  • 1. Data: 2011-12-09 06:46:17
    Temat: Śledzenie zamrożenia
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <w...@o...com.pl>

    Hej!

    Crosspost na pl.comp.pecet i pl.comp.os.ms-windows.winnt, FUT na
    p.c.o.m.winnt.

    Mam pewien problem z notebookiem - otóż po wymianie (w serwisie) napędu
    DVD/RW już dwukrotnie zamarzł mi system. Mysz przestaje się ruszać, system
    nie reaguje na polecenia, choć - co ciekawe - szarpie sobie dyskiem od
    czasu do czasu, jak gdyby zamarzła tylko karta graficzna.

    Miałem taki problem na samym początku (nie dało się zaktualizować
    sterowników karty graficznej - system się zawieszał) i serwisanci
    poradzili mi, żebym zaktualizował BIOS, co też uczyniłem i problemy
    ustąpiły. Jednak w tej chwili system zamarza mi znów.

    Co ciekawe, oba "zamarźnięcia" wystąpiły w momencie, gdy najechałem myszką
    na folder, żeby gdzieś go przenieść; normalnie w takiej sytuacji powinien
    pokazać się tooltip ze szczegółami zawartości foldera, ale tak się nie
    stało.

    Specyfikacja: Asus M50Vn (karta to GeForce 9650M), system - Windows 7 OEM
    ze wszystkimi aktualizacjami. Najnowsze sterowniki ze strony NVidii.

    Pytanie: W jaki sposób mogę wyśledzić, co powoduje zamrożenie systemu?

    Pozdrawiam -- Spook.