  • 321. Data: 2008-01-01 22:39:30
    Temat: Re: Sterzynska w GW
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    T <...@i...invalid> wrote:

    > Mówię o regulaminie promocji, który mnie interesował. Resztę dostało tez
    > parę milionów innych klientów, gdyby było tam coś bardzo niekorzystnego,
    > to pewnie bym o tym wiedział.

    Ty, zupełnie jak z piramidami finansowymi. Ludzie też się dowiedzieli.

    > A gdybym nie wiedział, to ew. strata nie jest duża.

    No ba! Najwyżej będziesz płacić abonament przez rok za coś
    czego nie używasz albo zapłacisz karę za zerwanie umowy.
    Każdego kręci w życiu coś innego, mnie nie bawi jak jestem
    oszukiwany, ale każdy jest inny.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 322. Data: 2008-01-01 22:40:28
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    T <...@i...invalid> wrote:

    > Ale jakich problemów? Jeśli chcesz mieć np. odpowiedni poziom dostępności
    > usług to podpisujesz ODPOWIEDNIĄ umowę SLA. A nie jakąkolwiek. To chyba
    > oczywiste?

    Nie, nie tak działa SLA.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 323. Data: 2008-01-01 22:52:49
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    T <...@i...invalid> wrote:

    > "Ja mogę zaryzykować stwierdzenie, że w owym czasie
    > podobnie było na pozostałych. Jesteś w stanie je obalić?"
    >
    > Przyjąłeś swoje przypuszczenie za fakt i kazałeś mi je obalać.

    No tak, powinieniem spokojnie poczekać aż napiszesz, że
    problem dotyczył tylko kilkudziesięciu klientów, czyli
    niecałego 1%, bo tylko taką liczbę obejmują dowody.
    To co nie jest udowodnione, nie istnieje. Ziemia w czasie
    chrztu Polski była płaska. Hoho.

    > TPSA (sprywatyzowany państwowy monopolista) i NASK (żyjący z nadanego mu
    > prawa rejestracji domen) to dla Ciebie konkurencyjny rynek?

    Heeloł?! Znalazł się znawca rynku. Uświadamiam: NASK sprzedaje i sprzedawał
    dostęp do Internetu. Jednak dobrze zgadywałem, że jesteś kolegą
    pana z grupy obok, co administruje RH 6.0 od 15 lat więc jest wyrocznią wyroczni.

    > Nie, tylko pieczywo. I tylko gdy mam czas, a zwykle nie mam.

    Czyli jednak nie chodzi o to, że lubisz gips w chlebie ani że
    nie robi to różnicy, tylko że nie masz czasu biegać za każdą
    taką sprawą? Bingo!

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 324. Data: 2008-01-01 22:59:58
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    T <...@i...invalid> writes:

    > No widzisz, zaryzykowałem te 2,40. ;)

    I moze o to wlasnie chodzi, by ludzie nie musieli ryzykowac tych
    1300 czy 3800 zl, ale by kupowali konkretna usluge z podanymi
    uczciwie parametrami. Nawet jesli to nie beda parametry gwarantowane,
    ale tylko realne.

    Nie chodzi o to, ze ktos oszuka i nie da sie tego wykryc/udowodnic
    - dokladnie tak samo mozesz napisac na kartonie "sok" i nikt nie
    udowodni, ze to "nektar".
    --
    Krzysztof Halasa

  • 325. Data: 2008-01-01 23:04:04
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "T"
    >Jaka konkurencja? Rozumiesz w ogóle kontekst mojej wypowiedzi?

    Ta, która oczywiście wspaniale działałaby na rynku gdyby zrobić coś
    innego niż wymóc pewne standardy, a nie będzie działać, jeśli się je
    wymusi.

    --
    Kruk@ -\ | Rzeczywiście Geant ma dosyć rozbudowany jak
    }-> epsilon.eu.org | na spożywczaka dział komputerowy (Bart Ogry-

  • 326. Data: 2008-01-01 23:05:01
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    T <...@i...invalid> writes:

    > To może klientom nie robi to różnicy? Ja często kupuję pieczywo w innym
    > sklepie niż robie podstawowe zakupy, bo to dla mnie dość istotne. Jakby
    > mój podstawowy sklep oferował pieczywo rozsądnej jakości, to bym kupił
    > wszystko w jednym miejscu. Strata sklepu.

    Zysk sklepu, oczywiscie, nie musi dotowac produkcji pieczywa a i tak
    ma klientow na "normalne" artykuly :-)

    Strata bylaby wtedy, gdybys w nim nie robil zadnych zakupow,
    a wszystko w takim, ktory sprzedaje dobre pieczywo.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 327. Data: 2008-01-01 23:05:42
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "T"
    >Twoja ignorancja jest doprawdy żenujaca.

    A argumenty merytoryczne chyba pod lasem zostały.

    >Jeśli twierdzisz, że precyzyjne
    >określenie modelu wykorzystania łącza przez statystycznego klienta z
    >danej grupy nie ma kluczowego znaczenia w planowaniu zakupów przez firmę,
    >to w zasadzie nie mam o czym z Tobą dyskutować.

    Łomatko. Słyszałeś w ogóle o takich pojęciach jak "analogia",
    "abstrakcja" itp?

    >Zdecydowanie większą, bo to blisko mojej branży. A co do ekonomii to nie
    >wystarczy nauczyć się paru definicji, w czym jesteś dobry, przyda się
    >jeszcze trochę wyobraźni, której zupełnie Ci brakuje.

    Dlategoboponieważ? Bo nie przystaję na mantrę "wolny rynek sam wszystko
    załatwi"?

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ I am Pinky of Borg. Gee Brain, who will we
    \ K...@e...eu.org / assimilate tonight?

  • 328. Data: 2008-01-01 23:13:56
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    T <...@i...invalid> writes:

    > "Ja mogę zaryzykować stwierdzenie, że w owym czasie
    > podobnie było na pozostałych. Jesteś w stanie je obalić?"
    >
    > Przyjąłeś swoje przypuszczenie za fakt i kazałeś mi je obalać.

    Ale przeciez tak bylo, wszystkie "wezly Polpak-T" podpiete przez
    FR na E1 mialy taki problem. Tyle tylko, ze wtedy dostep wiekszy
    niz 2 Mb/s byl rzadkoscia, wiec nie bylo to takie latwe do
    zdiagnozowania (po prostu siec wygladala na zapchana, zreszta
    w warstwie IP moglo byc jeszcze gorzej, co znaczaco ograniczalo
    ruch klientow).

    Dopiero przepiecie "wezlow" na uplinki ATM oraz zakup rozsadnych
    pasm zagranicznych rozwiazal ten problem.

    > TPSA (sprywatyzowany państwowy monopolista) i NASK (żyjący z nadanego mu
    > prawa rejestracji domen) to dla Ciebie konkurencyjny rynek?

    NASK zyl wtedy nie z domen, a z IP (porownaj tez "WARMAN"). Dopiero
    pozniej domeny zaczely byc biznesem.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 329. Data: 2008-01-01 23:17:15
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "T"
    >Dla mnie nic, bo ja bym umowy na trzy lata z dostawcą internetu i tak nie
    >podpisał. Ale co to ma do rzeczy? Jak ktoś chce, to dlaczego mu zabraniać?

    Dla mnie nic, bo ja bym nie poszedł w niewolę żeby syna wykształcić. Ale

    \------------------------/ Microsoft Office 2000: Możliwość zmiany
    | http://epsilon.eu.org/ |
    /------------------------\

  • 330. Data: 2008-01-01 23:17:31
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>

    Krzysztof Oledzki napisał(a):

    > Tak, tak. TPSA to działa w jakimś równoległym wymiarze, a rynek
    > reguluje się sam i istnieje obok. ;)

    > A wystarczy podzielić TPSA, tak żeby TPSA Neostrada/DSL była zmuszona
    > kupować internet od innych i zaraz zupełnie nie będzie problemu z peeringami.
    >
    > Wszak już teraz jest lepiej, ceny "peeringów" z TPSA poleciały na
    > pysk od kiedy okazało się że tani dostęp do TPSA może zawsze kupić od kogoś,
    > od kogo TPSA sama kupuje Internet.
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Krzysztof Oledzki

    Tylko niech nie podzielą tego tak, jak spółki zajmujące się energią
    elektryczną. Od czerwca mamy wolną konkurencję producentów i dostawców
    energii elektrycznej.
    W każdym regionie z 1 spółki zrobiono 2 - jedną od wytwarzania a drugą
    od przesyłu. I od tego cudownego rozmnożenia or razu zrobił się wolny
    rynek i konkurencja.
    Efekt zapowiadane 10-12% podwyżki.
    Ale mamy konkurencję.

    Rafał