    From: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Date: Sun, 28 Jul 2013 20:39:08 +0200

    Powitanko,

    > gdyby kierowcy byli
    > przewidujący i odpowiedzialni, sygnalizacja świetlna, ograniczenia
    > prędkości byłyby zbyteczne. Jednak nie są. Więc im więcej kierowców o
    > rozumkach wiewiórki,

    Zdecydowana wiekszosc kierowcow jest odpowiedzialna i jezdzi zgodnie ze
    zdrowym rozsadkiem. Roznych "miszczof" widuje rzadko, najczesciej za to
    cipunow, dla ktorych zmiana czerwone->zielone sklania do goraczkowych
    rozmyslan: to co teraz mam zrobic? Zrobic sweter na drutach? Nie, chyba
    nie to. Zagrac w szachy? Hmm, chyba nie. Moze sprawdzic maile? Nie, w
    samochodzie nie sprawdze. Ah juz wiem!, w samochodzie jestem, ruszyc
    mialem. Wow!.
    Pol biedy jak ma taki rejestracje LLU, albo z Elblaga, albo jest taxi -
    oznakowany, widac z daleka, czlowiek wie, ze taki sie boi slimaka
    wyprzedzic, wiec mozna wczesniej ustawic sie na prawym pasie i
    wyprzedzic takiego. Z taxi o tyle niebezpiecznie, ze moze zrobic cos
    absolutnie nieprzewidywalnego bez ostrzezenia, ale reszta spoko.
    Ale wracajac do FR, najlepszy dowod, ze wiekszosc kierowcow jest
    odpowiedzialna jest brak FR przy szkolach. Ludzie zwykle tam jezdza
    spokojnie, wiec FR nic by nie zarobil, bo o to chodzi, w pic o
    bezpieczenstwie nikt nie wierzy.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa