  • 131. Data: 2012-07-21 19:35:26
    Temat: Re: Światła drogowe w dzień - inaczej
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 21.07.2012 19:26, Andrzej Lawa pisze:
    > W sumie zawsze można się jeszcze bardziej rozdrabniać i zejść na poziom
    > kwantowy, tylko po cholerę?

    Jeśli to ma być kolejny popis Pana ignorancji to proszę. Pośmiejemy się.

    --
    Tom01

  • 132. Data: 2012-07-21 19:41:54
    Temat: Re: |wiat3a drogowe w dzien - inaczej
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 21.07.2012 19:20, Andrzej Lawa pisze:
    >nominalne maksimum.

    *Nominalne maksimum*.
    ROFTL

    > Jeśli koniecznie chcesz sprawdzić, kiedy ile produkuje - zawsze możesz
    > zrobić eksperyment odłączając regulator i obciążając wyjścia alternatora
    > jakimiś testowymi oporami i mierząc wyjściowe parametry.

    Z ciekawości, jakie *parametry*?

    --
    Tom01

  • 133. Data: 2012-07-21 19:46:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.07.2012 19:41, Tom01 pisze:

    > *Nominalne maksimum*.
    > ROFTL

    Czyli maksimum wg. instrukcji.

    Które nie jest tożsame z maksimum fizycznym.

    > Z ciekawości, jakie *parametry*?

    A to zależy, jaki masz miernik pod ręką - wolny kraj.

    Ktoś taki zdolny jak ty na pewno sobie poradzi.

  • 134. Data: 2012-07-21 19:53:43
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 21.07.2012 19:46, Andrzej Lawa pisze:
    > Czyli maksimum wg. instrukcji.
    > Które nie jest tożsame z maksimum fizycznym.

    To w końcu moc maksymalna czy nominalna?

    > A to zależy, jaki masz miernik pod ręką - wolny kraj.

    A Pan jakie ma pod ręką? Jakie zmierzy Pan *parametry* w celu pomiaru
    mocy. Proszę nie zapomnieć określić czy to będzie "nominalna
    maksymalna", nominalna, maksymalna czy może jeszcze jakaś inna? Chwilowa
    może albo cząstkowa lub momentowa? A co z przesunięciem fazowym? Będzie
    Pan mierzył czynna, bierna, paradoksalną czy pozorną? Okresli Pan też
    nasycenie rdzenia i parametry histerii i histerezy? ;)

    --
    Tom01

  • 135. Data: 2012-07-21 19:54:52
    Od: Arbiter <f...@f...com>

    On Sat, 21 Jul 2012 19:46:44 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:
    > A to zaley, jaki masz miernik pod rk - wolny kraj.

    A konkretnie jakie wartosci bys mierzyl i czym? Co bys podlaczyl jako
    opor?

  • 136. Data: 2012-07-21 19:58:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.07.2012 19:34, Tom01 pisze:

    > Najpierw konieczne jest wytworzenie potencjału elektrycznego. *Później*
    > płynie prąd a jeszcze *później* wydzieli się moc na odbiorniku.

    Mhm. Jak dużo później?

    I skoro się wydzieli, to coś musi ją wyprodukować, czyż nie?

    > Niech Pan przestanie sie już ośmieszać. Jeśli nie rozumie Pan modelu
    > pokazywanego dzieciom, to nie ma o czym rozmawiać.

    Ośmiesza s

    > Napisał Pan że "w realnej instalacji masz właśnie obwody z
    > przepływem prądu". Otóż to niekoniecznie musi być prawda. Powyższe
    > dowodzi po raz wtóry, że nie ma Pan pojęcia o czym pisze.

    Raczej ty udowadniasz, że nie rozumiesz, o czym się pisze i
    przypierdalasz się do słów przypisując im na siłę swoją kaleką
    interpretację.

    Jeśli jesteś na tyle tępy, że wszystko musisz mieć przeliterowane, to
    proszę: "w realnej instalacji omawianego typu masz właśnie obwody z
    przepływem prądu".

    Swoją droga to jest kolejny objaw twojego problemu: wszystko wyrywasz z
    kontekstu. Nie tylko ten nieszczęsny alternator.

    > Jest Pan w stanie opisać matematycznie działanie takiego układu. Może
    > mnie Pan zaskoczy? Proszę się nie krępować.

    Niestety, nie jestem w stanie sprowadzić tego do twojego poziomu rur i
    kranów.

    > Brawo. Znów postęp. Jest Pan krok od usystematyzowania co się z czego
    > bierze.

    Ale do ciebie i tak nie dotrze, że moc wydzielająca się na np. żarówce
    bierze się z (w tym przypadku) alternatora, bo nie jesteś w stanie
    przedstawić sobie tego w postaci hydraulicznej.

    > Sam Pan sobie jest winien. Znów ma Pan problem z ustaleniem chronologii
    > zdarzeń?
    >
    > Zdaje sie, że to nie ja mam doświadczenia z prokuratorami. I nie groź mi
    > internetowy trollu, bo to jedyne co potrafisz robić.

    To ty mi zacząłeś grozić, chamie. Swoją drogą ciekawe - kolejna
    anonimowa pizda, która nawet boi się przedstawić, a zza klawiatury taka
    dzielna i groźna... Może jednak idź sobie gdzie indziej leczyć swoje
    kompleksy, hmm?

    A, nie chce mi się marnować czasu na gnoja, który elektrykę musi sobie
    wyobrażać w postaci rurek...

    *plonk*
    (i świat od razu stał się lepszy)

  • 137. Data: 2012-07-21 20:00:36
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 21.07.2012 19:54, Arbiter pisze:
    > A konkretnie jakie wartosci bys mierzyl i czym? Co bys podlaczyl jako opor?

    Podpowiem cichaczem:
    Manometrem Panie trollu Lawa, manometrem. A jako opór dobry jest ogórek.
    Kiszony najlepiej. :)

    --
    Tom01

  • 138. Data: 2012-07-21 20:01:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.07.2012 19:54, Arbiter pisze:

    > A konkretnie jakie wartosci bys mierzyl i czym? Co bys podlaczyl jako opor?

    Ja? Nic bym nie podłączył, bo mnie to nie interesuje. Wiem, jak działa,
    wiem, że działa - a dawno wyrosłem z rozmontowywania zegarka na części
    składowe żeby zbadać, jak działa.

  • 139. Data: 2012-07-21 20:04:42
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    wiadomości news:500ae416>

    > Ech, typowy teoretyk...

    Lawa, wez chlopie ochlon, bo trafiles na kogos kto wie o co w tym biega, a
    Ty nie masz ani pojecia ani nie znasz poprawnej terminologii, ani nie jestes
    w stanie rozroznic podstawowych pojec.

    Tmek

  • 140. Data: 2012-07-21 20:06:31
    Od: Arbiter <f...@f...com>

    On Sat, 21 Jul 2012 20:01:20 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:
    > Ja? Nic bym nie podczy, bo mnie to nie interesuje. Wiem, jak
    dziaa,
    > wiem, e dziaa - a dawno wyrosem z rozmontowywania zegarka

    Jesli wiesz, napisz. Zobaczymy czy rozwiazesz zagadke. To wskaze czy
    rzeczywiscie wiesz OCB