  • 1. Data: 2012-05-26 20:11:14
    Temat: Światła do filmowania pod wodą
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Jakie są aktualnie najnowsze trendy w dziedzinie lamp
    do filmowania pod wodą?

    Parę lat temu kupiłem lampę 20W HID i byłem z niej w miarę
    zadowolony, z tym że wyraźna była nierównomierność
    świecenia (jaśniejsze kółko odcinające się od tła).

    W związku z tym że lampę tą mi ukradziono w hotelu
    w czasie ostatnich wypraw nurkowych jestem "na kupnie"
    nowej i myślę że grupowicze mogliby coś polecić...

    Szukam czegoś efektywnego ale nie w cenach profesjonalnych.
    Interesuję się fotografią amatorską - mój aparat to Canon G9
    w obudowie podwodnej z dopasowanym ramieniem przegubowym
    na dwie lampy do ciągłego świecenia. Jakie lampy możecie polecić?

  • 2. Data: 2012-05-28 08:11:24
    Temat: Re: Światła do filmowania pod wodą
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:
> [...]
    > w obudowie podwodnej z dopasowanym ramieniem przegubowym
    > na dwie lampy do ciągłego świecenia. Jakie lampy możecie polecić?

    no co ty nie robisz zdjęć iphonem????

  • 3. Data: 2012-05-28 08:31:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > no co ty nie robisz zdjęć iphonem????

    Pod wodą, nie... Canon Powershot G9 robi je lepiej.
    A w kwestii światła masz coś do dodania czy tylko trollujesz?

  • 4. Data: 2012-05-28 21:35:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Pod wodą, nie... Canon Powershot G9 robi je lepiej.
    > A w kwestii światła masz coś do dodania czy tylko trollujesz?

    trolluje :)

    a juści ;-)

  • 5. Data: 2012-06-16 06:26:37
    Od: "ZubekPhoto " <z...@N...gazeta.pl>

    Pszemol <P...@P...com> napisał(a):

> [...]
    > w obudowie podwodnej z dopasowanym ramieniem przegubowym
    > na dwie lampy do ciągłego świecenia. Jakie lampy możecie polecić?

    moge polecic taka: Diving Cree SSC-P7-C-SXO 3-Mode 900-Lumen

    http://www.dealextreme.com/p/diving-cree-ssc-p7-c-sx
    o-3-mode-900-lumen-led-flashlight-kit-2-18650-4-cr12
    3a-4-16340-29069?item=24

    mam dwie razem prawie 1800 lumenow, baterie starczaja na ponad godzine, nie
    znam silniejszej i lepszej wodoodpornej, ktora nie kosztuje tyle co samochod.

    odrazu kup dodatkowe baterie, przychodzi z cala torba oringow gumowych na
    wymiane zapasowych. mam od 2 lat dosc czesto uzywam w ciemnych jeziorach i
    sprawdza sie doskonale, nie schodzilem nizej niz 50m.

  • 6. Data: 2012-06-26 13:44:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ZubekPhoto " <z...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > wymiane zapasowych. mam od 2 lat dosc czesto uzywam w ciemnych jeziorach i
    > sprawdza sie doskonale, nie schodzilem nizej niz 50m.

    No całkiem, całkiem... Czy równomiernie oświetla kard filmu?
    A jak to mocujesz do uchwytu foto?

  • 7. Data: 2012-06-28 06:12:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    3a-4-16340-29069?item=24

    > No całkiem, całkiem... Czy równomiernie oświetla kard filmu?

    Zubek, ale to wygląda na spot - czyli wąski strumień światła a nie flood
    do video... Ja szukam video lampy co by jak najbardziej równomiernie
    oświetlała kadr.

  • 8. Data: 2012-06-28 16:22:55
    Od: "ZubekPhoto " <z...@N...gazeta.pl>

    Pszemol <P...@P...com> napisał(a):

> [...]
    >
    > Zubek, ale to wygląda na spot - czyli wąski strumień światła a nie flood
    > do video... Ja szukam video lampy co by jak najbardziej równomiernie

    Tak to jest spot ale dosc mocny, wiec zalezy jakim katem krece jesli
    szerokim to nasadzam na te latarkei cos w rodzaju dyfuzora z plasykowego
    kubka do wody, mam je dwie skrecone domowej robody klamra. jesli filmuje
    czyms dluzszym >35mm to sciagam swoj wynalazek i jade dwoma spotami.

    Po weekendzie wysle linka do video jedziemy nad jeziorko troche sie
    pomoczyc.

  • 9. Data: 2012-06-29 05:50:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > czyms dluzszym >35mm to sciagam swoj wynalazek i jade dwoma spotami.
    >
    > Po weekendzie wysle linka do video jedziemy nad jeziorko troche sie

    Chętnie obejrzę wideo bo cena latarki bardzo zachęcająca.