  • 21. Data: 2010-10-15 13:23:28
    Temat: Re: Statystyka
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-10-15 13:20, spammtrapp wrote:
    > W dniu 2010-10-15 13:17, kamil pisze:

    > Bo wkurza mnie ugrzecznione 'motocyklisci sa wszedzie...' a realia ktore
    > spotykam (na szczescie juz chyba po sezonie) na drodze.

    Jesli nie "ogarniasz" tego co dzieje sie wokol ciebie na drodze, to
    przestan jezdzic. Proste, prawda?

  • 22. Data: 2010-10-15 13:24:03
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-10-15 13:21, kamil pisze:

    > Pogodz sie z tym, ze kierowcy zabijaja rocznie kilka tysiecy ludzi i tez
    > swieci nie sa, moze wiec pora przestac traktowac droge jak prywatne
    > poletko jasniepana i zaczac zachowywac sie tak, zeby calemu
    > spoleczenstwu lepiej sie zylo?

    Wystąp z tym apelem do motocyklistów.

  • 23. Data: 2010-10-15 13:24:37
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-10-15 13:23, mleko pisze:
    > Jesli nie "ogarniasz" tego co dzieje sie wokol ciebie na drodze, to
    > przestan jezdzic. Proste, prawda?

    :)

    Jesli nie ogarniasz kodeksu drogowego zostaw moto w garazu.

  • 24. Data: 2010-10-15 13:26:56
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "spammtrapp" <g...@w...pl> wrote in message

    > :)
    >
    > Jesli nie ogarniasz kodeksu drogowego zostaw moto w garazu.

    Rozdział 1
    Zasady ogólne

    Art. 3. 1. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są
    obowiązani zachować ostrożność albo gdy ustawa tego wymaga - szczególną
    ostrożność, unikać wszelkiego działania, które mogłoby spowodować zagrożenie
    bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego, ruch ten utrudnić albo w
    związku z ruchem zakłócić spokój lub porządek publiczny oraz narazić
    kogokolwiek na szkodę. Przez działanie rozumie się również zaniechanie.

    Twoim zakichanym obowiazkiem jest zachowac ostroznosc, ponadto stosowac sie
    do zasady ograniczonego zaufania. Jesli nie widzisz motocyklisty w lusterku,
    moze pora zaczac.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 25. Data: 2010-10-15 13:27:23
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "spammtrapp" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wystąp z tym apelem do motocyklistów.
    ROTFL
    Wiesz ile mialem niebezpiecznych sytuacji kiedy motocyklista spowodowal
    zagrozenie dla mnie?
    0
    Wiesz ile mialem niebezpiecznych sytuacji kiedy samochod spowodowal
    zagrozenie dla mnie?
    3
    Tylko w dniu wczorajszym.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 26. Data: 2010-10-15 13:28:36
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    > 2010-10-15 13:07:53 Bartłomiej Kacprzak

    > W ogóle te linie na drogach są niepotrzebne!
    > Tylko pieniądze na nie marnują!
    Braklo Ci emotki w poscie :)
    Linie sa potrzebne ale nie oznaczaja zakazu wyprzedzania, jedynie zakaz ich
    przekraczania.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 27. Data: 2010-10-15 13:29:10
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-10-15 13:26:56 kamil

    > Twoim zakichanym obowiazkiem jest zachowac ostroznosc

    No tak, bo przeż motocykliści są święci
    i ich to nie dotyczy. Tak święci, że aż
    idą prosto do nieba przy zderzeniu
    z rzeczywistością.

    --
    Pozdor Myjk

  • 28. Data: 2010-10-15 13:29:19
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    > I ?
    > P-2 - "Linia pojedyncza ciągła oddziela pasy ruchu o tym samym kierunku i
    > oznacza ponadto zakaz przejeżdżania przez tę linię i najeżdżania na nią."
    No i gdzie jest napisane, ze to jest zakaz wyprzedzania/omijania?

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 29. Data: 2010-10-15 13:31:38
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Myjk" <m...@n...op.pl> wrote in message
    > 2010-10-15 13:26:56 kamil

    > No tak, bo przeż motocykliści są święci
    > i ich to nie dotyczy. Tak święci, że aż
    > idą prosto do nieba przy zderzeniu
    > z rzeczywistością.

    Nikt swiety nie jest, ale obwinianie za cale zlo motocyklistow to mocne
    naduzycie.

    Dlaczego nie czepiasz sie obowiazku uwazania na inne samochody, pieszych
    albo sarny w lesie?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 30. Data: 2010-10-15 13:31:42
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    > 2010-10-15 13:26:56 kamil

    > No tak, bo przeż motocykliści są święci
    > i ich to nie dotyczy. Tak święci, że aż
    > idą prosto do nieba przy zderzeniu
    > z rzeczywistością.
    Gowno prawda, ida tam gdzie ida, bo taka smetne cipy jak spammtrap uwazaja,
    ze nie musza patrzec w lusterka.
    A po fakcie wystarcza uwaga : "Panie on tak zapierdalal, ze go nie
    widzialem"

    --
    Bartek
    Niebieska9'99