  • Data: 2009-10-04 08:07:31
    Temat: Re: Straciłem numer przechodząc z Fresha do abonamentu Play?
    Od: "Kri$P" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin" <m...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:op.u06t5nq0a0kfk2@marcin-nc10.domain_not_set.in
    valid...
    > Potrzebuję rady....
    Plus, choćbym chciał wbrew
    > rozsądkowi podpisać z nim umowę, nie dysponuje moim numerem z Play Fresha.
    > Play, chociaż mam z nimi podpisaną umowę od pięciu dni, deaktywował moją
    > kartę SIM i ani myśli ją włączyć.
    > Po bodajże dziewięciu rozmowach z konsultantami Play i trzech z
    > konsultantami Plusa, po dwóch wizytach u przedstawiciela Play, jednej w
    > salonie firmowym Play i jednej w salonie firmowym Plusa, co ja jeszcze
    > mogę zrobić, żeby odzyskać swój numer i ponownie uruchomić kartę SIM w
    > Playu? Ma ktoś jakiś pomysł, co jeszcze można zrobić???

    Moja nauczka z erą jest taka, NIGDY W ŻYCIU nie zwiążę się jakąkolwiek umową
    z jakimkolwiek operatorem. Mam w d... ich subsydiowane super telefony za
    1zł. Era też zrobiła mnie w ciula bez mydełka, łżąc w żywe oczy,
    zaprzeczając oczywistym dowodom. UKE też miało to w d... bo to pojedynczy
    przypadek i takowym się nie chcieli zająć. Na sprawę w sądzie mnie nie stać.
    Konsultant w dziale reklamacji na wspomnienie i UKE powiedział śmiejąc mi
    się w twarz, że nie tacy próbowali i że droga wolna. Widać jak podchodzą do
    takich maluczkich.
    Wolę odkładać sobie co miesiąc 20 zł i za 2 lata kupić na wolnym rynku
    telefon jaki mi się podoba (dokładając co nieco jeśli będzie to najwyższa
    półka). Natomiast jeśli któraś oferta okaże się lepsza kupuję starter
    uruchamiam stosowne pakiety i mam to samo co w abonamencie.
    Tak już działam skutecznie od 3 lat i wydaję średnio miesięcznie ok 15 zł na
    doładowania (Play Fresch) uruchamiam pakiet 5 gr/min i naprawdę mi to
    wystarcza. Do kontaktu ze mną mam drugą kartę Orange POP/Tak Tak i wszyscy
    są szczęśliwi. Jak kupię sobie telefon dual sim to ja też będę 100%
    szczęśliwy. bo na razie największa upierdliwość to noszenie dwóch słuchawek.

    Pozdro
    Kri$P