  • 21. Data: 2013-07-28 20:39:08
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > gdyby kierowcy byli
    > przewidujący i odpowiedzialni, sygnalizacja świetlna, ograniczenia
    > prędkości byłyby zbyteczne. Jednak nie są. Więc im więcej kierowców o
    > rozumkach wiewiórki,

    Zdecydowana wiekszosc kierowcow jest odpowiedzialna i jezdzi zgodnie ze
    zdrowym rozsadkiem. Roznych "miszczof" widuje rzadko, najczesciej za to
    cipunow, dla ktorych zmiana czerwone->zielone sklania do goraczkowych
    rozmyslan: to co teraz mam zrobic? Zrobic sweter na drutach? Nie, chyba
    nie to. Zagrac w szachy? Hmm, chyba nie. Moze sprawdzic maile? Nie, w
    samochodzie nie sprawdze. Ah juz wiem!, w samochodzie jestem, ruszyc
    mialem. Wow!.
    Pol biedy jak ma taki rejestracje LLU, albo z Elblaga, albo jest taxi -
    oznakowany, widac z daleka, czlowiek wie, ze taki sie boi slimaka
    wyprzedzic, wiec mozna wczesniej ustawic sie na prawym pasie i
    wyprzedzic takiego. Z taxi o tyle niebezpiecznie, ze moze zrobic cos
    absolutnie nieprzewidywalnego bez ostrzezenia, ale reszta spoko.
    Ale wracajac do FR, najlepszy dowod, ze wiekszosc kierowcow jest
    odpowiedzialna jest brak FR przy szkolach. Ludzie zwykle tam jezdza
    spokojnie, wiec FR nic by nie zarobil, bo o to chodzi, w pic o
    bezpieczenstwie nikt nie wierzy.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 22. Data: 2013-07-28 22:18:13
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 28 Jul 2013 16:24:04 +0200, Robek napisał(a):

    > Tylko podłączyć to do bazy adresowej + drukarki mandatów :)

    Fotoradary ITD już od jakiegoś czasu są podłączone do bazy cepik i
    drukarki.

    Mandat od błysku do zapakowania w kopertę wystawiany jest w 100%
    automatycznie, a jedyny ludzki element to listonosz.

  • 23. Data: 2013-07-28 22:22:54
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 28 lipca 2013 20:39:08 UTC+2 użytkownik Pawel O'Pajak napisał:
> [...]
    >
    > ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
    >
    > moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

    Bo to nie idzie no bezpieczeństwo tylko o kasę. Ale nie kasę z mandatów. kasa z
    mandatów to drobne w porównaniu z tym co traci budżet na wypadkach. Budżet to realne
    pieniądze nas wszystkich, bo my się na niego zrzucamy. I nagle występuje w nim
    pozycja z dziesięcioma zerami. I ta kasa idzie w pizdu bo jest dużo wypadków.

  • 24. Data: 2013-07-28 22:23:31
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ToMasz" <N...@o...pl>

> [...]
    > większe. teraz wyobraź sobie ze masz pomiary odcinkowe na każdym wjeździe
    > do miasta i takie kamery. żaden przyjezdny buc nie przejedzie Twojej matki
    > albo córki, bo żegnając miasto dostanie mandat. SAm też nie potrącisz
    > żadnego dziecka, z czego Twoja rodzina się ucieszy, bo nie bedziesz płacił
    > mandatu/odszkodowania/siedział za nieumyślne.
    > A teraz nazywasz mnie kapelusznikiem bo jeszcze mam matkę i juz córkę?
    > JAsno napisałem ze skrupulatne wyłapywanie "miszczów" w rezultacie
    > spowoduje PODNIESIENIE dozwolonej prędkości? nie zgadasz się z moją

    Bo to brednie są. Mandaty to narzędzie sprawowania władzy. Jedne obiboki
    podzieliły się władzą z innymi by niewolić pozostałych. A Ty glupi wierzysz,
    że to dla naszego bezpieczeństwa.

  • 25. Data: 2013-07-28 22:31:18
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ToMasz" <N...@o...pl>

    > tu nie chodzi o to że ja komuś zrobię krzywdę, tylko o to że ktoś może
    > mnie i mojej rodzinie zrobić krzywdę. TAk zginął mój ojciec, Ty jak
    > wnioskuję nikogo na drodze nie straciłeś

    Ale, że wszyscy oni go przejechali ? Wydaje mi się, że to trochę inaczej
    musiało być. Np ślimak wyszedł na drogę i kierowca chcąc go ominąć bardzo
    nieszczęśliwie doprowadził twojego ojca do śmierci.

    > jeszcze większe zwalnianie? Zacznij czytać ze zrozumieniem. ZWALNIANIE
    > nastąpi wtedy, gdy ograniczenia okażą się NIESKUTECZNE! Skuteczność,
    > nieuchronność ograniczeń, powinno w efekcie pozwolić na ich liberalizacje,
    > czyli PODNIESIENIE prędkości

    Pieprzenie. Pierwszą rzeczą jaką należy zrobić to zlikwidować tablice
    rejestracyjne. Konieczność noszenia tabliczek jest jak numery w obozie
    koncentracyjnym.

    > czytaj i myśl

    Tak, myśl głupku

  • 26. Data: 2013-07-28 22:38:29
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 27.07.2013 09:48, Jurek pisze:
    > Interesują mnie szczegóły fotoradarów
    > takich jak na skrzyżowaniu Sobieskiego
    > z Sikorskiego-Witosa w Warszawie.

    Nie wiem, jaki stoi tam, ale w tzw. super radarach numer polega na
    stosowaniu wielu głowic (min 4) i modulacji sygnału radaru w którym
    zawarty jest czas "wystrzelenia wiązki i numer głowicy". Na zasadzie
    widzenia stereoskopowego system określa prędkość i położenie pojazdu.
    Jedynie moc procesora ogranicza możliwości dotyczące ilości pojazdów
    śledzonych "na raz". Po sprzężeniu z zapisem wideo system praktycznie
    idealny.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 27. Data: 2013-07-28 22:58:57
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > kasa z mandatów to drobne w porównaniu z tym co traci
    > budżet na wypadkach.

    W jaki sposob budzet traci na wypadkach?

    > się na niego zrzucamy. I nagle występuje w nim pozycja z dziesięcioma
    > zerami. I ta kasa idzie w pizdu bo jest dużo wypadków.

    Widac malo ow budzet traci, skoro nie oplaca mu sie zadbac o to, by tych
    wypadko bylo mniej. Za sume z 10 zerami mozna zbudowac milion skrzyzowan
    bezkolizyjnych, kladek dla pieszych, czy chodnikow, zmodernizowac
    swiatla by byla faza do lewoskretu jak potrzeba, porzadnie oswietlic
    przejscia dla pieszych itd.
    Zamiast tego sa zolte kasy przy drogach do zarabiania na 700000 urzednikow.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 28. Data: 2013-07-28 23:03:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <N...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > tu nie chodzi o to że ja komuś zrobię krzywdę, tylko o to że ktoś może
    > mnie i mojej rodzinie zrobić krzywdę.

    Rodziny też rezygnacja dotyczy.

    > jeszcze większe zwalnianie?

    Dokłądnie.
    To co się stało w ostatnich 10-20 latach to całkowite zepsucie ruchu,
    praktycznie nie idzie normalnie jeździć po tym kraju.
    Nawet nowe drogi szybkiego ruchu nie pomagają, jakbyś nie jechał średnia
    wychodzi fatalna.

    > Zacznij czytać ze zrozumieniem. ZWALNIANIE nastąpi

    Zwalnianie nastąpiło i to przerażające.
    A jeszcze te pomysły ze strefami 30 itd....
    Doszliśmy do ściany praktycznie.

    Jeśli tego nie widzisz i tego typu pomysły akceptujesz, to nie mamy o czym
    dyskutować.

  • 29. Data: 2013-07-28 23:06:54
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Nie wiem, jaki stoi tam, ale w tzw. super radarach numer polega na
    > stosowaniu wielu głowic (min 4) i modulacji sygnału radaru w którym
    > zawarty jest czas "wystrzelenia wiązki i numer głowicy".

    Ja sie nie znam na w.cz. ale mozna tak mala glowica dac tak zbiezna
    wiazke? To nie laser. No i leci z ukosa, wiec strefa pomiaru jest chyba
    dosyc niewielka.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 30. Data: 2013-07-28 23:22:55
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 28 lipca 2013 22:58:57 UTC+2 użytkownik Pawel O'Pajak napisał:
> [...]
    >
    > ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
    >
    > moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

    I dochodzimy do sedna sprawy. Jak budżet traci. A zwyczajnie. Renty dla ofiar i
    sprawców jeśli nie da się ich wyleczyć. Renty rodzinne dla dzieci tych co zginęli.
    Koszty leczenia i rehabilitacji. Płatne zwolnienia lekarskie. Konieczność
    utrzymywania jednostek ratunkowych. Koszty jakie ponosi w zakresie związanym z
    wypadkami na Policję. Utrzymanie więźniów którzy trafili za kratki w związku z
    wypadkami jakie zrobili. Brak wpływów do budżetu z tytułu podatków jakie by zapłacili
    ci co zginęli w wypadkach. I jeszcze sporo tego typu wydatków. Może dlatego nie ma
    pierdyliona kładek i dobrych dróg bo minister finansów ma wybór albo zaczyna budowę
    komór gazowych dla ofiar wypadków żeby pozbyć się wydatków albo dać kasę na budowę
    dróg. Którą opcję być wybrał?