  • 1. Data: 2009-01-27 16:35:14
    Temat: Śrubki M1x20mm do podstawki testowej
    Od: Roch Brada <f...@g...com>

    Witam,

    Chyba popełniam lekkie NTG, ale problem dotyczy sposobu zamocowania
    podstawki testowej DIL20[1] do obudowy. Muszę przykręcić tą podstawkę do
    wieka obudowy no i wymyśliłem, że wkręcę dłuższe śrubki i przekręcę ją do
    wieka.

    Okazało się, że jest problem ze znalezieniem takich śrubek -- zmierzyłem
    wkręt[2] i ma on 1.5mm średnicy. Takie wkręty są, ale długości 10mm, a ja
    potrzebuję 18 - 20 mm. Śrubki M1 też są, ale krótkie.

    W związku z tym mam pytanie: czy można gdzieś kupić śrubki M1x20mm lub
    wkręty 1.5mm średnicy? Kopię w Google, ale jak coś znajdę to albo krótkie,
    albo grube. Materiał dowolny.

    [1]: http://www.tme.eu/podstawka-testowa-dil20/arts/pl/a0
    5/textool16.html
    [2]:
    http://cid-00fe7a41121c71d2.skydrive.live.com/browse
    .aspx/Images/pl.misc.elektronika

    Z góry dziękuję za podpowiedzi.

    Pozdrawiam,
    Roch.

    --
    Roch Brada __o "Being a champion is redefining
    feflik at gmail com _`\<,_ what's humanly possible."

  • 2. Data: 2009-01-27 16:48:45
    Temat: Re: Śrubki M1x20mm do podstawki testowej
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Roch Brada" <f...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > --
    > Roch Brada __o "Being a champion is redefining
    > feflik at gmail com _`\<,_ what's humanly possible."

    Widziałem takie w Liroju merloju w dziale ze śrubkami -mały regalik z
    szufladkami dość duzy asortyment i troszkę drogi .( market Komorniki )
    Pakowane po kilka sztuk w maleńkie woreczki foliowe.

    Pzdr

  • 3. Data: 2009-01-27 16:58:40
    Od: Gusioo <f...@g...com>

    On 27 Sty, 17:48, "henry1" <h...@i...pl> wrote:

> [...]
    > szufladkami dość duzy asortyment i troszkę drogi .( market Komorniki )
    > Pakowane po kilka sztuk w maleńkie woreczki foliowe.

    Dzięki za namiar -- zlokalizuje Liroja w mojej okolicy i się przejadę.
    Może trafię bo w Castoramie to ubogo z małymi śrubkami.

    Dziękuję za odpowiedź :)

    --
    Pozdrawiam,
    Roch (z Google)

  • 4. Data: 2009-01-27 19:33:03
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > Okazało się, że jest problem ze znalezieniem takich śrubek -- zmierzyłem
    > wkręt[2] i ma on 1.5mm średnicy. Takie wkręty są, ale długości 10mm, a ja
    > potrzebuję 18 - 20 mm. Śrubki M1 też są, ale krótkie.

    Na stronie http://www.metalmax.pl/ zapewne znajdziesz numer telefonu do
    sklepu w Warszawie na ul. Surowieckiego. Kupowałem kiedyś od nich śrubki
    mniejsze niż M2. Od ręki mieli spory wybór.

    Paweł

  • 5. Data: 2009-01-29 19:51:58
    Od: "Teatime" <s...@o...pl>

    może lekko chamskie rozwiązanie, ale gwintownik M1 i jakiś gwóźdź o tej
    średnicy?

  • 6. Data: 2009-01-30 11:10:35
    Od: Gusioo <f...@g...com>

    On 29 Sty, 20:51, "Teatime" <s...@o...pl> wrote:
    > może lekko chamskie rozwiązanie, ale gwintownik M1 i jakiś gwóźdź o tej
    > średnicy?

    No chyba tak będę musiał zrobić -- bo póki co nigdzie nie mogę znaleźć
    takich śrubek.

    --
    Roch Brada z Google.
    http://gusioo.blogspot.com

  • 7. Data: 2009-01-30 21:59:59
    Od: Marcin Gala <m.gala.maupa@.interia.pyly>

    Gusioo wrote:

    > No chyba tak będę musiał zrobić -- bo póki co nigdzie nie mogę znaleźć
    > takich śrubek.
    Moze to i glupi pomysl ale... Jakby tak szprychy rowerowe uciac na
    odpowiednia dlugosc za gwintem i troche rozklepac, zeby taka pseudo
    glowka sie zrobila.

    --
    Marcin "Ahmed" Gala
    m.gala(maupa)interia.pl

  • 8. Data: 2009-02-04 23:10:51
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Marcin Gala pisze:

    > Moze to i glupi pomysl ale... Jakby tak szprychy rowerowe uciac na
    > odpowiednia dlugosc za gwintem i troche rozklepac, zeby taka pseudo
    > glowka sie zrobila.

    Może tu by się znalazły - Fabory ma w ofercie naprawdę duużo różnych śrubek:
    http://www.fabory.ogicom.pl/katalog/szukaj4.htm

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 9. Data: 2009-02-05 10:42:48
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Fri, 30 Jan 2009 03:10:35 -0800 (PST) Gusioo <f...@g...com>
    napisał:

    >No chyba tak będę musiał zrobić -- bo póki co nigdzie nie mogę znaleźć
    >takich śrubek.

    No bez żartów. Naprawdę się nie da? Jak potrzebujesz tylko kilka sztuk
    to mogę Ci wytoczyć, muszę tylko sprawdzić czy mam taką narzynkę, ale
    chyba mam. Odezwij się na maila.

    --
    RUN"
    Press PLAY then any key: