  • 11. Data: 2009-04-24 15:37:41
    Temat: Re: Standardy?! Zszokowała mnie TPSA!!!
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Użytkownik "Sempiterna" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:49f0d2aa$1@news.home.net.pl...

    > Nadal jest...
    > http://www.tp.pl/prt/pl/o_nas/o_firmie/historia/
    > http://www.tp.pl/prt/pl/o_nas/o_firmie/udzialowcy/
    > Ino S.A. może zniknęło z nazwy, ale nie z rodzaju, struktury
    > firmy... I z dużymi literami S.A. stało się małymi literami s.a. ...
    > Bo nadal jest to spółka i nadal obraca sie jej akcjami.

    Dobre są tez dane adresowe, w szczególności sposób podania numerów
    telefonicznych.... ;-)))
    No cóż... szewc nie wie jak się buty robi....

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 12. Data: 2009-04-28 10:00:22
    Od: "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł>

> [...]
    > dużymi literami S.A. stało się małymi literami s.a. ...
    > Bo nadal jest to spółka i nadal obraca sie jej akcjami.

    Może zniknęło? Małymi literami? O co Ci chodzi?
    WSZYSTKIE spółki akcyjne mają taką SAMĄ strukturę określoną przez KSH.
    TP(bez żadnych liter) jest INNĄ spółką niż TP S.A. bo oprócz INNEJ nazwy ma
    inny NUMER rejestru KRS.

    Regards

    --

    Marian

  • 13. Data: 2009-04-28 10:32:21
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł> napisał w wiadomości

> [...]
    > WSZYSTKIE spółki akcyjne mają taką SAMĄ strukturę określoną przez KSH.
    > TP(bez żadnych liter) jest INNĄ spółką niż TP S.A. bo oprócz INNEJ

    Ale nadal jest spółką akcyjną.

    --
    Tramwaj nie jest złośliwy...
    http://www.czeresniak.friko.pl/

  • 14. Data: 2009-04-29 21:16:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    SP1 QXL wrote:
> [...]
    > dostałem via InPOST w dzień przed dniem płatności, wieczorem).
    >
    > Zaoferował mi prolongatę terminu płatności do końca miesiąca i zmianę
    > operatora pocztowego, spowrotem na Pocztę z trąbką.
    >
    > Ale to nie wszystko, dziś dzwoni kolejny pan z TPSA, gnie się w
    > ukłonach, i przeprasza za taki termin dostarczenia rachtela i zmienia
    > datę prolongaty na 6 maja, posyła dalej wniosek o PP i daje korektę na
    > ostatnie odsetki za nieterminową wpłatę (miesiąc temu FVAT dostałem W
    > DNIU PŁATNOŚCI).
    >
    > Z szoku wyjść nie mogę, i zastanawiam się czym zasłużyłem :)

    obudzisz jak przyjedzie pan z jakiegoś kruka czy innego smuka zwindykowac
    niezapłaconą w terminie należność. :)

  • 15. Data: 2009-05-22 17:03:20
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gsp1l9$hge$1@news.onet.pl>,
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Kiedyś próbowałem wysyłać inpostem przesyłki na allegro, 2-tygodniowy
    > czas dostarczenia nie był czymś wyjątkowym. Póki co nie jest to żadna
    > konkurencja dla poczty.

    1. nie zawsze zalezy mi na predkosci dostarczenia.
    2. jest chyba troche taniej niz w PP
    3. poczatki zawsze sa trudne

    TA

  • 16. Data: 2009-05-22 22:05:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    T...@s...in.the.world pisze:

    > 1. nie zawsze zalezy mi na predkosci dostarczenia.
    > 2. jest chyba troche taniej niz w PP

    Racja, jak komuś długi termin wysyłki przesyłki nie przeszkadza, i
    jednocześnie liczy każdy grosz, to może korzystać z inpostu.

    Na przykład w zeszłym roku moja mama brała udział w Sędzi Marii
    Wesołowskiej i agencja ją zatrudniająca wysłała jej PITa inpostem. Przy
    tysiącu listów faktycznie mogli zaoszczędzić nawet na kilka tankowań
    samochodu, a to że listy szły po 2 tygodnie, a 30% nie zostało
    odebranych, bo adresaci nie wiedzieli gdzie to odebrać, albo odbiór był
    w ogóle w innym mieście, to już ich nie interesuje.

    Niemniej jednak do zastosowań trochę bardziej profesjonalnych, np. do
    wysłania kartki z życzeniami do kolegi, albo do handlu na allegro, o
    zastosowaniach biznesowych nie mówiąc, to inposta nie polecam.

    > 3. poczatki zawsze sa trudne

    To już się chyba kilka lat tak turla i polepszenia nie widać. Ale
    szczerze im kibicuję, konkurencja w usługach pocztowych to dobra rzecz.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2009-05-23 05:19:52
    Temat: Re: Standardy?! Zszokowała mnie TPSA!!! [ot]
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Liwiusz wrote:

> [...]
    > do wysłania kartki z życzeniami do kolegi, albo do handlu na allegro,
    > o zastosowaniach biznesowych nie mówiąc, to inposta nie polecam.

    zwrot "niemniej jednak" nie jest tutaj zbyt szczęśliwy.

  • 18. Data: 2009-05-23 08:14:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > zwrot "niemniej jednak" nie jest tutaj zbyt szczęśliwy.

    thx ;)

    L.