  • 1. Data: 2011-06-28 22:25:27
    Temat: zakadaj na siebie zawsze wszytko co masz
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    zawsze powtarzam że trzeba sie ubierać

    http://www.youtube.com/watch?v=W0F8guz4woY&feature=p
    layer_embedded#at=153

    jakby wygladał bez tego ? - predkosc 150 km/h

  • 2. Data: 2011-06-28 22:30:06
    Temat: Re: zakadaj na siebie zawsze wszytko co masz
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Ze 150 zatrzymał się po 4 sekundowym szlifie? Imho trochę szybko.

    --

    morghul

  • 3. Data: 2011-06-28 22:32:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 29 Jun 2011 00:25:27 +0200 osobnik zwany NESSO
    wystukał:

    taaa, se pochlebia

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 4. Data: 2011-06-29 06:24:40
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-29 00:25, NESSO pisze:
    > zawsze powtarzam że trzeba sie ubierać
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=W0F8guz4woY&feature=p
    layer_embedded#at=153

    > jakby wygladał bez tego ?

    Duzo lepiej, nie pycilby na gumie 150.

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 5. Data: 2011-06-29 06:44:06
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    NESSO napisał(a):
    > zawsze powtarzam że trzeba sie ubierać

    Ty, ale pizame tez??

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 6. Data: 2011-06-29 07:10:33
    Od: "revell" <@poczta.tio.pl>

    > zawsze powtarzam że trzeba sie ubierać

    Owszem trzeba
    Ale przykład raczej kiepski, bo nie każdy daje 150 na jednym kole

    --
    tomek_fzs600

  • 7. Data: 2011-06-29 07:49:22
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "NESSO" napisał w wiadomości grup

    zawsze powtarzam że trzeba sie ubierać

    http://www.youtube.com/watch?v=W0F8guz4woY&feature=p
    layer_embedded#at=153

    jakby wygladał bez tego ? - predkosc 150 km/h

    ===========

    Gdyby jeździł w obu butach - czy nie byłoby mu wygodniej?

  • 8. Data: 2011-06-30 11:26:16
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

    nooo ale trampki ma malinowe :)

    art

  • 9. Data: 2011-06-30 11:44:40
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-06-29 00:32:19 +0200, masti <g...@t...hell> said:

    > v=W0F8guz4woY&feature=player_embedded#at=153

    > taaa, se pochlebia

    Wygląda że zapiął raptem 2., raczej nie 3. LC4 660 150 km/h na 2.?
    Bajanie. Szczelam że leciał może z 80. No i szkoda portek od dresika.

    de Fresz

  • 10. Data: 2011-06-30 11:48:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-30, de Fresz <d...@N...pl> wrote: