    From: "Ewa Z." <t...@j...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: System failed - pomózcie!
    Date: Sat, 10 Mar 2012 12:39:35 +0100

    Witam i bardzo prosze o pomoc.

    Dzisiaj po oczyszczeniu komputera domowym odkurzaczem
    (wylot zasilacza, wiatraczek procesora i karty graficznej)
    oraz zmiany miejsca przykrecenia dysków, co wymagalo
    wyjecia na chwile karty graficznej i pamieci, system
    nie wystartowal. Monitor jest czarny, a w glosnikach
    niewyrazny glos mówi:
    "system failed" - tego jestam pewna
    a potem chyba
    "did you fit the overclocking".

    Nie pomogla zmiana monitora z kablem na inny oraz wlozenie
    starej karty graficznej.
    Na panelu komputera caly czas swieca sie zielona (zasilanie)
    i czerwona (dysk) lampki. Poza tym nic sie nie dzieje.

    Chociaz mam doswiadczenie w takich czynnosciach jak
    podmiana dysków, pamieci i kart, w tym graficznej,
    to nigdy nie mialam do czynienia z overclockingiem.
    Cos musialam zrobic przypadkowo i nie wiem jak to
    odkrecic.

    Bardzo prosze pomózcie. Gdyby nie laptop, to nawet nie
    moglabym wyslac tego newsa.

    Pozdrawiam
    Ewa