    From: "Arek" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Strona na bazie obrazka.jpg - czy tak mozna
    Date: Mon, 9 Aug 2010 20:02:03 +0200

    Jestem zupelnym amatorem i chcialem zrobic dla siebie prosta strone ktora na
    dobra sprawe moglaby sie skladac z jednej strony ze sztywnymi napisami i
    grafika.
    Zrobilem sobie nawet taki projekt strony w postaci jpg o wymiarach 800 x
    600.
    Na tle tego obrazka potrzebowal bym jedynie dwoch linkow jeden do adresu
    email drugi
    do mapki dojazdowej. Strone zawierajaca ten obrazek udalo mi sie zrobic i
    dziala poprawnie ale niestety nie udaje mi sie umiescic zadnego obiektu na
    tym obrazku.
    Wszystko co dodam tworzu sie albo pod albo obok obrazka.
    Powiedzcie mi dyletantowi czy moja koncepcje strony da sie zrealizowac i co
    musialbym
    zrobic aby jakis przycisk umiescic na obrazku.

    --
    Arek