  • Data: 2012-04-05 22:04:04
    Temat: Suzuki rf 900r Problem ze skrzynia Pomocy
    Od: Adriano13492004 <adusss1991@_NOSPAM_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam mam Suke rf 900r i otoz wielki problem a mianowcicie tak jakby
    zablokowana skrzynie biegow . Zgasilem normalnie motor i po ponownym
    uruchomieniu silnika i ruszeniu zablokowalo mi tylne koło i od tamtej pory
    nie moge z tym nic zrobic .
    Powiem wiecej mam tylko 2 biegi 4-5 nie moge wrzucic luzu ani zadnego
    innego biegu.
    Nawet na sprzegle po pchnieciu dalej blokuje kolo . Mam troche luzny
    łańcuch ale to raczej nie przez łancuch nie mam biegow wczesniej 2 lubila
    wyskoczyc ale jezdzilem normalnie . Prosze o pomoc mam zaprowadzic Suczke
    do serwisu ale wiadomo to do tanich rzeczy nie nalezy ...ponoc zamkne sie
    z naprawa w 1500 pln