  • 1. Data: 2009-04-21 20:12:05
    Temat: T-Novum.
    Od: Falisty <f...@w...pl>

    Witam

    Mam taki problem z moją babcią (84 lata):
    Przyszedł do niej gosćiu, przedstawi się ze jest z Telekomunikacji i że
    ma dla niej super ofertę - z powodu ze ona zawsze placi w terminie
    dostaje więcej minut za mniejsza opłatę abonamentową. Podpisała,
    ucieszyła sie. Odwiedziłem ja - pochwaliła sie ze została doceniona...
    Przeczytałem i zobaczyem ze zmienią operatora (miala nie zmieniać, bo w
    kablówce taniej i za miesiąc mieliśmy to zrobić na nowym mieszkaniu
    przez kablówkę). Wyjaśniłem jej o co chodzi itp. Jest mocno przygłucha,
    po dwóch udarach, schorowana. Przedstawiciel ją po prostu wykorzystał.
    Powiedziałem jej, by napisała wypowiedzenie i szybko je wysłała.
    Niestety, ona z tym poszła do .. TP.S.A.. Tam Pan powiedział ze to
    załatwia - faktycznie, tyle ze po terminie rozwiązania umowy - po
    miesiacu! Teraz babcia dostaa rachunek za zerwanie umowy 181,78 PLN. Co
    robić? To jej 1/5 emerytury. Walczyć z T-Novum czy może jest szansa
    zainteresować UKE ? Chodziaz jak wiem z doświadczenia, to oni to mają w
    ...... Wiem, bo walczyłem z TK Vectra i oni stanęli po ich stronie, nie
    czytając nawet ze zrozumieniem mojego pisma oraz nie zagladajac do
    warunków umowy.
    Czy jest szansa z nimi powalczyć??? Przecież po prostu wykorzystali
    babuleńkę, by kasę wydoić.
    --
    Pozdrawiam, Krzysiek
    Ps.Adres bez podkreślnika

  • 2. Data: 2009-04-21 20:52:18
    Temat: Re: T-Novum.
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Falisty wrote:

> [...]
    > warunków umowy.
    > Czy jest szansa z nimi powalczyć??? Przecież po prostu wykorzystali

    Czy w kwitach, jakie babcia podpisała, jest informacja o 10 dniowym
    terminie rozwiązania umowy zawieranej poza lokalem operatora?

    M.

  • 3. Data: 2009-04-21 21:29:59
    Od: w...@g...pl

    On 21 Kwi, 22:52, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Czy w kwitach, jakie babcia podpisała, jest informacja o 10 dniowym
    > terminie rozwiązania umowy zawieranej poza lokalem operatora?
    >
    > M.

    Termin ten obowiązuje chyba bez względu na to czy jest "w kwitach" czy
    nie.

  • 4. Data: 2009-04-21 21:33:52
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    w...@g...pl wrote:

    > Termin ten obowiązuje chyba bez względu na to czy jest "w kwitach" czy
    > nie.

    Cytuję z głowy czyli z niczego: jeżeli konsument w momencie zawierania
    umowy nie został poinformowany o możliwości rozwiązania umowy zawartej
    poza lokalem przedsiębiorcy, termin 10-dniowy płynie od dnia, kiedy sie
    o tym dowiedział, ale nie później niż w okresie 3 miesięcy

    M.

  • 5. Data: 2009-04-21 21:44:13
    Od: w...@g...pl

    On 21 Kwi, 23:33, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:

> [...]
    > poza lokalem przedsiębiorcy, termin 10-dniowy płynie od dnia, kiedy sie
    > o tym dowiedział, ale nie później niż w okresie 3 miesięcy

    W takim przypadku rzeczywiście obecność lub jej brak zapisu o 10
    dniach w tej umowie wiele zmienia.