eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSq...two w Play
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 19

  • 11. Data: 2013-05-14 12:18:04
    Temat: Re: Sq...two w Play
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > 1. sms na numer 8042 o treści: STOP NOTKA
    > 2. ręcznie ustawienie przekierowań na numer ale niestety nie pamiętam
    > jaki, musiał byś poszukać w necie. Ale to tylko w przypadku gdyby
    > pierwszy sposób nie zadziałał.

    To jest kod ##002# - wyłączenie wszelkich przekierowań.

    --
    Grzexs


  • 12. Data: 2013-05-14 13:04:07
    Temat: Re: Sq...two w Play
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 14 May 2013 12:18:04 +0200, Grzexs <g...@g...pl>
    wrote:

    >> 1. sms na numer 8042 o treści: STOP NOTKA
    >> 2. ręcznie ustawienie przekierowań na numer ale niestety nie pamiętam
    >> jaki, musiał byś poszukać w necie. Ale to tylko w przypadku gdyby
    >> pierwszy sposób nie zadziałał.
    >
    >To jest kod ##002# - wyłączenie wszelkich przekierowań.

    Nie to nie ten kod, on notki nie zdeaktywuje.
    Znalazłem jak to zrobić ręcznie:
    http://www.blogplay.pl/2010/08/jeszcze-o-notce/

    Pozdrawiam


  • 13. Data: 2013-05-14 13:23:28
    Temat: Re: Sq...two w Play
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zgred" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-05-13 19:48, J.F pisze:
    >> No tak, tylko czy to nie sq* wykorzystywac biednego operatora,
    >> zamiast
    >*BIEDNEGO* ???

    Mysle ze jakby mu tam w bilans zajrzec, to zobaczylbys horendalne
    dlugi :-)

    >> 5-sekundowki to w Erze byly, ale sie skonczyly :-P
    >A "puszczanie sygnału" zawsze i wszędzie było darmowe.
    >Ale czerwona słuchawka (w moim naiwnym pojęciu) zawsze oznaczała
    >zakończenie połączenia, a tu ktoś próbuje mnie wyruchać i podkłada
    >pod to magnetofon na 5 minut.

    No, ja tam nigdy nie bylem pewny co uslyszy rozmowca po odrzuceniu
    polaczenia.
    Zajety, inny, "poza zasiegiem", poczte glosowa ...

    J.


  • 14. Data: 2013-05-14 18:54:11
    Temat: Re: Sq...two w Play
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "z" 5191cbd2$0$1262$6...@n...neostrada.pl

    > "Drogi kliencie za 1 mies. kończy Ci się umowa. Jeśli chcesz pozostać naszym
    abonentem zadzwoń albo odwiedź salon"

    Z jakiegoś powodu Oranże i inni mają klientów.
    (tym powodem jest lekceważenie klienta w Play)

    -=-

    Poniżej odnoszę się do ogólnej sytuacji w Polsce, nie tylko do Playa.


    Firma traktująca klientów poważnie miałaby klientów
    poważnych, którzy nie tolerowaliby samowoli sprzedawców usług.

    Ogólnie w Polsce mogłoby być tak, że żadna usługa płatna nie
    może być dodana inaczej niż poprzez świadomą działalność klienta.

    -- bankowe ubezpieczenia
    -- usługi telefoniczne

    Ale Marketing i Zarządzenie (niegdyś najmodniejsze kierunki ,,studiów'')
    uczyły innego podejścia do klienta -- niemal mistycznego. Klienta należało
    zaczarować, omotać, omodlić, zahipnotyzować itd... Dziś zbieramy tego efekty.

    Zero (lub prawie zero) kompetencji, dużo bełkotu marketingowego,
    dużo chwytów marketingowych, dużo kłamstw, dużo zwykłych oszustw...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 15. Data: 2013-05-15 16:09:08
    Temat: Re: Sq...two w Play
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał
    >"z" 5191cbd2$0$1262$6...@n...neostrada.pl
    >> "Drogi kliencie za 1 mies. kończy Ci się umowa. Jeśli chcesz
    >> pozostać naszym abonentem zadzwoń albo odwiedź salon"

    I badz pewny ze mialbys potem w salonie pelno awantur "dlaczego mi
    wylaczyliscie telefon, przeciez zawsze place".

    A w miare potanienia abonamentow sie okaze ze klient wcale nie ma
    ochoty odwiedzac salonu, skoro tam taka sama oferta jak obecna ..

    >Firma traktująca klientów poważnie miałaby klientów
    >poważnych, którzy nie tolerowaliby samowoli sprzedawców usług.
    >Ogólnie w Polsce mogłoby być tak, że żadna usługa płatna nie
    >może być dodana inaczej niż poprzez świadomą działalność klienta.
    > -- bankowe ubezpieczenia
    > -- usługi telefoniczne

    Ale przeciez tak jest. Tylko ze jak odroznisz ze klient zawarl umowe
    swiadomie, a nie ze podpisal we wskazanych miejscach ?

    I co - kazdy punkt umowy ma podpisywac osobno ?
    Bo inaczej ... wiekszosc nie przeczyta :-)

    >Ale Marketing i Zarządzenie (niegdyś najmodniejsze kierunki
    >,,studiów'')
    >uczyły innego podejścia do klienta -- niemal mistycznego. Klienta
    >należało
    >zaczarować, omotać, omodlić, zahipnotyzować itd... Dziś zbieramy tego
    >efekty.
    >Zero (lub prawie zero) kompetencji, dużo bełkotu marketingowego,
    >dużo chwytów marketingowych, dużo kłamstw, dużo zwykłych oszustw...

    Mylisz sie. Tego wcale na studiach nie ucza, bo to ponizej powagi
    uczelni :-)
    Ewentualnie ginie gdzies w nawale rzekomej wiedzy, kolokwiow i
    egzaminow :-)
    Tysiace absolwentow ... pracuja potem jako akwizytorzy i narzekaja na
    niska pensje, lecac wedlug scenariusza przygotowanego przez jednego na
    gorze.

    A do oszukiwania wcale nie trzeba studiowac marketingu, zobacz ile
    jest oszukanych babc, na wnuczka, na mieszkanie, na telekomunikacje -
    i mysle ze w sporej czesci to ludzie bez wyksztalcenia - a jednak
    potrafia :-)


    J.


  • 16. Data: 2013-05-15 16:56:52
    Temat: Re: Sq...two w Play
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-05-15 16:09, J.F pisze:

    > I co - kazdy punkt umowy ma podpisywac osobno ?
    > Bo inaczej ... wiekszosc nie przeczyta :-)

    To byłby niedościgniony ideał :)
    Masz przed nosem umowę i przy każdym punkcie jest cena, plus lub minus.
    Zaznaczasz to, co wybierasz :)

    Ale na to żaden operator nie pójdzie. Klient jest od dymania, a nie od
    obsługiwania.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.


  • 17. Data: 2013-05-15 21:44:43
    Temat: Re: Sq...two w Play
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 15 May 2013 16:56:52 +0200, zgred napisał(a):
    > W dniu 2013-05-15 16:09, J.F pisze:
    >> I co - kazdy punkt umowy ma podpisywac osobno ?
    >> Bo inaczej ... wiekszosc nie przeczyta :-)
    >
    > To byłby niedościgniony ideał :)
    > Masz przed nosem umowę i przy każdym punkcie jest cena, plus lub minus.
    > Zaznaczasz to, co wybierasz :)
    > Ale na to żaden operator nie pójdzie. Klient jest od dymania, a nie od
    > obsługiwania.

    No, jak tak sobie przypomne ere i wyobraze
    "zamawiam granie na czekanie w cenie 0zl w pierwszym tygodniu i 2zl za
    kazdy nastepny", podpis, to faktycznie mi sie morda usmiecha.
    Ale tych punktow jest ze 20, plus regulamin, nie znudziloby ci sie
    podpisywac "niewykorzysane minuty przechodza na nastepny miesiac",
    itp ?
    A i tak nie wiadomo czy sie klient doczyta ze tam jest miesiac a nie
    miesiace, a w ogole to w innym punkcie napisane ze najpierw zuzywa sie
    minuty z biezacego miesiaca ...

    J.



  • 18. Data: 2013-05-16 15:42:58
    Temat: Re: Sq...two w Play
    Od: "janek" <n...@m...jeszcze>

    Ja to wylaczylem u siebie i kolegi a po 2 miesiacach znow bylo wlaczone :)



  • 19. Data: 2013-05-16 17:11:58
    Temat: Re: Sq...two w Play
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 16 May 2013 15:42:58 +0200, "janek" <n...@m...jeszcze> wrote:

    >Ja to wylaczylem u siebie i kolegi a po 2 miesiacach znow bylo wlaczone :)
    >
    U siebie zrobiłem ręcznie przekierowania i do tej pory nigdy mi się
    ponownie nie aktywowało, wszystko działa dobrze.

    Pozdrawiam

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: