    From: Marcin QWE <m...@t...nospam.yahoo.com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Standardy?! Zszokowała mnie TPSA!!!
    Date: Thu, 23 Apr 2009 14:20:31 +0200

    vari pisze:
    > A gdyby tu bylo nagle przedszkole.....

    Sorki, vari, nie wytrzymalem, przepraszam czytajacych za kompletny OT

    to by nie przeszedl przez system rekrutacji, bo albo rocznik nie ten,
    albo rodzice nie tak pracuja, albo system informatyczny nie jest na
    niego przygotowany albo poprostu nie ma miejsc ;-)

    BTW.: milo sie was wszystkich od pewnego czasu czyta,

    --
    Pozdrawiam, Marcin