  • 1. Data: 2009-04-22 22:29:58
    Temat: Standardy?! Zszokowała mnie TPSA!!!
    Od: SP1 QXL <s...@s...pl>

    Dzwonię ja wczoraj jak na ścięcie do 9393 z komórki, i nie dość ze Pan
    Konsultant proponuje ze oddzwoni, bo po co mam płacić za połaczenie, to
    jeszcze prawidłowo wypełnia zgłoszenie (dotyczyło tego, ze FVAT dostałem
    via InPOST w dzień przed dniem płatności, wieczorem).

    Zaoferował mi prolongatę terminu płatności do końca miesiąca i zmianę
    operatora pocztowego, spowrotem na Pocztę z trąbką.

    Ale to nie wszystko, dziś dzwoni kolejny pan z TPSA, gnie się w
    ukłonach, i przeprasza za taki termin dostarczenia rachtela i zmienia
    datę prolongaty na 6 maja, posyła dalej wniosek o PP i daje korektę na
    ostatnie odsetki za nieterminową wpłatę (miesiąc temu FVAT dostałem W
    DNIU PŁATNOŚCI).

    Z szoku wyjść nie mogę, i zastanawiam się czym zasłużyłem :)

    TLZ

    PS. Inpost to ostatnie ścierwo, facet u mnie chyba zbiera przez cały
    tydzień przesyłki i raz w tygodniu objeżdza rejon, bo zawsze kurde jest
    w poniedziałek - dzielnica Szczecina.

  • 2. Data: 2009-04-23 06:24:04
    Temat: Re: Standardy?! Zszokowała mnie TPSA!!!
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SP1 QXL pisze:

    > Z szoku wyjść nie mogę, i zastanawiam się czym zasłużyłem :)

    Mój kumpel właśnie rezygnuje z telefonu i neo. Pewnie się
    przestraszyli i zaczęli dbać o pozostałych klientów :)

    > PS. Inpost to ostatnie ścierwo, facet u mnie chyba zbiera przez cały
    > tydzień przesyłki i raz w tygodniu objeżdza rejon, bo zawsze kurde jest
    > w poniedziałek - dzielnica Szczecina.

    Kiedyś próbowałem wysyłać inpostem przesyłki na allegro, 2-tygodniowy
    czas dostarczenia nie był czymś wyjątkowym. Póki co nie jest to żadna
    konkurencja dla poczty.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-04-23 08:06:05
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    >

    > Kiedyś próbowałem wysyłać inpostem przesyłki na allegro, 2-tygodniowy
    > czas dostarczenia nie był czymś wyjątkowym. Póki co nie jest to żadna

    A spróbuj wysłać cos na wiochę. Nie ma takiej opcji. A wszyscy wieszają psy
    na poczcie polskiej, która obsługuje każdą zapadłą dziurę. Niech Inpost też
    spróbuje tego "miodu" w postaci obsługi zapadłych dziur. Wtedy pogadamy o
    konkurencyjności.

    wiatrak

  • 4. Data: 2009-04-23 08:15:07
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

> [...]
    > psy na poczcie polskiej, która obsługuje każdą zapadłą dziurę. Niech
    > Inpost też spróbuje tego "miodu" w postaci obsługi zapadłych dziur. Wtedy

    Kurierzy czasem biorą. Ale chyba tylko wtedy gdy przymujacy nie wie że ma to
    być "za daleko".
    Ostatnio ktoś nadał do mnie paczkę kurierem.
    Kurier zadzwonił i strasznie utyskiwał że daleko, że droga zła (i brakowało
    by zaczął mówić o zarobkach).
    Proponował mi czy może..... zostawić to komuś "znajomemu" w .... inej
    miejscowości.
    Nie znam nikogo w innej miejscowości (w pobliżu) a były to części do mojego
    unieruchomionego samochodu więc szybko mu uświadomiłem że MUSI do mnie
    dowieźć ZAPŁACONĄ (za transport) przesyłkę.
    Nieco lepiej jest z przesyłkami pobraniowymi.
    Wtedy chętniej dojeżdżają i nie proponją zostawienia przesyłki "po drodze"
    np w Szczecine, Gorzowie czy innej miejscowości gdzie "i tak muszą być bo tu
    dożo paczek jest".
    Ostatnio firma kurierska zgubiła paczę do mnie (i nie odnalazła d dziś - już
    2 tygodnie).
    Nawet gdyby odnalazła to jej nie przyjmę bo sprzedawca wysłał mi towar
    ponownie (i będzie się użerał z firmą kurierską bo ani towaru ani pobrania).
    Innym razem kurier "nie znalazł" paczki do mnie w swym samochodzie a wg
    infolinii ona tam była "tylko była bardzo mała i mógl nie zauwazyć".
    A to ci klienci. Złośliwie wysyłają małe paczki "by nas tylko wrobić".
    A gdyby tu bylo nagle przedszkole.....
    vari

  • 5. Data: 2009-04-23 12:20:31
    Od: Marcin QWE <m...@t...nospam.yahoo.com>

    vari pisze:
    > A gdyby tu bylo nagle przedszkole.....

    Sorki, vari, nie wytrzymalem, przepraszam czytajacych za kompletny OT

    to by nie przeszedl przez system rekrutacji, bo albo rocznik nie ten,
    albo rodzice nie tak pracuja, albo system informatyczny nie jest na
    niego przygotowany albo poprostu nie ma miejsc ;-)

    BTW.: milo sie was wszystkich od pewnego czasu czyta,

    --
    Pozdrawiam, Marcin

  • 6. Data: 2009-04-23 12:28:04
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    vari napisał(a):
> [...]
    > infolinii ona tam była "tylko była bardzo mała i mógl nie zauwazyć".
    > A to ci klienci. Złośliwie wysyłają małe paczki "by nas tylko wrobić".

    Firma nadała do nas podobno dwa notebooki, nie ma kuriera i nie ma.
    Dzwonię do firmy, już dojeżdza, już jedzie. Dzwonię jeszcze raz i facet
    mnie informuje, że nie dojadą, bo wie pan, prozaiczna sprawa, kurier ukradł.

    wer

  • 7. Data: 2009-04-23 13:06:03
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > to by nie przeszedl przez system rekrutacji, bo albo rocznik nie ten, albo
    > rodzice nie tak pracuja, albo system informatyczny nie jest na niego
    > przygotowany albo poprostu nie ma miejsc ;-)

    "A może ten krawat nie ten".
    Tak więc "Marysia osobiście odszczeka wszystkie swoje rewolucje".
    :-)
    vari

  • 8. Data: 2009-04-23 13:07:42
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

> [...]
    > Dzwonię do firmy, już dojeżdza, już jedzie. Dzwonię jeszcze raz i facet
    > mnie informuje, że nie dojadą, bo wie pan, prozaiczna sprawa, kurier

    No tak. A klient "się uprze i mu daj - skąd mam wziąć jak nie mam".
    Tu pisze ! "Za towar powierzony kurierowi, firma spedycyjna nie odpowiada
    !".
    :-)
    vari

  • 9. Data: 2009-04-23 19:47:50
    Od: "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł>

    Użytkownik "SP1 QXL" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    [...]
    Nie ma takiego numeru...Nie ma takiego numeru...Tfu! Nie ma takiej firmy...

    --
    M.

  • 10. Data: 2009-04-23 20:42:14
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "SP1 QXL" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > [...]
    > Nie ma takiego numeru...Nie ma takiego numeru...Tfu! Nie ma takiej
    > firmy...

    Nadal jest...
    http://www.tp.pl/prt/pl/o_nas/o_firmie/historia/
    http://www.tp.pl/prt/pl/o_nas/o_firmie/udzialowcy/
    Ino S.A. może zniknęło z nazwy, ale nie z rodzaju, struktury firmy... I
    z dużymi literami S.A. stało się małymi literami s.a. ...
    Bo nadal jest to spółka i nadal obraca sie jej akcjami.

    --
    Tramwaj nie jest złośliwy...
    http://www.czeresniak.friko.pl/