  • 1. Data: 2010-09-14 21:20:30
    Temat: Nie
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    Niewysokich to to jest lotow.

  • 2. Data: 2010-09-14 21:42:50
    Temat: Re: Nie
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > Niewysokich to to jest lotow.
    >
    > --

    Przepraszam, ta tresc jest w jednym z watkow, ten omylkowo zalozylem.

  • 3. Data: 2010-09-14 21:57:39
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    romek76 pisze:

    > Przepraszam, ta tresc jest w jednym z watkow, ten omylkowo zalozylem.

    Ale pasuje do wszystkiego :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 4. Data: 2010-09-14 22:04:56
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 14-09-2010 o 23:57:39 Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał(a):

    > Ale pasuje do wszystkiego :)

    Przepraszam, uściślij ;)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 5. Data: 2010-09-14 22:23:10
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > Ale pasuje do wszystkiego :)

    Nie. Do Tego nie pasuje; posluchaj Niemena i slow Tuwima. To tak na - tak na
    jesien:)

    http://www.youtube.com/watch?v=mwNk4f7Srwc

  • 6. Data: 2010-09-14 22:54:48
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    Janko,

    jestes muzykant, tak mianownikiem lecac:).

    To powiedz, co sadzisz o tej piosence (nie wiedzialem; jak sie okazuje, mego
    ulubionego Seweryna Krajewskiego) i jej wykonaniu, takze instrumentalnym. Ja
    jestem zdania, ze to najwyzsza piosenkowa i piosenkarska polka (a fuj z ta
    polka, ale skoro jest w modzie, niech bedzie,echh...;). I jak oceniasz slowo, ja
    bardzo wysoko:
    http://www.youtube.com/watch?v=1dvQHO0rO0s

  • 7. Data: 2010-09-18 20:34:16
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    romek76 pisze:
> [...]
    > polka, ale skoro jest w modzie, niech bedzie,echh...;). I jak oceniasz slowo, ja

    Jak dla mnie jednak zbyt prosty ''poprawizm''. Jak grzebiemy w czasach
    zamierzchłych to Starsi Panowie rządzą... Muzycznie i tekstowo.
    PS. Ładne obrazki...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /chciałbym kiedyś dostać jakąś łapówkę.../

  • 8. Data: 2010-09-18 21:48:06
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    No, Starsi Panowie rzadza. SOS w wykonaniu Jedrusik, i inne kawalki i piosenki -
    achhh. Ktos nawet kiedys powiedzial, ze Wasowski to geniusz. A byl nim... Janko
    Muzykant. I nie tylko od niego slyszalem to samo. Od drugiego znawcy muzyki tez.
    Dzieki. Jednak nadal bede mial duzy sentyment do Sentymentalnego swiata:). Co
    nie oznacza, bym nie zapamietal Jankowego zdania, do ktorego przywiazuje waaage:).

  • 9. Data: 2010-09-18 21:55:04
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    Janko,

    a co sadzisz o Sewerynie - wymienilbys jedna, dwie, trzy piosenki, ktore
    reprezentuja wysoka polke?:)

    PS Juz wiecej muzycznych pytan tutaj nie bede zadawal, ale jestem b. ciekaw.

  • 10. Data: 2010-09-19 15:44:29
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    romek76 pisze:
    > a co sadzisz o Sewerynie - wymienilbys jedna, dwie, trzy piosenki, ktore
    > reprezentuja wysoka polke?:)

    Oj nie, Seweryn to ''amol/Edur'' - smutek i nostalgia. Dobry kompozytor
    prostych aranżacji, jakbyśmy to powiedzieli, nastawiony na konkretny
    target. Naprawdę dobry, ale ja należę do innego. Ja wolę jak coś jest
    pokręcone.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl