  • 1. Data: 2010-09-15 12:30:34
    Temat: Stabilizacja a zużycie baterii
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    Z obiektywem Sigma ze stabilizacją optyczną mam około 3-6x większe zużycie
    energii niż z innymi obiektywami Sigma i Canon bez stabilizacji optycznej.
    Stabilizacja optyczna jest cały czas WYŁĄCZONA. To normalne?

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

  • 2. Data: 2010-09-15 13:29:01
    Temat: Re: Stabilizacja a zużycie baterii
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > No ale czujesz że pracuje? Może to AF ma takie opory?

    Stabilizacja coś robi nawet jak jest wyłączona. AF nie ma aż takich oporów,
    pracuje cicho i sprawnie w porównaniu np. do Sigmy 70-300 lub 18-200.

  • 3. Data: 2010-09-15 14:15:49
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info> wrote:

> [...]
    >optycznej. Stabilizacja optyczna jest cały czas WYŁĄCZONA. To normalne?

    No ale czujesz że pracuje? Może to AF ma takie opory?

    pozdrawiam

    [mr.]

  • 4. Data: 2010-09-15 17:54:05
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    > Stabilizacja coś robi nawet jak jest wyłączona. AF nie ma aż takich
    > oporów,
    > pracuje cicho i sprawnie w porównaniu np. do Sigmy 70-300 lub 18-200.

    W Nikonie wyłącza się po kilku sekundach od przytrzymania spustu migawki.
    Zużycie bateri wzrasta może 1,5 raza.