  • Data: 2012-04-05 22:31:03
    Temat: Re: Suzuki rf 900r Problem ze skrzynia Pomocy
    Od: "Ivam" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adriano13492004" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Witam mam Suke rf 900r i otoz wielki problem a mianowcicie tak jakby
    > zablokowana skrzynie biegow . Zgasilem normalnie motor i po ponownym
    > uruchomieniu silnika i ruszeniu zablokowalo mi tylne koło i od tamtej pory
    > nie moge z tym nic zrobic .
    > Powiem wiecej mam tylko 2 biegi 4-5 nie moge wrzucic luzu ani zadnego
    > innego biegu.

    Nie rozumiem. Masz zablokowane kolo, ale masz 4 i 5'ty bieg? Czy na tych
    dwoch biegach kolo jest zablokowane czy nie?

    Jesli wszystko jest poblokowane, a wczesniej wyskakiwala 2'ka (mowimy o
    wyskakiwaniu przy gwaltownym dodaniu gazu, a nie przy niedokladnej zmianie)
    to stawiam na uszkodzony ktorys wodzik. Kolo sie swobodnie przesunelo w taka
    pozycje, ze wszystko sie zablokowalo (tak jakbys mial naraz dwa rozne biegi
    wrzucone).

    Tak czy siak bez rozkrecania calego silnika sie nie obejdzie.

    > Nawet na sprzegle po pchnieciu dalej blokuje kolo.

    Jesli wina skrzyni to normalne, ze sprzeglo nie ma nic do gadania - sprzeglo
    jest miedzy skrzynia a silnikiem, a nie skrzynia a kolem.

    > ponoc zamkne sie z naprawa w 1500 pln

    To i tak tanio. Za uzywana skrzynie trzeba liczyc kolo 400. Jakbys nie
    chcial kupowac calej skrzyni, tylko pojedyncze, nowe czesci to przykladowe
    ceny do yamahy fzs:
    - wodzik - 150zl
    - choinka - 800zl
    - kola zebate - od 300 do 500 za kolo