  • 91. Data: 2018-08-31 17:50:37
    Temat: Re: Szeryfowie
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 31 sierpnia 2018 10:26:28 UTC-5 użytkownik z...@g...com
    napisał:
    > Taka dzisiejsza obserwacja: dwa pasy zakorkowane. Prawy dochodzi do lewego i się
    kończy. Pojazdy wpuszczają się na suwak. Przed suwakiem na prawym pasie robi się ze
    sto metrów wolnego. I oczywiście zaraz znajduje się jakiś sprytny inaczej żeby
    przeskoczyć suwak i wbić się przed miejscem zapięcia.

    Czemu sprytny inaczej?
    Calkiem normalne zachowanie.
    Pas jest to trza korzystac.
    100m to z 10-20 samochodow. Jakas minuta zaoszczedzona.
    Dupy nie urywa ale zawsze cos, szczegolnie ze za darmo.

  • 92. Data: 2018-08-31 18:05:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 31 Aug 2018 08:26:26 -0700 (PDT),
    z...@g...com napisał(a):

> [...]
    > oczywiście zaraz znajduje się jakiś sprytny inaczej żeby
    > przeskoczyć suwak i wbić się przed miejscem zapięcia.

    P.S. https://www.youtube.com/watch?v=8uishNSxFOo

    Polak potrafi, byle dac mu dobry przyklad :-)

    J.

  • 93. Data: 2018-08-31 20:21:01
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-08-31 o 17:26, z...@g...com pisze:
    > Przed suwakiem na prawym pasie robi się ze sto metrów wolnego.

    Suwak ma się robić na końcu pasa zakikającego. Kropka. Wszystko, co
    dzieje się wcześniej - jest utrudnianiem ruchu. Każdy "grzeczny", który
    nie potrafi dojechać do końca ślepego pasa - powinien być karany
    mandatem, a co najmniej otrąbiony.

    --
    MN

  • 94. Data: 2018-08-31 20:28:54
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    sto metrów wolnego. I oczywiście zaraz znajduje się jakiś sprytny inaczej żeby
    przeskoczyć suwak i wbić się przed miejscem zapięcia.

    Jak reszta kierowców jest głupia to ich problem. Poza tym dlaczego
    "sprytny inaczej"? Zachował się prawidłowo.

  • 95. Data: 2018-08-31 20:48:46
    Od: z...@g...com

    Jeśli suwak zaczyna się w pewnym miejscu typ siła rzeczy miejsce zazębienia przesuwa
    się do tyłu. I wtedy co którzy przeskakują to miejsce zazębienia żeby być kilka aut
    do przodu zasługują na miano sprytnych inaczej bo blokują już zazębiną kolejkę
    próbując się w nią wbić. Nie liczy się współpraca ale niewielki zysk osobisty.

  • 96. Data: 2018-08-31 21:12:16
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-08-31 o 20:48, z...@g...com pisze:
> [...]
    kolejkę próbując się w nią wbić. Nie liczy się współpraca ale niewielki zysk

    Idea suwaka polega na tym, aby obydwa pasy były zapełnione, a miejsce
    zazębienia było w miejscu zwężenia.

    Kierowcy idioci natomiast robią zadymę i przepychają się w wielu
    miejscach co powoduje szereg spięć. W ten sposób korek nie dość, że się
    wydłuża to jeszcze się spowalnia, nierzadko blokując wiele skrzyżowań.
    Nie dość, że się wpierdalają na siłę to później są w dupę naduprzejmi i
    wpuszczają innych. Wskutek tego ten co jest na końcu pasa stoi w korku
    wielokrotnie dłużej. Nie dziwi mnie więc, że w końcu się wkurwia i
    wyprzedza pustym pasem tych, którzy go wcześniej wykolegowali.

    Zasada suwaka jest natomiast taka: dojeżdżasz do zwężenia, pozostań na
    pasie, którym jechałeś, a jak widzisz, że jeden z pasów jest pusty to
    zjedź na ten pas i jedź aż do zwężenia.

  • 97. Data: 2018-09-01 00:11:49
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-29 o 14:33, J.F. pisze:
    > Użytkownik "kk"  napisał w wiadomości grup

    > Tez nie tak idealnie, bo jak korek jest dlugi, to moze i ten zjazd
    > blokowac.

    Może blokować, ale bliżej jest.

    > A jakby byl jeden pas wolny, to ci chetni do zjazdu mogliby nim do tego
    > zjazdu dojechac.

    No mogliby, ale z góry nie wiadomo, że tak jest.

    > O ile oczywiscie ich jakis szeryf nie zablokuje :-)
    >
    > P.S. a potem wjechac z powrotem i sie wcisnac jako wjezdzajacy - zawsze
    > to troche samochodow ominietych :-)

    No i wychodzi,że lepiej całą drogę zajmować.

  • 98. Data: 2018-09-01 14:37:28
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-30 o 18:59, Cavallino pisze:

    > Nie - trzeba mieć tupet i wrodzone buractwo.

    Podzielam

  • 99. Data: 2018-09-01 14:40:11
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-30 o 19:22, z...@g...com pisze:
    > Cavalino. Wciskanie się na siłę jedynie spowalnia ruch. Problemem są kierowcy
    którzy zamiast przyspieszać na zwężeniu to zwalniają. Często widać to przy mijaniu
    wypadków, nawet jeśli wypadek jest nas autostradzie nas przeciwnym pasie ruchu. Robi
    się korek bo każdy chce popatrzeć.

    Nie sądzę. Sądzę, że Ty tak to odbierasz.

    Suwakjest sprawiedliwy gdy oba pasy są zajęte na podobnej długości.
    Natomiast jeśli jeden pas jest zajęty, bo wszyscy wiedzą że na przykład
    dwa pasy w tym miejscu przechodzą w jeden, to najlepszym sposobem na
    poinformowanie tych niezorientowanych za czym kolejka ta stoi jest
    zajęcie lewego pasa przez szeryfa. Wtedy ten z tyłu na lewym pasie w
    końcu załapie że trzeba skorzystać z suwaka, ale zrobi to za szeryfem a
    nie przed nim. W końcu chodzi także o jakieś podstawowe poczucie
    sprawiedliwości. Dlaczego chamstwo ma być nagradzane szybszym przejazdem?

    Jakie chamstwo? Wykorzystujesz pełną drogę z pożytkiem dla wszystkich.
    Tylko trzeba to właśnie robić przed szeryfem by było z pożytkiem.

  • 100. Data: 2018-09-01 14:44:14
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-30 o 21:10, Cavallino pisze:

    > Ale po co?
    > Bo to wybudowano dwa pasy żeby nimi jechać.
    > Kretyn, który tego nie rozumie, nie jest wart ani odrobiny litości.
    >
    > Niech sobie w swoim kretyniźmie stoi - im dłużej, tym lepiej.

    Jakim kretyniźmie? Z reguły ludzie jadą/stoją prawym bo boją się, że
    nikt ich nie wpuści.