  • 1. Data: 2013-04-18 15:09:14
    Temat: Pug 807 i HDI 2.0 - realne spalanie
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czy ktos jezdzil lub jezdzi pezotem 807 z dieslem 2.0 i moze powiedziec,
    ile to auto faktycznie pali w miescie i poza?

    Opinie w sieci sa rozbiezne - od 7-7,5 w cyklu mieszanym (co wydaje mi sie
    jednak zbyt niskim wynikiem jak na ponad poltoratonowa krowe i 110 lub 130
    koni) do 12-13, co z kolei jest spalaniem kosmicznym.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2013-04-18 18:15:03
    Temat: Re: Pug 807 i HDI 2.0 - realne spalanie
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-04-18 15:09, Maciek pisze:

> [...]
    > jednak zbyt niskim wynikiem jak na ponad poltoratonowa krowe i 110 lub 130
    > koni) do 12-13, co z kolei jest spalaniem kosmicznym.

    Ten sam silnik HDi 2.0 16v 110KM (RHW) tylko w poprzedniej generacji
    autka palił ponad 10 - w trasie z uszkodzonym przepływomierzem ;)
    Po mieście 8-9
    W trasie po PL 7,5-8,5 - choć niektórzy schodzili i niżej ale chyba
    tylko w przelotach po ekspresówkach (plotki mówią, że składali lusterka
    ;) ) .

    Krowa może i jest, ale ma całkiem niezłą aerodynamikę i nie jest to auto
    do jazdy 0-1 tylko do podróżowania na długich trasach ze stałą szybkością.

    http://www.spritmonitor.de/en/overview/12-Citroen/91
    -C8.html?fueltype=1&sort=3&powerunit=2

    tylko weź poprawkę +0,5l/100km na jakość naszego paliwa :(

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

  • 3. Data: 2013-04-18 21:20:14
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Apr 2013 18:15:03 +0200, ZIWK napisał(a):

    > Po mieście 8-9

    Do przezycia...

    Przymierzalem sie ostatnio do 807 i tylko ten silnik mi spokoju nie daje. A
    benzyna nie ma w nim zdaje sie najlepszych notowan.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2013-04-19 01:21:35
    Od: scobowski <s...@i...pl>

> [...]
    > jednak zbyt niskim wynikiem jak na ponad poltoratonowa krowe i 110 lub 130
    > koni) do 12-13, co z kolei jest spalaniem kosmicznym.

    to Ty kosmicznego spalania nie widziałeś :)

  • 5. Data: 2013-04-19 02:31:12
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 19 Apr 2013 01:21:35 +0200, scobowski napisał(a):

    > to Ty kosmicznego spalania nie widziałeś :)

    Ktory z rodzinnych vanów z silnikiem Diesla pali wiecej?

    Studni bez dna w rodzaju 3.0 w MS Vito nie licze.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio