  • Data: 2009-10-04 15:37:34
    Temat: Re: Straciłem numer przechodząc z Fresha do abonamentu Play?
    Od: X <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kri$P napisał:

    > Użytkownik "Marcin" <m...@o...eu> napisał w wiadomości
    valid...

> [...]
    > telefon jaki mi się podoba (dokładając co nieco jeśli będzie to najwyższa
    > półka). Natomiast jeśli któraś oferta okaże się lepsza kupuję starter
    > uruchamiam stosowne pakiety i mam to samo co w abonamencie.
    > Tak już działam skutecznie od 3 lat i wydaję średnio miesięcznie ok 15 zł na
    > doładowania (Play Fresch) uruchamiam pakiet 5 gr/min i naprawdę mi to
    > wystarcza. Do kontaktu ze mną mam drugą kartę Orange POP/Tak Tak i wszyscy
    > są szczęśliwi. Jak kupię sobie telefon dual sim to ja też będę 100%
    > szczęśliwy. bo na razie największa upierdliwość to noszenie dwóch słuchawek.

    Racja, popieram. Ja od 10 lat mam ten sam numer simplusa, a teraz
    telefon N73 od ponad 2 lat (jeszcze z rok mi pociągnie:) Służy mi za
    modem do laptopa i sam jest komputerem działającym na super pakietach
    internetowych Simplusa. Wreszcie internet bez umowy, bez problemów.
    Lepiej kupić telefon na allegro co 3-4 lata i nie martwić się abonamentami.