  • 1. Data: 2013-04-19 14:34:00
    Temat: Gdy czerwone wciśnij gaz...
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Kierownik ciężarówki miał nadzieję, że osobowe przed nim też na
    czerwonym przejedzie i się pomylił.

    http://www.youtube.com/watch?v=MPqWsrgCTg4

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-04-19 19:55:00
    Temat: Re: Gdy czerwone wciśnij gaz...
    Od: K <...@...c>

    W dniu 19-04-2013 14:34, anacron pisze:
    > Kierownik ciężarówki miał nadzieję, że osobowe przed nim też na
    > czerwonym przejedzie i się pomylił.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=MPqWsrgCTg4
    >
    > Pozdrawiam

    tez mi tak kiedys ciezarowy zrobil, po czym wysiadl i zapytal "kto
    hamuje na zielonym?". fakt, mialem wtedy krotko prawko i brak nawyku
    patrzenia w lusterko wsteczne, w takich wlasnie sytuacjach. od tego
    czasu jak cos za mna stosunkowo blisko jedzie, przelatuje na pomaranczowym.

  • 3. Data: 2013-04-19 20:19:45
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 19.04.2013 19:55, K pisze:
> [...]
    > patrzenia w lusterko wsteczne, w takich wlasnie sytuacjach. od tego
    > czasu jak cos za mna stosunkowo blisko jedzie, przelatuje na pomaranczowym.

    Tu ciężarówka przyspieszyła już na czerwonym i osobówka na czerwonym by
    przeszła także. Ja właśnie z tego powodu, jak widzę pomarańczowe wciskam
    hamulec, aby (zaświeciły się światła stopu i)jasno i odpowiednio
    wcześnie dać do zrozumienia tym za mną, że zamierzam się zatrzymać.

  • 4. Data: 2013-04-22 10:24:42
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    anacron <a...@a...pl> wrote:

    > Kierownik ciężarówki miał nadzieję, że osobowe przed nim też na
    > czerwonym przejedzie i się pomylił.

    Też tak kiedyś przywaliłem i to bardzo blisko tego miejsca (Włocławek,
    al. Chopina - Okrzei w nią przechodzi), jakoś chwilę po zrobieniu
    prawka. Tylko nie na czerwonym - zapaliło się żółte, myślałem że baba
    przede mną dociśnie i przeleci, a ona dała po heblach. Lekcja przyjęta.

    http://polskajazda.pl/db/images_thumb_705841_800_800
    _resize.jpg
    http://polskajazda.pl/db/images_thumb_705845_800_800
    _resize.jpg

    http://motogof.tumblr.com/

  • 5. Data: 2013-04-22 10:43:17
    Temat: Re: Gdy czerwone wciśnij gaz... i płać.
    Od: "Felix" <o...@j...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    > anacron <a...@a...pl> wrote:
    >
    > Tylko nie na czerwonym - zapaliło się żółte, myślałem że baba
    > przede mną dociśnie i przeleci, a ona dała po heblach. Lekcja przyjęta.

    Bylo żółte, samochód przede mną przejechał. Ja za nim, ale jak wjeżdżałem
    to bylo już czerwone. Skrzyżowanie puste, nikomu nie wymusilem.
    Za skrzyżowaniem punkt usługowy (nie byli widoczni). Skasowali 300 zł
    i 6 pkt. Okazało się że policja urządziła punkt obserwacyjny na tym
    skrzyżowaniu.
    Lekcja też przyjęta.

  • 6. Data: 2013-04-22 13:57:49
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 22.04.2013 10:24, Adam Wysocki pisze:

> [...]
    > prawka. Tylko nie na czerwonym - zapaliło się żółte, myślałem że baba
    > przede mną dociśnie i przeleci, a ona dała po heblach. Lekcja przyjęta.

    A ja wjechałem na zielonym.

    http://www.youtube.com/watch?v=64GTMaIgbFg (ja od lewej)

    Lekcja przyjęta. :)

  • 7. Data: 2013-04-22 17:48:57
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-04-19 14:34, anacron pisze:
    > Kierownik ciężarówki miał nadzieję, że osobowe przed nim też na
    > czerwonym przejedzie i się pomylił.
    Ja chciałbym tylko "pozdrowić" tego idiotę, który zlikwidował migające
    zielone tylko po to, żeby było, jak w Ujni. Komu to przeszkadzało?
    Znajomy Niemiec, który mnie czasem odwiedza bardzo to migające zielone
    chwalił, ale już nie pochwali, bo nie ma.
    Jacek

  • 8. Data: 2013-04-22 18:19:14
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 22.04.2013 17:48, Jacek pisze:
    > Ja chciałbym tylko "pozdrowić" tego idiotę, który zlikwidował migające
    > zielone tylko po to, żeby było, jak w Ujni. Komu to przeszkadzało?

    A już nie miga? Mi się wydaje, że jeszcze migają, przynajmniej tam,
    gdzie piechotką się pojawiam. Przy czym wydaje trzeba podkreślić.

  • 9. Data: 2013-04-22 20:22:14
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-04-22 18:19, anacron pisze:
    > A już nie miga? Mi się wydaje, że jeszcze migają, przynajmniej tam,
    > gdzie piechotką się pojawiam. Przy czym wydaje trzeba podkreślić.

    Pieszym miga, ale zmotoryzowanym już nie :-(
    Jacek

  • 10. Data: 2013-04-22 21:05:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 22 Apr 2013 17:48:57 +0200 osobnik zwany Jacek napisał:

> [...]
    > Znajomy Niemiec, który mnie czasem odwiedza bardzo to migające zielone
    > chwalił, ale już nie pochwali, bo nie ma. Jacek

    jes żółte. to tak jak z tymi zegarami pod sygnalizatorami. jak ktoś nie
    wie kiedy się zatrzymać czy ruszuć to może niech jeździ autobusem

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?