  • 1. Data: 2011-06-29 12:21:53
    Temat: Sroda w Starej Pradze
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    W zwiazku ze planujemy dzis nie tylko siedzenie i pitolenie o dupei
    maryni a tez spotkania z ciekawymi ludzmi uprasza siem o w miare
    punktualne przybycie, ok 21 wyruszamy na mala przejazdzke.

    Dziekuje za uwage
    wasz KOwiec
    Tytus

  • 2. Data: 2011-06-29 12:41:32
    Temat: Re: Sroda w Starej Pradze
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 180 roku bieżącego, Tytus zeznał(a) jak następuje:

> [...]
    > maryni a tez spotkania z ciekawymi ludzmi uprasza siem o w miare
    > punktualne przybycie, ok 21 wyruszamy na mala przejazdzke.

    zdradzisz coś więcej? Chciałem zabrać pasangera na gapę :-) i nie wiem
    czy to ma sens w związku z powyższym.
    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 3. Data: 2011-06-29 15:36:20
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-29 14:41, PawelK vel Pablo pisze:

    > zdradzisz coś więcej?

    wlasnie...
    wyartykuuj wiency...
    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 4. Data: 2011-06-29 16:07:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 29 Jun 2011 05:21:53 -0700 osobnik zwany Tytus
    wystukał:

> [...]
    > maryni a tez spotkania z ciekawymi ludzmi uprasza siem o w miare
    > punktualne przybycie, ok 21 wyruszamy na mala przejazdzke.

    śmnie nie nerwuj bo mi się koza spsuła :(

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 5. Data: 2011-06-30 16:49:09
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2011-06-29 14:21, Tytus pisze:
> [...]
    > maryni a tez spotkania z ciekawymi ludzmi uprasza siem o w miare
    > punktualne przybycie, ok 21 wyruszamy na mala przejazdzke.

    o! a ja akurat wczoraj latałem Czarnulą w tejże okolicy około właśnie
    tej godziny, oczywiście jak zwykle precla czytuje po herbacie;/.
    Tak wiec CU next time..

    Pozdr.
    Tomek
    XX Czarnula

  • 6. Data: 2011-07-02 08:46:24
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** Viking
    o! a ja akurat wczoraj latałem Czarnulą w tejże okolicy około właśnie
    tej godziny, oczywiście jak zwykle precla czytuje po herbacie;/.

    Spotkanie sie odbylo, bylo milo i milo...
    Wierzymy ze umililismy wieczor degene...znaczy rekonwalescentowi i
    jego zwierzakom :).
    Ale na najblizsza srode to chyba zarezerwujemy se ta gorna sale
    zebysmy nie zamrzli :)

    T.

  • 7. Data: 2011-07-02 17:27:53
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-07-02 10:46, Tytus pisze:

    > Spotkanie sie odbylo, bylo milo i milo...
    > Wierzymy ze umililismy wieczor degene...znaczy rekonwalescentowi i
    > jego zwierzakom :).

    Mi bardzo, dzieki wszystkim i zapraszam ponownie.

    Psy tez.

    KJ

  • 8. Data: 2011-07-02 17:51:32
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-02 19:27, KJ Siła Słów pisze:

    > Mi bardzo, dzieki wszystkim i zapraszam ponownie.
    >
    > Psy tez.

    nie kus...
    bo jeszcze tradycja sie urodzi:))

    pogoda niespecjalnie - ortalionik piesek ma?;]

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 9. Data: 2011-07-02 22:53:26
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-07-02 19:51, sowa pisze:

    > nie kus...
    > bo jeszcze tradycja sie urodzi:))

    za "starej" prm-praga dalismy rade pare razy, jeden kolega mial potem
    przez to problemy z paszportem, ktos skakal na posesje z bulterierem
    itd... dalismy rade wtedy, damy rade i teraz.

    > pogoda niespecjalnie - ortalionik piesek ma?;]

    http://chuck.com.pl/wp-content/uploads/2011/06/dsc08
    5171.jpg

    To nie jest photoshop.

    KJ

  • 10. Data: 2011-07-03 10:14:44
    Temat: Re: Sroda w Starej Pradze [OT]
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-03 00:53, KJ Siła Słów pisze:

    > http://chuck.com.pl/wp-content/uploads/2011/06/dsc08
    5171.jpg

    czerwone najszybsze ;]
    a w kratke to juz hohohoh :))