  • 41. Data: 2015-07-02 13:37:18
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu a zwrot po 2 dniach
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-07-01 o 09:38, kamil pisze:
    > witam, znajomy sprzedał samochod za grosze bo 1700 zł ( na umowie 900 zl ) zapoznal
    sie ze stanem technicznym - swiecil sie check itd o czym wiedzial, po 2 dniach dzwoni
    ze chce oddac samochod. czy ma takie prawo ? sprzedajacy osoba prywatna

    Chyba nie da sie sprzedac a potem jeszcze oddac.

  • 42. Data: 2015-07-02 17:00:11
    Od: Tom <T...@d...com>

> [...]
    > ) zapoznal sie ze stanem technicznym - swiecil sie check itd o czym
    > wiedzial, po 2 dniach dzwoni ze chce oddac samochod. czy ma takie prawo

    ja od razu mówię że kase już wydałem zazwyczaj to skutecznie odgania
    ludzi którzy kupują rzeczy dla kupowania i po jednym dniu nacieszenia
    się rzecz im się nudzi i chcą oddać

    panie to nie Lidl ani Obi

  • 43. Data: 2015-07-02 19:25:15
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "kamil" <k...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > 2 dniach dzwoni ze chce oddac samochod. czy ma takie prawo ? sprzedajacy osoba

    tylko w wypadku niezgodnosci towaru z umowa, czyli np. jezeli znajomy
    zapewnial ze samochod jest bezkolizyjny a okazuje sie inaczej

    dlatego tez nie warto przy sprzedazy mowic niczego czego nie jest
    sie w 100% pewnym - a jezeli komus sie kiedys pozyczylo samochod
    na dluzej to pewnym byc w 100% niczego nie mozna ;)

    ja bym sie zgodzil, ale niestety musielbysmy sie umowic na zwrot tych
    900 pln w 36 miesiecznych ratach 0% bo otrzymane pieniadze przeznaczylem
    juz na cos innego i nie mialem w planie odkupowania tego samochodu ;)

    --
    http://db.org.pl/

  • 44. Data: 2015-07-03 09:12:49
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-07-02 o 19:25, m4rkiz pisze:
> [...]
    > 900 pln w 36 miesiecznych ratach 0% bo otrzymane pieniadze przeznaczylem
    > juz na cos innego i nie mialem w planie odkupowania tego samochodu ;)

    Umowa zawsze jest taka: widzą gały, co biorą.
    Za to gały sprzedającego nie widziały, co się działo z pojazdem przez te
    dwa dni od chwili, gdy sprzedał samochód. Dlatego kupujący może sobie
    pogwizdać jedynie. Nie ma żadnego prawa domagać się zwrotu pieniędzy.

    --
    MN

  • 45. Data: 2015-07-03 09:17:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-03 o 09:12, Marcin N pisze:

> [...]
    > dwa dni od chwili, gdy sprzedał samochód. Dlatego kupujący może sobie
    > pogwizdać jedynie. Nie ma żadnego prawa domagać się zwrotu pieniędzy.

    Powyższe nie jest prawdą - sprzedawca odpowiada za wady ukryte.

    --
    Liwiusz

  • 46. Data: 2015-07-03 10:05:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2015-07-01 o 11:48, J.F. pisze:
    >A wspomniano o tym w umowie?

    Nie, ale nabywca przeciez mowi ze sie pali i chce oddac.
    Poza tym cena ponizej rynkowej uzasadnia, ze towar mial wady :-)

    Chyba tak.

    J.

  • 47. Data: 2015-07-03 10:36:37
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-07-03 o 09:17, Liwiusz pisze:

    > Powyższe nie jest prawdą - sprzedawca odpowiada za wady ukryte.

    Prywatny nie odpowiada.

    --
    MN

  • 48. Data: 2015-07-03 12:00:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > Umowa zawsze jest taka: widzą gały, co biorą.

    To takie motto wszystkich oszustów...

  • 49. Data: 2015-07-03 12:47:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-03 o 10:36, Marcin N pisze:

    > Prywatny nie odpowiada.

    Sugerujesz, że tylko państwo odpowiada za wady w sprzedawanych przez
    siebie samochodach?

    Prywatny także.

    Dodam również, że każdy prywatny, nie tylko przedsiębiorca.

    Nie siej zamętu, jak się nie znasz, proszę.

    --
    Liwiusz

  • 50. Data: 2015-07-06 21:58:35
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2015-07-03 o 12:47, Liwiusz pisze:
> [...]
    >
    > Prywatny także.
    >
    > Dodam również, że każdy prywatny, nie tylko przedsiębiorca.
    >
    > Nie siej zamętu, jak się nie znasz, proszę.

    Tylko prywatnemu ciężko udowodnić zatajenie wady. Mógł na prawdę o niej
    nie wiedzieć. Nie każdy użytkownik musi być od razu mechanikiem,
    elektrykiem, diagnostą i wulkanizatorem w jednym.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl