-
X-Received: by 2002:a81:2b43:: with SMTP id r64-v6mr61183ywr.1.1535717517459; Fri, 31
Aug 2018 05:11:57 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a81:2b43:: with SMTP id r64-v6mr61183ywr.1.1535717517459; Fri, 31
Aug 2018 05:11:57 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!z10-v6n
o1284415qtb.0!news-out.google.com!k67-v6ni720qte.1!nntp.google.com!z10-v6no1284
407qtb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 31 Aug 2018 05:11:57 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <7zbifnqt5v5l$.pt5p7pec69y8$.dlg@40tude.net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=188.147.101.110;
posting-account=8OaLcAoAAABbhNPJHdA5ct5rjSvjyJw4
NNTP-Posting-Host: 188.147.101.110
References: <1kqf8n9a2njmv$.1kuphw0yfd2k7$.dlg@40tude.net>
<1jobvvfyjz8gq$.3eghdj7lz2s6.dlg@40tude.net>
<5b84136b$0$610$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<5b85837a$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
<5b85bb4e$0$602$65785112@news.neostrada.pl>
<5b86914e$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
<pm63un$e40$1@node1.news.atman.pl> <pm6cpg$jp3$1@node2.news.atman.pl>
<pm8obp$219$2@node1.news.atman.pl>
<b...@g...com>
<5b87fda8$0$672$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@g...com>
<6...@g...com>
<pm97q2$gok$3@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<5b88489a$0$621$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
<pm9igm$iq9$1@news.mixmin.net>
<7...@g...com>
<7zbifnqt5v5l$.pt5p7pec69y8$.dlg@40tude.net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <7...@g...com>
Subject: Re: Szeryfowie
From: z...@g...com
Injection-Date: Fri, 31 Aug 2018 12:11:57 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 6
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639031
[ ukryj nagłówki ]Też doszedłem do wniosku że nie będzie problemu jeśli wszystkie pasy zostaną zajęte a
wjazd na zwężenie będzie odbywał się naprzemiennie. To skróci długość korka choć nie
skróci czasu stania. Żeby nie wyjść na chama trzeba by zacząć propagować rozwiązanie
polegające na zajmowaniu obu pasów i konsekwentnie je stosować.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.08.18 14:24 J.F.
- 31.08.18 14:27 z...@g...com
- 31.08.18 14:32 z...@g...com
- 31.08.18 14:38 J.F.
- 31.08.18 17:26 z...@g...com
- 31.08.18 17:30 z...@g...com
- 31.08.18 17:36 Grzesiek
- 31.08.18 17:39 J.F.
- 31.08.18 17:50 s...@g...com
- 31.08.18 18:05 J.F.
- 31.08.18 20:21 Marcin N
- 31.08.18 20:28 Uzytkownik
- 31.08.18 20:48 z...@g...com
- 31.08.18 21:12 Uzytkownik
- 01.09.18 00:11 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-18 Ostrów Wielkopolski => Laravel PHP Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=