  • 51. Data: 2014-06-23 21:44:47
    Temat: Re: Strasznie drogie to nasze paliwo
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2014-06-23 16:52, Ergie pisze:

    > 2. To nie były spotkania robocze tylko prywatne - nie ma zakazu używania
    > wulgaryzmów czy języka potocznego.

    Ale prezes NBP za to "prywatne" spotkanie przy ośmiornicach i kawiorze
    zapłacił ponad 1400 zł służbową kartą kredytową. Skoro tak, to
    my podatnicy możemy potraktować ten podsłuch jako nieoficjalną
    notatkę służbową :-)

    > A może masz w tym interes by robić zasłonę dymną i skupiać uwagę ludzi
    > na tych rzekomych rewelacjach zamiast na tym że górnictwo i rolnicy są
    > ciągle dotowani? To jest prawdziwy problem a nie to że w _prywatnej_
    > rozmowie ktoś nazwał swoją koleżankę tak albo inaczej.

    Nie chodzi o to, jak kto kogo nazwał, tylko o polityczny dil, jaki obaj
    panowie z sukcesem ubili. Co ciekawe, z oświadczenia majątkowego
    ministra spraw wewnętrznych Sienkiewicza wynika, że nabył on 25 uncji
    złota, które są obecnie warte 95.000 zł. Skoro tak dobrze poinformowana
    osoba twierdzi, że państwo polskie praktycznie nie istnieje i zaczyna
    zamieniać papierowe pieniądze na kruszec, to czas albo na ucieczkę
    z tego kraju albo na rewolucję.

    T.

  • 52. Data: 2014-06-23 21:53:56
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2014 o 19:25 Pawel O'Pajak <o...@g...pl> pisze:

    > Powitanko,

    > Hmm, gdyby zdradzala mnie Zona, to moim najmniejszym problemem byloby,
    > kto nielegalnie sfilmowal Ją w prywatnej sytuacji. Raczej co innego
    > byloby moim zmartwieniem. Jak rozumiem sa ludzie majacy inne priorytety
    > i jak widac tak dzialaja. Well...
    >
    > Pozdroofka,
    > Pawel Chorzempa

    Ale tutaj nie mamy nagrania zdrady Żony, ktoś nagrał, że Żona szlaja się
    po knajpach z innymi koleżankami (zamiast siedzieć w domu i dbać o męża i
    dzieci) i po pijaku opowiada jakiego to jej mąż "ma małego". Nagrywający
    puszcza te nagrania na największym telebimie na "dzielni", w "telewizji
    przemysłowej" w zakładzie męża, co gorsza wysyła je do ciotki męża, która
    jest w Ameryce zamiast po prostu pokazać mężowi, teściowej itp, którzy
    by zrobili porządek z Żoną.

    TG

  • 53. Data: 2014-06-23 22:13:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    Monday, June 23, 2014, 9:44:47 PM, you wrote:

    > Ale prezes NBP za to "prywatne" spotkanie przy ośmiornicach i kawiorze
    > zapłacił ponad 1400 zł służbową kartą kredytową.

    Jakieś wsparcie dla tego twierdzenia?

    Swoją drogą - co to ma wspólnego z tą grupą?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 54. Data: 2014-06-23 22:23:10
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    > Jakieś wsparcie dla tego twierdzenia?

    http://natemat.pl/107277,ministrowie-jadaja-na-koszt
    -podatnikow-ze-sluzbowych-kart-kredytowych-wydaja-mi
    liony

    > Swoją drogą - co to ma wspólnego z tą grupą?

    Niby nic, poza podejrzeniem graniczącym z pewnością, że ciągłe
    narzekania na ceny paliwa w stosunku do zarobków i marne autostrady,
    które trzeba remontować po 2 latach od wybudowania to efekt
    utrzymywania przez nas zdegenerowanej i skorumpowanej klasy
    politycznej, którą trzeba w całości wymienić i przy okazji zmienić
    sposób jej wyłaniania.

    T.

  • 55. Data: 2014-06-23 22:30:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    Monday, June 23, 2014, 10:23:10 PM, you wrote:

    > http://natemat.pl/107277,ministrowie-jadaja-na-koszt
    -podatnikow-ze-sluzbowych-kart-kredytowych-wydaja-mi
    liony

    OK.

    > Niby nic, poza podejrzeniem graniczącym z pewnością, że ciągłe
    > narzekania na ceny paliwa w stosunku do zarobków i marne autostrady,

    Ile tej autostrady wybudujesz za 1435PLN?

> [...]
    > utrzymywania przez nas zdegenerowanej i skorumpowanej klasy
    > politycznej, którą trzeba w całości wymienić i przy okazji zmienić

    Jasne, zapewne ustawić dożywotniego (na szczęście to już krótko) krula
    JKM? Znasz pojęcie ,,ciągłość władzy"?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 56. Data: 2014-06-23 22:38:18
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    > Ile tej autostrady wybudujesz za 1435PLN?

    No tak, niektórzy uważają, że lepiej trzymać przy korycie stare
    tłuste świnie, które zeżrą mniej od nowych chudych. Ale jak
    widać to podejście się nie sprawdza, bo stare świnie wymagają
    coraz droższej paszy z ośmiornic i kawioru.

    > Jasne, zapewne ustawić dożywotniego (na szczęście to już krótko) krula
    > JKM? Znasz pojęcie ,,ciągłość władzy"?

    Znam je doskonale, od 25 lat widzę w okienku telewizora ciągle te same
    świnie, tylko coraz starsze. Jestem gotów zaryzykować odebranie im koryta.

    T.

  • 57. Data: 2014-06-23 22:43:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 23 Jun 2014 22:38:18 +0200 osobnik zwany Tomasz Finke
    napisał:

> [...]
    >
    > Znam je doskonale, od 25 lat widzę w okienku telewizora ciągle te same
    > świnie, tylko coraz starsze. Jestem gotów zaryzykować odebranie im

    Twój Krul też był już u koryta. Powinieneś go pamiętac z okienka w
    ostatnich 25 latach :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 58. Data: 2014-06-23 22:47:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Finke" napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    >osoba twierdzi, że państwo polskie praktycznie nie istnieje i zaczyna
    >zamieniać papierowe pieniądze na kruszec, to czas albo na ucieczkę

    Ale czy nie w Amber Gold to zloto kupione ? :-)

    Oswiadczenia Belki cos nie moge znalezc ... on chyba w zloto nie
    inwestuje ... bo zloto spadlo :-)

    J.

  • 59. Data: 2014-06-23 22:50:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 23.06.2014 22:23, Tomasz Finke pisze:

> [...]
    > utrzymywania przez nas zdegenerowanej i skorumpowanej klasy
    > politycznej, którą trzeba w całości wymienić

    Mhm. Wymienić na co?

    Sektę smoleńską? Faszystów? A może oszołoma tkwiącego umysłem w
    XIX-wieku, tanimi hasełkami wabiącego gimbazę, który tak naprawdę stara
    się wyłącznie o mały kawałek tego samego koryta?

    > i przy okazji zmienić sposób jej wyłaniania.

    Co proponujesz? Losowanie? ;)

  • 60. Data: 2014-06-23 23:07:04
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Jakieś wsparcie dla tego twierdzenia?
    >
    > Swoją drogą - co to ma wspólnego z tą grupą?

    Troche ma :), np:
    " Krawiec: - Ale słuchajcie, nie chciałem przy nim gadać. Jak była ta
    kampania 2011 r. I oni tam z cenami jechali cały czas, że paliwo po 6 zł PiS
    napier... No i jest ta impreza w Focusie, już wiadomo, że wygraliśmy. Z
    Donaldem się spotykam i on: Teraz, ku..., to paliwo może być nawet i po 7
    zł. "