  • 11. Data: 2009-11-01 20:28:22
    Temat: Re: Stereo i ruchomo
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > Paweł W. pisze:
    >> A po co w ogóle 1/2HD? Przecież:
    >> Nikt nie ma na czym tego obejrzeć.
    >
    > Jeszcze moment tylko :)

    Nadal pozostaje problem tak dużego obrazu, który trzeba oglądać z
    odległości, która sprawia, że nie ma znaczenia, czy jest to Full HD, czy
    PAL (poza proporcjami).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 12. Data: 2009-11-01 20:36:30
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 31/10/2009 22:18, Janko Muzykant wrote:
    > Po pierwsze 20 klatek na sekundę. No wiadomo było, ale w większości scen
    > można podkręcić do 24. A ta mniejszość to niestety łażące ludziki, te

    kamera HD kosztuje podobnie co DSLR, ale nadaje się lepiej do robienia
    filmów.

    > http://www.adamsmialek.neostrada.pl/flash/01.htm

    no ładne i dziekuję za podzielenie się. Wolę jednak kinowe 3D , z
    okularami polaryzacyjnymi.

    B.

  • 13. Data: 2009-11-01 20:38:27
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sun, 1 Nov 2009 20:15:14 +0100, "KILu" <b...@w...pl> wrote:

    >Jednemu "ustawienie oczu" zajmie 10 sekund, innemu pare minut... Prosciej
    >uprzednio ustawic kursor na "play" i po prostu wcisnac przycisk myszy, gdy
    >juz jest OK.

    czasami zmiana koncentracji na inny zmysl moze byc przeszkoda. ja bym
    wolal te kilka sekund statycznosci, zebym sie mogl wzezowac i potem
    juz ogladac. tym bardziej, ze do ogladania musze prawie wsadzic glowe
    w monitor, ktory stoi na drugim koncu biurka.
    w kazdym razie jak dla mnie jedno jest pewne, ze to to wlasnie brak
    tego momentu statycznosci na poczatku powoduje problemy z zalapaniem
    odpowiedniego zeza. . <rs>

  • 14. Data: 2009-11-01 20:57:38
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Bronek Kozicki pisze:

    > kamera HD kosztuje podobnie co DSLR, ale nadaje się lepiej do robienia
    > filmów.

    I tak i nie. Nie ma ograniczeń co do fps, za to taka z kontrolą go jest
    sporo droższa no i nie robi zdjęć (trzeba dźwigać dwa klamoty).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 15. Data: 2009-11-01 23:29:53
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Uzytkownik "KILu" napisal

    > Jednemu "ustawienie oczu" zajmie 10 sekund, innemu pare minut... Prosciej
    > uprzednio ustawic kursor na "play" i po prostu wcisnac przycisk myszy, gdy
    > juz jest OK.

    A mnie sie jeszcze nigdy nie udalo...

    adam

  • 16. Data: 2009-11-02 07:58:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 1 Nov 2009, KILu wrote:

    > Nie wolno tez ruszac glowa

    Wręcz przeciwnie ;) (wrażenie głębi się nasila)

    > (w szczegolnosci przechylac jej na boki).

    A to prawda - należy przesuwać na boki poziomo :)

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2009-11-02 08:02:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 1 Nov 2009, J.F. wrote:

    > Tobie sie udaje taki zez ?

    Ten jest "bezproblemowy", IMO.
    "Problematyczne" zdjęcia, to u Adama te w górach, w których na 1. planie
    są dwa kamienie (brak *jednego* punktu "startowego") z dużą bazą.

    > Pewnie tak, skoro robisz, ale ogladalem i inne twoje zdjecia .. poza
    > mozliwosciami moich oczu.
    >
    > Za to te przez okularki - przepiekne.

    Jakie okularki, dwukolorowe, czy "normalne stereo"?

    > P.S. Nie jest prawda ze przez okularki nie mozna w kolorze.

    No to pewnie dwukolorowe (bo dla "normalnych" stereo nie ma jak
    czepiać się koloru z definicji, choć oczywiście każda technologia
    ma swoje "ale").
    Można w kolorze, bez utrudnień, tylko skąd wziąć monitor LCD >120Hz...

    pzdr, Gotfryd

  • 18. Data: 2009-11-02 08:03:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 1 Nov 2009, "Paweł W." wrote:

    > A po co w ogóle 1/2HD? Przecież:
    > Nikt nie ma na czym tego obejrzeć.

    "1/2 HD"? Czyli mniej niż 1024x768?
    NIKT powiadasz???
    Właź pod stół! ;)

    pzdr, Gotfryd
    (monitor CRT >120 Hz przy potrzebnej rozdzielczości,
    do tego okulary "model Elsa" - na allegro ~80 zł,
    drivery NVidii za darmo; do 1280x* *mój* monitor
    jest ciut za słaby)

  • 19. Data: 2009-11-02 08:13:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 1 Nov 2009, Janko Muzykant wrote:

    > Jeszcze moment tylko :)

    Nie byłbym tego taki pewien.
    Ze dwa modele monitorów "stereo native" już przez polski rynek
    przemknęły, ostatnio jakiś Hyunday.
    Niestety - sterowanie tym czymś było "native" producenta, co daje
    niemal gwarancję:
    - braku wsparcia dla przyszłych OS oraz innych OS niż ten który
    sobie producent wymyślił (w praktycze - aktualna wersja Windows)
    - konieczności zakupu dedykowanego oprogramowania i wysokiego
    prawdopodobieństwa braku rozwoju dla niego

    Ktoś kto już próbował samemu skonfigurować stereo zdaje sobie
    z tego sprawę, więc kupić nie chce, ci co nie próbowali nie
    wiedzą "osochodzi" więc też kupić nie chcą.
    Szanse na *szybkie* "przyjęcie się" miałoby jedynie rozwiązanie
    zdolne do pracy kompatybilnej z tym co jest.
    A tu się zaczyna problem ten sam co z >8-bit kolor: "czym to
    przesłać"? Dla analogowego sygnału (czyli również w DVI-A)
    istnieje "standard ELSA", korzystający z linii DDC/DDC2 - a co
    dla cyfrowego?
    Ktoś/coś obsługuje przełączanie pól w DVI-I?

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2009-11-02 10:02:17
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > (monitor CRT >120 Hz przy potrzebnej rozdzielczości,
    > do tego okulary "model Elsa" - na allegro ~80 zł,
    > drivery NVidii za darmo;

    Nie mam już CRT. Kartę mam ATI. I co ja mam zrobić? ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.