  • 21. Data: 2011-12-11 14:10:08
    Temat: Re: Stabilizowanie napięcia + UPS
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Nutulka napisa?(a):

    > W każdym razie dziękuję za odpowiedzi. Doczytałam nieco więcej na ten
    > temat i uznałam, że trudno i nie ma co oszczędzać. Zdecydowałam się na
    > APC SMART 1500VA z nowymi akumulatorami (2 lata gwarancji).

    Za 500zl? ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 22. Data: 2011-12-11 16:44:35
    Od: Pawel Marciniak <n...@n...none>

    Użytkownik Irokez napisał:

    > 1000VA to 670W, akurat na 2 komputery zwykłe domowe lub jeden mocny serwer

    U mnie 750VA podtrzymuje 3 + monitor 22" CCFL, w tym 2 serwery.

  • 23. Data: 2011-12-11 16:53:42
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Pawel Marciniak" <n...@n...none> napisał w wiadomości
    > U mnie 750VA podtrzymuje 3 + monitor 22" CCFL, w tym 2 serwery.

    Jak długo?

    Ja zakładałem, że UPS ma mi zapewnić czas na nagranie całej płyty DVD
    (czyli 25 minut ma mi wytrzymać).
    Smart 1000 trzyma mi 50minut kompa niezbyt wysilonego z monitorem 22 cali.
    Czyli wystarczyłby 750VA, ale miałem okazyjnie akurat za grosze tego 1000VA.

    Aha, BackUPS o tej samej mocy nie podtrzymuje tak samo długo jak Smart. Moc
    mocą ale mamy inaczej baterie i przetwornice rozwiązane.

    --
    Irokez

  • 24. Data: 2011-12-11 17:59:25
    Od: Pawel Marciniak <n...@n...none>

    Użytkownik Irokez napisał:

> [...]
    >
    > Aha, BackUPS o tej samej mocy nie podtrzymuje tak samo długo jak Smart.
    > Moc mocą ale mamy inaczej baterie i przetwornice rozwiązane.

    Oczywiście te trzy podtrzymuje niedługo, bo to już prawie 500W, ale
    jeżeli ktoś potrzebuje długiego czasu, to powinien się rozglądać za
    wersją z możliwością podpięcia dodatkowych akumulatorów, czyli np APC
    750 XL.

  • 25. Data: 2011-12-11 20:09:07
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > Oczywiście te trzy podtrzymuje niedługo, bo to już prawie 500W, ale jeżeli
    > ktoś potrzebuje długiego czasu, to powinien się rozglądać za wersją z
    > możliwością podpięcia dodatkowych akumulatorów, czyli np APC 750 XL.

    Jasne, ale to rozwiązanie jest lepsze do serwerowni a nie domu, a po drugie
    taka wersja UPS'a może wyjść drożej w zakupie niż przewymiarowana z 750 na
    1000

    --
    Irokez

  • 26. Data: 2011-12-12 14:20:56
    Od: robot <a...@o...pl>

    On 11 Dec 2011 15:10:08 +0100, januszek wrote:

    > Nutulka napisa?(a):

    > Za 500zl? ;)
    >
    > j.

    2715,88