  • 1. Data: 2011-12-08 19:19:10
    Temat: dell pionowo
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    czy to przypadek czy może komputery della mają jakiś czujnik położenia? jak
    leży poziomo to działa, jak się go postawi pionowo to piszczy i się nie
    uruchamia, zjawisko w 100% powtarzalne...

  • 2. Data: 2011-12-08 19:32:35
    Temat: Re: dell pionowo
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 08/12/2011 19:19, identifikator: 20110701 wrote:
    > czy to przypadek czy może komputery della mają jakiś czujnik położenia?
    > jak leży poziomo to działa, jak się go postawi pionowo to piszczy i się
    > nie uruchamia, zjawisko w 100% powtarzalne...

    W życiu się z czymś takim nie spotkałem, a delli widziałem już setki od
    antyków z okolicy 2000r po dzisiejsze.

    Obstawiam raczej na coś luźnego w środku, podanie modelu raczej nie
    zaszkodzi. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 3. Data: 2011-12-08 20:02:22
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

> [...]
    > jak leży poziomo to działa, jak się go postawi pionowo to piszczy i się
    > nie uruchamia, zjawisko w 100% powtarzalne...

    Jak piszczy... Obstawiam na jakies napięcia na karcie graficznej
    związane z kablami.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 4. Data: 2011-12-08 20:18:01
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-12-2011 o 20:32:35 kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > W życiu się z czymś takim nie spotkałem, a delli widziałem już setki od
    > antyków z okolicy 2000r po dzisiejsze.

    W Dellach też nie słyszałem, ale oczywiście np IBM mają. Spada laptop ze
    stołu, to dysk zdąży się zaparkować.

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Google zachowuje się jak kobieta.
    Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je dokończyć na tuzin sposobów."

  • 5. Data: 2011-12-08 20:28:37
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Piotr M nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > W Dellach też nie słyszałem, ale oczywiście np IBM mają. Spada laptop ze
    > stołu, to dysk zdąży się zaparkować.

    To samo HP. Słuchasz muzy z zamkniętą klapą, ustawiasz pionowo i się
    wyłącza. Kilka różnych egzemplarzy zachowuje się dokłądnie tak samo.
    Przem

  • 6. Data: 2011-12-08 20:51:43
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 08/12/2011 20:28, Przemek wrote:
> [...]
    >
    > To samo HP. Słuchasz muzy z zamkniętą klapą, ustawiasz pionowo i się
    > wyłącza. Kilka różnych egzemplarzy zachowuje się dokłądnie tak samo.

    Zakładam że mówimy o desktopach. A te wszystkie shock detectory na
    szczęście można wyłączyć programowo. :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 7. Data: 2011-12-08 22:21:11
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    kamil nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Zakładam że mówimy o desktopach.

    a ja nie ;)

    > A te wszystkie shock detectory na szczęście można wyłączyć programowo. :-)

    jak się ma program :P
    Przem

  • 8. Data: 2011-12-08 22:42:32
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 08/12/2011 22:21, Przemek wrote:
    > kamil nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    >
    > a ja nie ;)

    Uruchamianie laptopa stojącego pionowo* do częstych zjawisk nie należy. ;)

    * mam dwa laptopy della i startują pod dowolnym kontem. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 9. Data: 2011-12-08 22:43:22
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 08/12/2011 22:42, kamil wrote:

    > Uruchamianie laptopa stojącego pionowo* do częstych zjawisk nie należy. ;)
    >

    > * mam dwa laptopy della i startują pod dowolnym kontem. :)

    tfu, tfu, tfu, kątem na psa urok.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 10. Data: 2011-12-08 22:46:49
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "kamil" napisał:

    > Uruchamianie laptopa stojącego pionowo* do częstych zjawisk nie należy. ;)
    >
    > * mam dwa laptopy della i startują pod dowolnym kontem. :)

    A mój może się przełączać pomiędzy kontami, ale to już chyba NTG...

    JoteR