  • Date: Sat, 21 Jul 2012 19:58:28 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Światła drogowe w dzień - inaczej
    <ju8b37$hi4$1@inews.gazeta.pl> <ju8c0t$uvu$1@news.task.gda.pl>
    <ju9niv$fer$1@inews.gazeta.pl> <ju9on1$957$1@news.task.gda.pl>
    <ju9psb$8ij$1@inews.gazeta.pl> <jucapp$1em$1@inews.gazeta.pl>
    <5009d140$1@news.home.net.pl>
    <500a89fb$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    <500a9a63$1@news.home.net.pl>
    <500aa370$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <500ab089$1@news.home.net.pl>
    <500abf19$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    <500ae416$1@news.home.net.pl>
    <500ae820$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 21.07.2012 19:34, Tom01 pisze:

    > Najpierw konieczne jest wytworzenie potencjału elektrycznego. *Później*
    > płynie prąd a jeszcze *później* wydzieli się moc na odbiorniku.

    Mhm. Jak dużo później?

    I skoro się wydzieli, to coś musi ją wyprodukować, czyż nie?

    > Niech Pan przestanie sie już ośmieszać. Jeśli nie rozumie Pan modelu
    > pokazywanego dzieciom, to nie ma o czym rozmawiać.

    Ośmiesza s

    > Napisał Pan że "w realnej instalacji masz właśnie obwody z
    > przepływem prądu". Otóż to niekoniecznie musi być prawda. Powyższe
    > dowodzi po raz wtóry, że nie ma Pan pojęcia o czym pisze.

    Raczej ty udowadniasz, że nie rozumiesz, o czym się pisze i
    przypierdalasz się do słów przypisując im na siłę swoją kaleką
    interpretację.

    Jeśli jesteś na tyle tępy, że wszystko musisz mieć przeliterowane, to
    proszę: "w realnej instalacji omawianego typu masz właśnie obwody z
    przepływem prądu".

    Swoją droga to jest kolejny objaw twojego problemu: wszystko wyrywasz z
    kontekstu. Nie tylko ten nieszczęsny alternator.

    > Jest Pan w stanie opisać matematycznie działanie takiego układu. Może
    > mnie Pan zaskoczy? Proszę się nie krępować.

    Niestety, nie jestem w stanie sprowadzić tego do twojego poziomu rur i
    kranów.

    > Brawo. Znów postęp. Jest Pan krok od usystematyzowania co się z czego
    > bierze.

    Ale do ciebie i tak nie dotrze, że moc wydzielająca się na np. żarówce
    bierze się z (w tym przypadku) alternatora, bo nie jesteś w stanie
    przedstawić sobie tego w postaci hydraulicznej.

    > Sam Pan sobie jest winien. Znów ma Pan problem z ustaleniem chronologii
    > zdarzeń?
    >
    > Zdaje sie, że to nie ja mam doświadczenia z prokuratorami. I nie groź mi
    > internetowy trollu, bo to jedyne co potrafisz robić.

    To ty mi zacząłeś grozić, chamie. Swoją drogą ciekawe - kolejna
    anonimowa pizda, która nawet boi się przedstawić, a zza klawiatury taka
    dzielna i groźna... Może jednak idź sobie gdzie indziej leczyć swoje
    kompleksy, hmm?

    A, nie chce mi się marnować czasu na gnoja, który elektrykę musi sobie
    wyobrażać w postaci rurek...

    *plonk*
    (i świat od razu stał się lepszy)