    Date: Mon, 23 Jun 2014 22:38:18 +0200
    From: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Strasznie drogie to nasze paliwo

    > Ile tej autostrady wybudujesz za 1435PLN?

    No tak, niektórzy uważają, że lepiej trzymać przy korycie stare
    tłuste świnie, które zeżrą mniej od nowych chudych. Ale jak
    widać to podejście się nie sprawdza, bo stare świnie wymagają
    coraz droższej paszy z ośmiornic i kawioru.

    > Jasne, zapewne ustawić dożywotniego (na szczęście to już krótko) krula
    > JKM? Znasz pojęcie ,,ciągłość władzy"?

    Znam je doskonale, od 25 lat widzę w okienku telewizora ciągle te same
    świnie, tylko coraz starsze. Jestem gotów zaryzykować odebranie im koryta.

    T.