eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleŚwiatła drogowe w dzień - inaczejRe: |wiat3a drogowe w dzien - inaczej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 21 Jul 2012 19:41:54 +0200
    From: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10.7; rv:14.0) Gecko/20120713
    Thunderbird/14.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: |wiat3a drogowe w dzien - inaczej
    References: <ju79bv$v75$1@news.task.gda.pl> <ju7eot$keg$1@node2.news.atman.pl>
    <ju8b37$hi4$1@inews.gazeta.pl> <ju8c0t$uvu$1@news.task.gda.pl>
    <ju9niv$fer$1@inews.gazeta.pl> <jucaqn$2s9$1@inews.gazeta.pl>
    <jucdja$en3$1@inews.gazeta.pl> <jucf43$9cu$1@inews.gazeta.pl>
    <jucjnc$dng$2@node2.news.atman.pl> <judmqs$kdv$1@inews.gazeta.pl>
    <judn4j$8ng$2@node2.news.atman.pl> <judoi9$alk$1@inews.gazeta.pl>
    <judosk$8ng$4@node2.news.atman.pl> <judp47$q7l$1@inews.gazeta.pl>
    <500a7df4$1@news.home.net.pl> <judvj4$sbk$1@inews.gazeta.pl>
    <500aa1b8$1@news.home.net.pl> <jueem0$69k$1@inews.gazeta.pl>
    <500ae4c8$1@news.home.net.pl>
    In-Reply-To: <500ae4c8$1@news.home.net.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 14
    Message-ID: <500ae9e2$0$1297$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.54.236.253
    X-Trace: 1342892514 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1297 80.54.236.253:51098
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:657612
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 21.07.2012 19:20, Andrzej Lawa pisze:
    >nominalne maksimum.

    *Nominalne maksimum*.
    ROFTL

    > Jeśli koniecznie chcesz sprawdzić, kiedy ile produkuje - zawsze możesz
    > zrobić eksperyment odłączając regulator i obciążając wyjścia alternatora
    > jakimiś testowymi oporami i mierząc wyjściowe parametry.

    Z ciekawości, jakie *parametry*?

    --
    Tom01

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: