  • 1. Data: 2009-01-27 11:13:45
    Temat: Domofon - podłączenie.
    Od: "Srututu" <s...@o...pl>

    Jakieś 4 lata temu podłączyłem samodzielnie metodą prób i błędów słuchawkę
    do domofonu w bloku. Jest tam chyba 6 czy 8 kabelków.
    Niestety po odebraniu głos przekazywany jest bardzo cicho. Dopiero
    kilkukrotne dupnięcie w przycisk, który jest naciskany przez słuchawkę kiedy
    ona wisi, powoduje że zaczyna być słychać normalnie. Co zrobiłem źle? Czy to
    jakieś gromadzące się ładunki czy jakaś inna cholera?
    Wzywanie obcykanego w temacie ludzia do podpięcia kilku kabelków raczej nie
    wchodzi w grę. Pomożecie?

    Pozdrawiam serdecznie.

  • 2. Data: 2009-01-27 11:19:07
    Temat: Re: Domofon - podłączenie.
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Srututu napisał:

> [...]
    > źle? Czy to jakieś gromadzące się ładunki czy jakaś inna cholera?
    > Wzywanie obcykanego w temacie ludzia do podpięcia kilku kabelków raczej

    kup kontakt do styków, może nie łączy tam.
    jeżeli to jest wielożyłowy, to przełącznik odłacza głośnik i mikrofon tylko.

    pawell

  • 3. Data: 2009-01-27 12:23:06
    Od: "Michał" <n...@...pl>

    Dopiero

    Jeśli walisz słuchawką i dopiero lepiej słychać , to może wkładka w
    słuchawce padła? - częsta sprawa, szczególnie jak słuchawka ma tendencję do
    spadania:)
    Pozdrawiam
    Michał

  • 4. Data: 2009-01-28 11:18:02
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > ...jest bardzo cicho. Dopiero kilkukrotne dupnięcie w przycisk, który jest
    > naciskany przez słuchawkę kiedy ona wisi, powoduje że zaczyna być słychać
    > normalnie.

    Jaki to aparat? Może URMET? Jeśli tak to one często mają problem z tym
    przełącznikiem. Po prostu śniedzieją w środku styki, nie pomoże Ci żaden
    specyfik, musisz go wylutować, rozebrać i drobnym papierem przeczyścić.
    Zobaczysz że są czarne. Na parę lat wystarczy ;-))).