  • 1. Data: 2010-10-28 13:57:19
    Temat: Monitory z panelami VA ?
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Czesc.

    Ostatnimi czasy pojawil sie wysyp technologii roznej masci.

    Kiedys mielismy TN, MVA, PVA i IPSa.

    Z czego wiadomo ze TN byl o kant d...

    Obecnie pomijajac TN to mamy w sensownych kwotach do wyboru monitory na
    panelach VA, od Benq po nawet Eizo. Fakt faktem ze elektronika robi swoje.

    Czy ktos mial doczynienia z tymi nowymi monitorami Benq na panelach VA ?
    Bo zasadniczo wszystko inne poza TN bedzie juz lepiej.

    a z tego co sie zorientowalem to obecnie mamy na rynku
    AMLCD
    A-SI (to ponoc jakies rozwiniecie TNa dalej do d)
    IPS i pochodne A-TW-IPS, E-IPS, H-IPS, P-IPS, S-IPS
    PVA i pochodne cPVA, S-PVA
    MVA
    DID
    PID
    no i wlasnie te VA obecnie gdzie jest sporo paneli.

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2010-10-28 14:51:49
    Temat: Re: Monitory z panelami VA ?
    Od: mt <t...@i...pl>

    Adam Szewczak pisze:

    > no i wlasnie te VA obecnie gdzie jest sporo paneli.

    Prawdopodobnie ktoś inny niż Fujitsu albo Samsung jest dostawcą panela,
    stąd zmiana oznaczenia. Generalnie MVA, PVA, i inne VA to w pewnym
    uproszczeniu pod względem technologicznym to samo, a różnice w
    nazewnictwie biorą się z uregulowań prawno-patentowych. A co do
    konkretnych modeli monitorów z tymi matrycami, niestety nie używałem,
    więc ciężko mi powiedzieć.

    --
    marcin

  • 3. Data: 2010-10-28 15:15:05
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    VA to zbiorcze określenie na panele PVA od Samsunga i niegdysiejsze
    MVA od Fujitsu.

  • 4. Data: 2010-10-28 16:40:47
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Czornyj" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
    VA to zbiorcze określenie na panele PVA od Samsunga i niegdysiejsze
    MVA od Fujitsu.

    No to ciekawe jakie ma np Benq, a jakie Eizo :P

    PZDr
    Adam

  • 5. Data: 2010-10-28 16:50:39
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    >     No to ciekawe jakie ma np Benq, a jakie Eizo :P
    Wybór jest spory - no więc mogą to być Samsungi lub Samsungi,
    ewentualnie Samsungi.

  • 6. Data: 2010-10-28 17:43:57
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Czornyj" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > No to ciekawe jakie ma np Benq, a jakie Eizo :P
    Wybór jest spory - no więc mogą to być Samsungi lub Samsungi,
    ewentualnie Samsungi.

    Nooo to zaczyna sie pojawiac odpowiedz, czy aby warto az tyle przeplacac
    :P za posiadanie samego loga na E

    PZDr
    Adam

  • 7. Data: 2010-10-28 18:19:07
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2010-10-28 19:43, Adam Szewczak pisze:

    > Nooo to zaczyna sie pojawiac odpowiedz, czy aby warto az tyle przeplacac :P za
    posiadanie samego
    > loga na E

    Niekoniecznie przepłacać - te na E trafiają się używane w serwisie na A ;-)
    Poza tym sama matryca to nie wszystko, dochodzi jakość podświetlenia, elektronika
    sterująca,
    możliwości regulacyjne.

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 8. Data: 2010-10-28 18:38:13
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Jakubowski" <t...@s...cc> napisał w
    wiadomości news:4cc9beb8$1@news.home.net.pl...

> [...]
    > Poza tym sama matryca to nie wszystko, dochodzi jakość podświetlenia,
    > elektronika sterująca, możliwości regulacyjne.

    No nie, to ja wiem ze nie sama matryca sie zyje :P

    PZDr
    Adam

  • 9. Data: 2010-10-28 18:41:24
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-10-28 19:43:57 +0200, "Adam Szewczak"
    <horses@usuń.poczta.onet.pl> said:

    > Nooo to zaczyna sie pojawiac odpowiedz, czy aby warto az tyle
    > przeplacac :P za posiadanie samego loga na E

    Nigdy nie jest warto PRZEPŁACAĆ. Zapłacić więcej często jest warto.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-10-28 20:00:57
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Czornyj napisa?(a):

    > Wybór jest spory - no więc mogą to być Samsungi lub Samsungi,
    > ewentualnie Samsungi.

    Oczywiście one między sobą potęznie się różnią ;) te Samsungi ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"