  • 11. Data: 2013-04-20 13:32:25
    Temat: Re: Strefy ekologiczne w miastach niemieckich?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 20 Apr 2013 00:49:43 -0700 osobnik zwany Aron napisał:

    > tak musza. I tu jest problem, bo jak je kupic. W normalnym kraju
    > sprzedawanoby takie wynalazki na stacji benzynowej

    a to na stacji benzynowej sa w stanie ocenić stan techniczny i emisję
    spalin samochodu? To zniknąłeś właśnie stacje diagnostyczne. Po co one
    przecież pan kazio na stacji benzynowej to zrobi.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2013-04-20 17:01:32
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-04-20 09:49, Aron pisze:

    > tak musza. I tu jest problem, bo jak je kupic.

    Przez internety się je kupuje. Wysyła się do niemca skan dowodu
    rej, i naklejeczka przychodzi taniej, niż załatwiana w PL.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 13. Data: 2013-04-20 17:52:02
    Od: "Janek Wlodak" <w...@n...pl>

    "Aron" <aron2004%gazeta.pl@gtempaccount.com> schrieb im Newsbeitrag
    .googlegroups.com...
    On 20 Kwi, 09:21, WW <w...@v...pl> wrote:

    > Czy samochody z poza Niemiec też muszą je mieć?

    tak musza. I tu jest problem, bo jak je kupic. W normalnym kraju
    sprzedawanoby takie wynalazki na stacji benzynowej

    Powiedz, czy ty czytać nie umiesz? Przecież ci napisałem jak kupic i nawet
    dokładnie gdzie. I do tego dużo taniej niż u oszustów na allegro i w
    webshopach w Polsce. I wyjaśniłem Ci chyba, że to nie winety, które można
    kupić wszędzie, bo nie jest ważne na jaki samochód je przylepiasz, tylko
    taki jakby dowód technicznej "przydatnośći" samochodu. A może wymagasz, żeby
    pierwsza lepsza blondynka w kasie stacji benzynowej znała się na dowodach
    rejestracyjnych wszystkich krajów europy?

  • 14. Data: 2013-04-21 04:53:02
    Od: Aron <aron2004%gazeta.pl@gtempaccount.com>

    On 20 Kwi, 17:52, "Janek Wlodak" <w...@n...pl> wrote:

> [...]
    > pierwsza lepsza blondynka w kasie stacji benzynowej znała się na dowodach
    > rejestracyjnych wszystkich krajów europy?

    jak sie takie debilizmy wprowadza to co szkodzi nauczyc za panstwowe
    pieniadze blondynki ze stacji slow "data pierwszej rejestracji" w
    roznych jezykach?
    zreszta mozna jej kupic taka sciagawke

  • 15. Data: 2013-04-21 19:48:06
    Od: "Marek Gontarski" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Aron" napisał w wiadomości grup
    g2000vbe.googlegroups.com...

    On 20 Kwi, 09:21, WW <w...@v...pl> wrote:

    > Czy samochody z poza Niemiec też muszą je mieć?

    tak musza. I tu jest problem, bo jak je kupic. W normalnym kraju
    sprzedawanoby takie wynalazki na stacji benzynowej

    Plakietki mozna nabyc na stacji kontroli (Prufstele), adresy można znalezc w
    internecie. Nie ma problemu jesli masz polski dowod rejestracyjny, Niemiec
    znajdzie date rejestracji albo zapyta. Ja kupowalem nalepke wlasnie w
    Prufstelle i nie bylo problemu.
    Marek
    Opel Astra H
    Plock

  • 16. Data: 2013-04-21 20:56:08
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-04-21 04:53, Aron pisze:

    > jak sie takie debilizmy wprowadza to co szkodzi nauczyc za panstwowe
    > pieniadze blondynki

    Ty dalej taki głupi, jak cie zrobili.
    Nie ma czegoś takiego jak państwowe pieniądze.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 17. Data: 2013-04-23 13:35:51
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu niedziela, 21 kwietnia 2013 19:48:06 UTC+2 użytkownik Marek Gontarski napisał:

> [...]
    >
    > internecie. Nie ma problemu jesli masz polski dowod rejestracyjny, Niemiec
    >
    > znajdzie date rejestracji albo zapyta. Ja kupowalem nalepke wlasnie w

    Plakietki można też kupić w Polsce, na stacjach kontroli Dekra. Adresy też są
    dostępne w internecie.

    Pozdrawiam
    MK