  • 1. Data: 2010-10-29 22:58:51
    Temat: Foto Allegro, rózne graty
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Witam.

    Temat dotyczy wszystkiego oprócz aparatów foto.

    Po namyślę, zdecydowałem się i naprawdę proszę o opinie i porady.
    Niestety ;P po objęciu dodatkowej posady, jestem zmuszony ;P sprostać
    nowemu wyzwaniu.

    Zdjęcia produktowe na cele Allegro. Sprzęt RTV, AGD, elektronarzędzia.
    Ok 5-15 produktów dziennie.
    Co kupić? Budżet - minimalny, aby na wstępie nie wywalili mnie z roboty za
    rozbuchane wymagania.

    Pytanie:
    - jaką (z czego) płytę kupić na tło podłogowe, powiedzmy 2m/2m. Tak aby
    podgiąć do góry. Jakaś pianka utwardzalna?
    - jakie lampy i jakieś ekrany co by światło rozpraszało, dla mnie czeski
    film
    - co by jeszcze?

    Mam do dyspozycji namiot jakiś ok 70/70cm i drugi jakiś ok 1.5/1.5. Ale
    ponoć brudne jak nie wiem co. Dlatego pomyślałem ze oleje temat.

    Naprawdę dziękuję i każdą opinią naprawdę uratujecie mi dupsko i namiarem
    na najtańsze materiały!!

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-10-30 17:43:51
    Temat: Re: Foto Allegro, rózne graty
    Od: Les <s...@p...fm>

    > pzdr, Piotr M
    >
    > "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    >     - Szukałem, ale nie znalazłem."

    TU JEST WSZYSTKO OPISANE!!!
    www.google.pl

    Instrukcja obsługi:
    1. włączyć myślenie
    2. wejść na stronę www.google.pl
    3. wpisać pytanie (podpowiedź: zdjęcia produktów)
    4. kliknąć na wyniki (w tym przypadku najlepiej 4 i 5 wynik)
    5. przeczytać co napisane
    6. zrozumieć (jak nie pomaga czytać do skutku)
    7. iść do sklepu (czytaj: wejść na stronę www.allegro.pl) i kupić
    8. po otrzymaniu przesyłem robić fotki

    Pozdrawiam
    Les

  • 3. Data: 2010-11-02 17:31:28
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-10-30 00:58, Piotr M pisze:
> [...]
    >
    > Po namyślę, zdecydowałem się i naprawdę proszę o opinie i porady.
    > Niestety ;P po objęciu dodatkowej posady, jestem zmuszony ;P sprostać

    Przede wszystkim lektura sensownej książki którą bez wątpienia jest
    pozycja "Światło w fotografii. Magia i nauka" autorstwa Fil Hunter,
    Steven Biver, Paul Fuqua. Po tej lekturze będziesz wiedział co jest Ci
    potrzebne do fotografowania martwej natury, a także trudniejszych
    tematów dla początkujących jak fotografia szkła czy metalu.
    Jak już będziesz wiedział co i jak to możesz zrobić zakupy np. w
    http://www.funsports.pl/ albo kupić coś firmy Quantum, która była jakiś
    czas temu polecana nawet do zastosowań komercyjnych.
    Albo zainwestować w coś poważniejszego jak budżet pozwala, ale jeśli
    jesteś zielony to najlepszą inwestycją będzie dobra lektura.
    Ja sobie kiedyś ubzdurałem że będę się uczyć "Still Life and Special
    Effects Photography: A Guide to Professional Lighting Techniques, Second
    Edition", dzięki tej książce i porwaniu się na ciężkie tematy zraziłem
    się na długi czas do fotografii martwych przedmiotów. Szczątkowe
    informacje plus brak doświadczenia mogą doprowadzić do mega frustracji.
    Z ciekawości zapytam jaki aparat i szkła wybrałeś do tego zacnego tematu?

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.

  • 4. Data: 2010-11-06 20:52:07
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

> [...]
    >podgiąć do góry. Jakaś pianka utwardzalna?
    >- jakie lampy i jakieś ekrany co by światło rozpraszało, dla mnie czeski

    to po co sie bierzesz za coś czego wogóle nie kumasz?

    >- co by jeszcze?
    >
    >Mam do dyspozycji namiot jakiś ok 70/70cm i drugi jakiś ok 1.5/1.5. Ale
    >ponoć brudne jak nie wiem co. Dlatego pomyślałem ze oleje temat.

    olej

    >Naprawdę dziękuję i każdą opinią naprawdę uratujecie mi dupsko i namiarem
    >na najtańsze materiały!!

    a co z tego bedziemy miec? w sensie ile?

  • 5. Data: 2010-11-06 20:57:17
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

    >Zdjęcia produktowe na cele Allegro. Sprzęt RTV, AGD, elektronarzędzia.
    >Ok 5-15 produktów dziennie.
    >Co kupić? Budżet - minimalny, aby na wstępie nie wywalili mnie z roboty za
    >rozbuchane wymagania.

    powiem ci jeszcze tylko ze ten temat jest kuresko trudny i laika moze
    dprowadzic do niezłego wkurzenia.
    Sprzet AGD, RTV to zazwyczaj sprzęty które maja odbijające powierzchnie,
    wiec zapanować na tym nie jest łatwo, a namiot bezcieniowy też niewiele daje
    bo odbija sie jego materiał, fałdy, brudy i kanty. Wszystko kwestia
    doswiadczenia z takimi materiałami, jak jesteś zielony to lepiej sie nie
    bierz.

  • 6. Data: 2010-11-06 22:05:49
    Od: Jan <t...@o...pl>

    W dniu 2010-11-06 21:57, Kokos pisze:
    > jak jesteś zielony to lepiej sie nie bierz.
    =========================
    Jak się nie weźmie, to zawsze będzie zielony. Chyba, że "nie-zieloni"
    rodzą się z genetycznie wszczepionymi zdolnościami i wiedzą... :)

    --
    Pozdrowienia
    Jan

  • 7. Data: 2010-11-06 22:25:05
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

    Użytkownik "Jan" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > =========================
    > Jak się nie weźmie, to zawsze będzie zielony. Chyba, że "nie-zieloni"
    > rodzą się z genetycznie wszczepionymi zdolnościami i wiedzą... :)

    Skoro chce to robic, lub chciał to powinien sie tego uczyc, ćwiczyć, nabirac
    doświadczenia metoda prób i błędów, głupia ksiażke kupić i poczytac, film
    jakiś obejrzec...
    Tymczasem dla niego wybór światła to czeski film...

  • 8. Data: 2010-11-07 00:18:21
    Od: Jan <t...@o...pl>

    W dniu 2010-11-06 23:25, Kokos pisze:
    > głupia ksiażke kupić i poczytac, film jakiś obejrzec..
    =====================
    No, teraz mu podpowiedziałeś dobrze... :)

    --
    Pozdrowienia
    Jan

  • 9. Data: 2010-11-07 09:56:54
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

    > =====================
    > No, teraz mu podpowiedziałeś dobrze... :)

    to wstarczy do popróbowania samemu, ale czy wystarczy do tego zeby robic to
    zawodowo - wątpie

  • 10. Data: 2010-11-07 18:50:58
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 7 Nov 2010 10:56:54 +0100, Kokos napisał(a):

    > to wstarczy do popróbowania samemu, ale czy wystarczy do tego zeby robic to
    > zawodowo - wątpie

    A co mają umiejętności do robienia czegoś za pieniądze ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry