eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSq...two w PlayRe: Sq...two w Play
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news2.euro.net!209.197.12.246.MISMATCH!nx02
    .iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.ne
    ostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <51911eb3$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <p...@4...com>
    <5191cbd2$0$1262$65785112@news.neostrada.pl>
    <kmtqtc$4ui$1@speranza.aioe.org>
    In-Reply-To: <kmtqtc$4ui$1@speranza.aioe.org>
    Subject: Re: Sq...two w Play
    Date: Wed, 15 May 2013 16:09:08 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 49
    Message-ID: <51939705$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.78.26
    X-Trace: 1368626949 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1268 83.27.78.26:52914
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1045544
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał
    >"z" 5191cbd2$0$1262$6...@n...neostrada.pl
    >> "Drogi kliencie za 1 mies. kończy Ci się umowa. Jeśli chcesz
    >> pozostać naszym abonentem zadzwoń albo odwiedź salon"

    I badz pewny ze mialbys potem w salonie pelno awantur "dlaczego mi
    wylaczyliscie telefon, przeciez zawsze place".

    A w miare potanienia abonamentow sie okaze ze klient wcale nie ma
    ochoty odwiedzac salonu, skoro tam taka sama oferta jak obecna ..

    >Firma traktująca klientów poważnie miałaby klientów
    >poważnych, którzy nie tolerowaliby samowoli sprzedawców usług.
    >Ogólnie w Polsce mogłoby być tak, że żadna usługa płatna nie
    >może być dodana inaczej niż poprzez świadomą działalność klienta.
    > -- bankowe ubezpieczenia
    > -- usługi telefoniczne

    Ale przeciez tak jest. Tylko ze jak odroznisz ze klient zawarl umowe
    swiadomie, a nie ze podpisal we wskazanych miejscach ?

    I co - kazdy punkt umowy ma podpisywac osobno ?
    Bo inaczej ... wiekszosc nie przeczyta :-)

    >Ale Marketing i Zarządzenie (niegdyś najmodniejsze kierunki
    >,,studiów'')
    >uczyły innego podejścia do klienta -- niemal mistycznego. Klienta
    >należało
    >zaczarować, omotać, omodlić, zahipnotyzować itd... Dziś zbieramy tego
    >efekty.
    >Zero (lub prawie zero) kompetencji, dużo bełkotu marketingowego,
    >dużo chwytów marketingowych, dużo kłamstw, dużo zwykłych oszustw...

    Mylisz sie. Tego wcale na studiach nie ucza, bo to ponizej powagi
    uczelni :-)
    Ewentualnie ginie gdzies w nawale rzekomej wiedzy, kolokwiow i
    egzaminow :-)
    Tysiace absolwentow ... pracuja potem jako akwizytorzy i narzekaja na
    niska pensje, lecac wedlug scenariusza przygotowanego przez jednego na
    gorze.

    A do oszukiwania wcale nie trzeba studiowac marketingu, zobacz ile
    jest oszukanych babc, na wnuczka, na mieszkanie, na telekomunikacje -
    i mysle ze w sporej czesci to ludzie bez wyksztalcenia - a jednak
    potrafia :-)


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: