  • 31. Data: 2010-11-13 19:06:11
    Temat: Re: Symbian wiecznie zywy
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-11-12 00:05, Andrzej Libiszewski pisze:
> [...]
    e-symbiana-pojdzie-za-nim-wszedzie-c,1,3783320,artyk
    ul.html

    > Jak Lenin.

    Przezyja i tak Windows Mobile o 2 lata.

  • 32. Data: 2010-11-13 19:06:39
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-11-12 10:59, Waldek Godel pisze:

    > Szkoda tylko, że żaden z fanbojów nie rozumie, że to w zasadzie nie ma
    > żadnego znaczenia.
    > Każdy system może być hitem, kwestia w dużej ilości modnych programów i
    > modnym wyglądzie UI.
    > Bo najgorsze w tym wszystkim jest to, że o sukcesie na tym rynku zaczęła
    > decydować wyłącznie moda.

    A ty dalej lubisz nekrofilie z WM ?

  • 33. Data: 2010-11-13 19:08:46
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-11-12 13:05, Waldek Godel pisze:

    > Nie ma większej funkcjonalności, poza tą, którą dają ci dodatkowe programy.
    > Porównaj funkcjonalność po wyjęciu z pudełka dowolnego sprzętu z Androidem
    > czy iPhone z np. jakimś SonyEricssonem. Masz spore szanse, że SonyParkinson
    > będzie miał więcej funkcji.

    No i .... iOS ma najwieksza biblioteke softu.... O ile pamietam to twoj
    ukochany trup to nie mial w standardzie nawet głupiego odtwarzacza
    multimedialnego

  • 34. Data: 2010-11-13 19:09:43
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-11-12 14:08, Grzegorz Krukowski pisze:

    > Przypadkiem tak. Przypadkiem masz do niego dostęp? Czy przypadkiem
    > tylko do VM Javy na szczycie?

    Czy naprawde jadac autobusem jako pasazer musisz koniecznie, miec dostep
    do swiecy zaplonowej w silniku ?

  • 35. Data: 2010-11-13 19:10:44
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-11-12 14:02, Waldek Godel pisze:

    > że co????? takich rzeczy jest na tony.
    > I owszem, jest to bardzo często Linux. Ostatnio nawet w telewizorach.
    > Polecam googlanie po hasłach "Popcorn Hour" czy w ogóle "networked media
    > tank" oraz rozwiązania częściowo zamknięte - Boxee Box, Apple TV, Google
    > TV, telewizory Samsunga, itp.

    Apple TV to ma iphoneOS a tam linuxa nawet grama

  • 36. Data: 2010-11-13 19:12:11
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-11-12 18:01, ToMasz pisze:

> [...]
    > nie lubie słuchać tuuuu...... tuuuuu......tuuuu. Wymagam klawiszy które
    > mają określone funkcje. teraz ciekawostka. mam wielu znajomych, którzy
    > chętnie kopiują to co zobaczą na moim telefonie. ale ani jedna z tych
    > osób nie skopiowała wszystkiego. jaki wniosek? ano gdyby _ludzie_
    > wiedzeli ze "tak mozna" to by z tego korzystali. Zdrugiej strony każdy
    > chce czegoś innego - czego nieda mu zamkniety system. już kiedyś
    > myślałem jak fajnie by było mieć super prosty telefon z ekranem W/B ibez
    > aparatu, ale super wysoko konfigurowalny z poziomu kopmputera.

    Wielbiciele nekrofili... sa interesujacymi przypadkami.
    Ale ciesze sie ze po 348dniach i 1876godzinach nareszcie skonfigurowales
    swojego WM

  • 37. Data: 2010-11-13 19:13:42
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Nie, nie mogę zrozumieć, że ludzie kupują smartfona, bo jest modny, mimo,
    > że go wcale nie potrzebują: 27% użytkowników gejfona NIGDY nie
    > zainstalowało żadnej dodatkowej aplikacji.

    I po co znowu klamiesz..... Srednia liczba zainstalowanych aplikacji
    na WM wynosi 1,3 na iphonie 8,4. Tak .... Windows Mobile to dopiero
    trup. Czy to chciales napisac, ale coz wielbiciele nekrofilii sa tacy uroczy

  • 38. Data: 2010-11-13 19:15:36
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-11-12 18:17, TGor pisze:

    > Czekam, aż Steve Jobs "wymyśli" dumbfone i uzna go za "epokowy wynalazek
    > odpowiadający potrzebom każdego użytkownika z unikalnym czarno-białym
    > interfejsem opartym na przejrzystym, szeregowo przeglądanym interfejscie
    > iList ..."

    Alez ile jadu u cmentarnych hien wykopujacych z trumny WM.
    No ale wujek Microsoft tak ich pokrzywdzil i skopiowal polowe pomyslu
    zlego Steva.. od "braku wielozadaniowosci, po jedynie sluszym zrodle
    aplikacji". No coz.... to musi byc straszna trauma patrzec jak ich
    ukochana firma dogonila wreszcie iphonaOS 1.0 z 5 letnim opoznieniem

  • 39. Data: 2010-11-13 19:30:51
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sat, 13 Nov 2010 20:09:43 +0100, Jan Strybyszewski <k...@...pl>
    wrote:

    >Czy naprawde jadac autobusem jako pasazer musisz koniecznie, miec dostep
    >do swiecy zaplonowej w silniku ?

    Ekhem, a ja o coś takiego wnioskuję?
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 40. Data: 2010-11-13 19:36:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 13 Nov 2010 20:30:51 +0100, Grzegorz Krukowski napisał(a):

    > On Sat, 13 Nov 2010 20:09:43 +0100, Jan Strybyszewski <k...@...pl>
    >
    > Ekhem, a ja o coś takiego wnioskuję?

    Musisz ludziom gówno z szamba wyciągać? Za długo był spokój? Po jakiego
    złamanego Strybyszewskiego się odzywasz?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-