  • 11. Data: 2010-05-07 20:59:01
    Temat: Re: Stacje benzynowe w Warszawie
    Od: "Kierowca" <a...@m...pl>

    > No jeszcze nie umie dobrze zmieniać biegów, to paliwo musi miec tanie i dobre ;-)
    >
    > Przepraszam, ale po tym poście Kierowca brzmi jak troll :-)

    Często bywam także na grupach zagranicznych, bo tak się składa,
    że niektóre języki obce nie są mi obce. I niestety muszę stwierdzić,
    że takie chamstwo spotyka się tylko na grupach polskich. Szkoda.

  • 12. Data: 2010-05-07 21:00:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-05-07 20:42, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
    (...)
    > Przepraszam, ale po tym poście Kierowca brzmi jak troll :-)

    Ostatnimi czasy to większość wątków to trollowanie.
    Na 'BP przy Gorczewskiej' benzyna tańsza od Neste w mojej
    okolicy o całe -6 groszy :) Oczywiście paliwo też ma najlepsze
    na świecie :) A te rankingi stacji benzynowych to już w ogóle
    mistrzostwo świata :)

    BTW - wiesz, mam kupony do Tesco na zniżkę z 5 groszy na litrze
    (chyba - nie pamiętam) :) Tych stacji Tesco ma chyba 2 w DC :)
    Już jadę i piszę na pms, że na http://cenapaliw.pl/pokaz.php?id=3332
    jest najtańsza i najlepsza benzynka w Polsce :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 13. Data: 2010-05-07 21:02:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kierowca" <a...@m...pl> napisał w wiadomości news:

    > Często bywam także na grupach zagranicznych, bo tak się składa,
    > że niektóre języki obce nie są mi obce. I niestety muszę stwierdzić,
    > że takie chamstwo spotyka się tylko na grupach polskich.

    "Takie", czyli to co prezentujesz?

  • 14. Data: 2010-05-07 21:16:40
    Od: to <t...@a...xyz>

    Kierowca wrote:

    > Z których stacji benzynowych w Warszawie warto korzystać biorąc pod
    > uwagę jakość paliwa (benzyna 95) i jego cenę?

    Podobno jakość benzyny można ocenić smakując kilka kropel z węża. Mówi
    się, że najlepsza jest ta o posmaku korzennym, ale nie wiem ile w tym
    prawdy.

    --
    cokolwiek

  • 15. Data: 2010-05-07 21:18:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    Kierowca wrote:

    > Często bywam także na grupach zagranicznych, bo tak się składa, że
    > niektóre języki obce nie są mi obce. I niestety muszę stwierdzić, że
    > takie chamstwo spotyka się tylko na grupach polskich. Szkoda.

    Dzięki za namiar na chamstwo, jeśli będę potrzebował odrobiny, to będę
    wiedział gdzie szukać.

    --
    cokolwiek

  • 16. Data: 2010-05-07 21:19:21
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur Maśląg wrote:

    > BTW - wiesz, mam kupony do Tesco na zniżkę z 5 groszy na litrze (chyba -
    > nie pamiętam) :)

    Wlewasz benzynę do Meleksa?!

    --
    cokolwiek

  • 17. Data: 2010-05-07 21:40:54
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Artur Maśląg wrote:

> [...]
    > okolicy o całe -6 groszy :) Oczywiście paliwo też ma najlepsze
    > na świecie :) A te rankingi stacji benzynowych to już w ogóle

    Trolowal czy nie - chcialem dobrze. ;p
    Ja sam tankuje gdzie taniej.

    A akurat tak sie sklada, ze i do Auchan i do Tesco mam podobnie blisko.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 18. Data: 2010-05-07 21:56:32
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Kierowca pisze:

    > Często bywam także na grupach zagranicznych, bo tak się składa,
    > że niektóre języki obce nie są mi obce. I niestety muszę stwierdzić,
    > że takie chamstwo spotyka się tylko na grupach polskich. Szkoda.

    Możesz sprecyzować? Na posta o biegach Ci odpowiedziałem. Ale kolejny
    post zaczyna budzić podejrzenia, czy nie trollujesz. Wszystko okrasiłem
    emotikonami.

    Seco

  • 19. Data: 2010-05-07 22:33:01
    Od: "Kierowca" <a...@m...pl>

    > Możesz sprecyzować? Na posta o biegach Ci odpowiedziałem. Ale kolejny post zaczyna
    budzić podejrzenia, czy nie trollujesz.
    > Wszystko okrasiłem emotikonami.

    Bardzo sobie ceniłem Twoją odpowiedź w sprawie biegów, za którą
    Ci zresztą podziękowałem. Tym bardziej z niesmakiem przyjąłem to co
    napisałeś tutaj.
    Z Twojego powyższego postu wynika, że tankujesz na byle stacji i nie
    zwracasz uwagi na cenę. OK. Twoja wola. Ale nazywanie kogoś, kto
    nie robi tak jak Ty, trollem jest nie tylko niemądre i nietolerancyjne,
    ale po prostu niegrzeczne.
    Parę osób wspomniało tutaj, że w tym temacie wcześniej się wypowiadało.
    Wg Ciebie to same trolle, prawda? Ich też wtedy obrażałeś?

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2010-05-07 22:57:56
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Kierowca pisze:

    > Bardzo sobie ceniłem Twoją odpowiedź w sprawie biegów, za którą
    > Ci zresztą podziękowałem.

    Cieszy mnie to.

    Tym bardziej z niesmakiem przyjąłem to co
    > napisałeś tutaj.
    > Z Twojego powyższego postu wynika, że tankujesz na byle stacji i nie
    > zwracasz uwagi na cenę. OK. Twoja wola.

    Prawdę mówiąc wybieram markowe stacje, cena jest mniej ważna.

    Ale nazywanie kogoś, kto
    > nie robi tak jak Ty, trollem jest nie tylko niemądre i nietolerancyjne,
    > ale po prostu niegrzeczne.

    Ale ja nie neguję sensowności szukania taniej i dobrej stacji. Twoje
    posty, z dosyć prostymi pytaniami nasuwały na myśl trollowanie - czyli
    wywołanie niepotrzebnej dyskusji poprzez zadanie bardzo dyskusyjnego
    pytania.

    Jednakże Twoja niniejsza odpowiedź pokazuje zgoła inny obraz -
    człowieka, który faktycznie szuka odpowiedzi na pytanie.

    Jeżeli poczułeś se urażony, oczywiście przepraszam.

    Pozdrawiam

    Seco