  • 1. Data: 2013-04-18 20:47:09
    Temat: SM suszy - czy zgodnie z przepisami?
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    Dziś na mojej ulicy SM ustawiła sobie samochód z radarem:

    https://picasaweb.google.com/lh/photo/HMLlIj0Ttx9DVQ
    ijwo8APNMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink
    https://picasaweb.google.com/lh/photo/1hFPGlgo9OzXgP
    z4tkrW8dMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

    I tu moje pytanie do zaznajomionych z przepisami w tym względzie - czy
    metalowy słupek stojący 2m przed głowicą radaru nie zakłóca przypadkiem
    pracy radaru?

    --
    Axel

  • 2. Data: 2013-04-18 22:25:21
    Temat: Re: SM suszy - czy zgodnie z przepisami?
    Od: Agent 23908 <k...@t...pl>

    > I tu moje pytanie do zaznajomionych z przepisami w tym względzie - czy
    > metalowy słupek stojący 2m przed głowicą radaru nie zakłóca przypadkiem
    > pracy radaru?

    spoko, sie go wytnie jak bedzie za malo pokazywalo

  • 3. Data: 2013-04-18 22:42:09
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-18 22:25, Agent 23908 pisze:

    > spoko, sie go wytnie jak bedzie za malo pokazywalo

    Gdzieś był ostatnio filmik gdzie fotoradar miał "w tle" znak drogowy i
    bilboard, zawyżał prędkość i to znacznie 20-30km/h

    Lewis

  • 4. Data: 2013-04-19 07:39:54
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "Agent 23908" <k...@t...pl> wrote in message
    > spoko, sie go wytnie jak bedzie za malo pokazywalo

    Ze zdjęcia raczej nie trzeba będzie wycinać - kamera jest o metr wyżej niż
    głowica radaru.

    --
    Axel

  • 5. Data: 2013-04-19 09:21:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-04-18, Axel <a...@o...bezspamu.pl> wrote:
> [...]
    >
    > I tu moje pytanie do zaznajomionych z przepisami w tym względzie - czy
    > metalowy słupek stojący 2m przed głowicą radaru nie zakłóca przypadkiem

    Oj tam, oj tam...

    http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,fotorada
    ry-przy-wislostradzie-od-rana-kaskadowa-kontrola,838
    93.html

    Zobacz te zdjecia nizej co stoja przed Oplem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2013-04-19 10:59:16
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "AZ" <a...@g...com> wrote in message

> [...]
    ry-przy-wislostradzie-
    > od-rana-kaskadowa-kontrola,83893.html Zobacz te zdjecia nizej co stoja

    Za Oplem :-P Ale przynajmniej w kierunku jezdni nie ma zadnych przeszkód
    przed glowica.
    Na moich zdjeciach slupek zaslania glowice -czyste pole jest przy sporym
    kacie do jezdni i kilku-kilkunastu metrach odleglosci od samochodu.

    --
    Axel

  • 7. Data: 2013-04-20 00:10:08
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 18.04.2013 20:47, Axel pisze:
    > I tu moje pytanie do zaznajomionych z przepisami w tym względzie - czy
    > metalowy słupek stojący 2m przed głowicą radaru nie zakłóca przypadkiem
    > pracy radaru?

    W sąsiedztwie głowicy nie może być nic metalowego. Policja często
    strzela przez dach radiowozu a często przez antenę aby było zabawniej.
    Problem tylko w tym, że tego na kadrze z FR nie widać, a po 3 miesiącach
    nie będziesz pamiętał, że oni stali przy słupku.

  • 8. Data: 2013-04-20 09:23:04
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    "anacron" <a...@a...pl> wrote in message

    > W sąsiedztwie głowicy nie może być nic metalowego.

    No fajnie, a jakieś wsparcie w postaci przepisu, instrukcji obsługi,
    homologacji?

> [...]
    > Problem tylko w tym, że tego na kadrze z FR nie widać, a po 3 miesiącach
    > nie będziesz pamiętał, że oni stali przy słupku.

    Mam zdjęcia, które specjalnie zrobiłem, bo _wydaje mi się_, że tak nie
    powinni. Teraz szukam potwierdzenia, albo zaprzeczenia.

    --
    Axel

  • 9. Data: 2013-04-20 10:43:36
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 20.04.2013 09:23, Axel pisze:

    > No fajnie, a jakieś wsparcie w postaci przepisu, instrukcji obsługi,
    > homologacji?

    W instrukcji każdego radaru doplerowego do pomiaru prędkości w ruchu
    lądowym jest napisane. Zostałem uniewinniony na śląsku od zarzutu
    przekroczenia prędkości (Iskra-1) bo policjant mierzył mnie ponad dachem
    radiowozu.

    http://www.pbelectronics.com/radar_errors.htm

    Punkt 4, dotyczy wszystkiego co metalowe i odpowiednio blisko głowicy
    radaru. Ten słupek nie jest duży fakt, ale jest bardzo blisko.
    Wystarczy?

    Oczywiście Polscy policjanci nie mają pojęcia o tych standardowych
    błędach pomiaru...

  • 10. Data: 2013-04-20 10:43:55
    Od: anacron <a...@a...pl>