eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSq...two w PlayRe: Sq...two w Play
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin2!gobli
    n.stu.neva.ru!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Sq...two w Play
    Date: Tue, 14 May 2013 18:54:11 +0200
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 35
    Message-ID: <kmtqtc$4ui$1@speranza.aioe.org>
    References: <51911eb3$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <p...@4...com>
    <5191cbd2$0$1262$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: JObZbVkTgAQyD8QfKunP6g.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1045523
    [ ukryj nagłówki ]


    "z" 5191cbd2$0$1262$6...@n...neostrada.pl

    > "Drogi kliencie za 1 mies. kończy Ci się umowa. Jeśli chcesz pozostać naszym
    abonentem zadzwoń albo odwiedź salon"

    Z jakiegoś powodu Oranże i inni mają klientów.
    (tym powodem jest lekceważenie klienta w Play)

    -=-

    Poniżej odnoszę się do ogólnej sytuacji w Polsce, nie tylko do Playa.


    Firma traktująca klientów poważnie miałaby klientów
    poważnych, którzy nie tolerowaliby samowoli sprzedawców usług.

    Ogólnie w Polsce mogłoby być tak, że żadna usługa płatna nie
    może być dodana inaczej niż poprzez świadomą działalność klienta.

    -- bankowe ubezpieczenia
    -- usługi telefoniczne

    Ale Marketing i Zarządzenie (niegdyś najmodniejsze kierunki ,,studiów'')
    uczyły innego podejścia do klienta -- niemal mistycznego. Klienta należało
    zaczarować, omotać, omodlić, zahipnotyzować itd... Dziś zbieramy tego efekty.

    Zero (lub prawie zero) kompetencji, dużo bełkotu marketingowego,
    dużo chwytów marketingowych, dużo kłamstw, dużo zwykłych oszustw...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: