  • 41. Data: 2011-01-16 12:29:25
    Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
    Od: Marek Giżyński <_...@g...pl>

    W dniu 2011-01-14 18:13, kamil pisze:

    > http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/firstdrives/
    41727/seat_leon.html

    Tak - Top-Sport ladnie nazwany na rynek UK - nic ponad to. :)

    m.

  • 42. Data: 2011-01-16 15:26:20
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Data: 16 stycznia 2011 12:04

    Proponuję jedno z 2 rozwiazań:
    1. Oficjalnie potępić autora wątku za spamowanie grupy i spowodować, żeby
    spier....ł z tym spamem tam, gdzie jest na to miejsce czyli grupy
    ogłoszeniowe, Allegro itp.
    2. Uznać wszystkie ogłoszenia sprzedaży za zgodne z zasadami tej grupy,
    dzięki czemu nikt nie będzie miał powodu do przypierd....nia się do takich
    spamerów i nie będzie głupich komentarzy na grupie. Myślę, że te komentarze
    są właśnie z tego powodu.

    ==================
    Ależ chłopie - to bez sensu. Każdy i tak napisze, co mu się zechce,
    "oficjalne" potępienia czy "zasady grupy" mając zwyczajnie w dupie (i
    słusznie).

    --
    Jotte

  • 43. Data: 2011-01-16 20:53:00
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <[moje_inicjaly]@post.pl>

    Użytkownik "Plumpi" napisał

    > Ale mamy też netykietę, o którą wszyscy walczymy.
    Po pierwsze chodzi o auto, które od 6 lat jest główną przyczyną mojej
    obecności na tej grupie, po drugie wierz lub nie - ale ja naprawdę nie
    bardzo liczę na znalezienie kupca wśród pms'sowiczów; tak jak napisałem na
    wstępie "testowałem" czy treść ogłoszenia, które zamierzałem wstawić tam,
    gdzie jego miejsce, jest ok. I grupa mi pomogla - parę rzeczy dzięki Waszym
    sugestiom zmodyfikowałem.

    > Po pierwsze nie jest to grupa ogłoszeniowa typu kupię-sprzedam tylko grupa
    > o tematyce samochodowej.
    No fakt, zapomniałem zaznaczyć że chodzi o samochód a nie o rodzaj swetra ;)

    Po drugie zobacz jaki jest tytuł tego spamu:
    > "Sprzedaję mojego golfera :("
    > Czyli zero sugestii, że jest to bezczelny spam, zaśmiecający grupę.
    Naprawdę tytuł Ci nie zasugerował, o czym jest mój post? Może powinienem
    napisać "Przeczytaj koniecznie, nie pożałujesz!" :)

    > Do tego, autor tego spamu stosuje typowe kłamliwe chwyty marketingowe,
    > piszac, że sprzedaje, bo auto już jest stare sugerując w podtekście, że
    > boi się jego zawodności,
    Oczywiście że się boję, bo jest już stare.

    > a w innym miejscu opisuje jakie to ono jest niezawodne i jakie bedzie
    > niezawodne u tego kto je kupi.
    Tak to odebrałeś? Nie napisałem że będzie niezawodne. Sprobuję jeszcze raz,
    czytaj uważnie: Do tej pory Golf był niezawodny. Obawiam się, że będę sobie
    pluł w brodę gdyby mój nowy samochód się psuł, a Golf nie.

    > Świadomy jest tego, że chwyty "na niepalącego, starszego dziadka" są już
    > zbyt oklepane to próbuje sprzedać na współczucie jak to mu ciężko rozstać
    > się z tak wspaniałym i niezawodnym samochodem.
    > Niestety co drugi sprzedawca stosuje dokładnie taką taktykę: "panie, jakie
    > to auto jest niezawodne, ja tylko leję paliwo i jeżdżę, nic przy nim nie
    > trzeba robić, bardzo mi go szkoda, bo nowy, który kupiłem panie to się
    > psuje co trochę".
    Aleś mnie rozpracował! To dla Twojej wiadomości - jestem też świadomy, że
    chwyt "na niezawodność" jest jeszcze bardziej oklepany od chwytu "na
    dziadka". Użyłem tego pierwszego, bo drugi był niezgodny z prawdą :(

    > Niestety jak się wsiądzie i przejedzie to widać, ze samochód zaniedbany,
    > podwozie wybite, hamulce i amortyzatory do wymiany. Sam to przerabiałem
    > wieloktornie.
    > Do póki się samochodu nie obejrzy osobiście i nim nie przejedzie to
    > wszystkie pochwały pisane przez sprzedającego właściciela są "psu na
    > budę".
    Napisz do serwisów ogłoszeniowych, żeby zrezygnowali z rubryki "opis".

    > Jak dla mnie cena wygbujała jak za taki szmelc.
    Przed chwilą sugerowałeś, że bez obejrzenia samochodu nie ma co się
    sugerować opisem, a teraz na podstawie tegoż opisu wydałeś już opinię - co
    za hipokryzja. W kwestii ceny - w Polsce ciężko sprzedać samochód za cene
    oddającą jego wartość, bo ceny na rynku są zaniżone przez odpicowane złomy
    klepane po dzwonie lub spawane z kilku. Dlatego właśnie dalem cenę
    mieszczącą się w rynkowych widełkach tego modelu i rocznika. Poza tym to
    cena wyjściowa, mam świadomość że kupujący bedzie się targował, więc
    zostawiłem sobie zapas.

    > Jak widać autor wątku naiwnie próbuje znaleźć frajera, przy okazji
    > zaśmiecając grupę dyskusyjną.
    Ale sam się w tę dyskusję wciągnąłeś. Lubisz grzebać w śmieciach?

    > 2. Uznać wszystkie ogłoszenia sprzedaży za zgodne z zasadami tej grupy,
    Wszystkie może nie, ale prywatne samochody grupowiczów, do tego oklejone
    można by objąć taryfą ulgową...

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 44. Data: 2011-01-16 21:05:21
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 16.01.2011 12:04, Plumpi pisze:
    > Ale mamy też netykietę,

    Netykieta ? To pewnie takie coś co istniało 10 lat temu.

    > o którą wszyscy walczymy.

    Ta wojna skończyła się dawno temu i przegraliście ;) Netykieta odeszła
    do lamusa.

  • 45. Data: 2011-01-16 22:53:32
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <[moje_inicjaly]@post.pl> napisał w
    wiadomości news:4d334cca@news.home.net.pl...

> [...]
    > wstępie "testowałem" czy treść ogłoszenia, które zamierzałem wstawić tam,
    > gdzie jego miejsce, jest ok. I grupa mi pomogla - parę rzeczy dzięki

    Ja i wielu innych także jest tu z powodu samochodów, a nie ich obrazków. W
    czasie bytności na tej grupie sprzedawałęm i kupowałem samochody, a jednak
    nie zaśmiecałem grupy swoimi ofertami.

    > No fakt, zapomniałem zaznaczyć że chodzi o samochód a nie o rodzaj swetra
    > ;)

    "Mam do sprzedania dres, szary w niebieskie paski, w bardzo dobrym stanie w
    okazyjnej cenie 500zł, który świetnie nadaje się do jazdy samochodem "
    Jak sądzisz ? Dobrze zredagowałem powyższy tekst przed umieszczeniem go na
    tej grupie jako spam ?
    Jak myślisz co powinienenm jeszcze dodać do tego tekstu, abym mógł ten dres
    dobrze sprzedać.
    Jesteś niezły czaruś i myślisz, że wszyscy w koło to idiocie, którzy nie
    potrafią rozpoznać jakie miałeś intencje.

    > Naprawdę tytuł Ci nie zasugerował, o czym jest mój post? Może powinienem
    > napisać "Przeczytaj koniecznie, nie pożałujesz!" :)

    Tytuł sugeruje, że chcesz oznajmić o przykrej wiadomości dotyczacej
    sprzedaży.
    Jednak okazuje się, że jest to typowe ogłoszenie spamerskie metodą "na
    czarusia".

    > Tak to odebrałeś? Nie napisałem że będzie niezawodne. Sprobuję jeszcze
    > raz, czytaj uważnie: Do tej pory Golf był niezawodny. Obawiam się, że będę
    > sobie pluł w brodę gdyby mój nowy samochód się psuł, a Golf nie.

    Nie, tak to Ty napisałeś i podkreślasz na każdym kroku, ze jest to auto
    wyjątkowe, jedyne w całym internecie w tak zaje....ście idealnym stanie, bo
    reszta samochodów to szajs za połowę ceny.

    > Aleś mnie rozpracował! To dla Twojej wiadomości - jestem też świadomy, że
    > chwyt "na niezawodność" jest jeszcze bardziej oklepany od chwytu "na
    > dziadka". Użyłem tego pierwszego, bo drugi był niezgodny z prawdą :(

    Ja Ciebie nie rozpracowałem. Po prostu szukając samochodów zjeździłem wielu
    sprzedawców. Myślisz, że choć jeden z nich mówił o wadach ? Myślisz, ze
    choć jeden z nich nie zachwalał dokładnie tak samo jak Ty ? Myślisz, że choć
    jeden się znalazł, który nie twierdził, że auto jest warte swoich pieniędzy
    i on sobie je ceni dwa razy tyle niż naprawdę jest warte ?
    Wybacz, ale jesteś bardzo naiwny.
    Wiesz, nawet pier....ny policjant od którego kupowałem auto w tym roku nie
    powiedział mi "niech pan sobie wymieni bak, bo jest dziurawy". Przez
    pierdo...nego ch...ja mogłem spłonąć żywcem, bo zatankowałem do pełna i się
    okazało, że benzyna ciurkiem się leje.

    > Napisz do serwisów ogłoszeniowych, żeby zrezygnowali z rubryki "opis".

    Ależ pisz w rubrykach w serwisach ogłoszeniowych, ale tylko w serwisach
    ogłoszeniowych i nie rób obory na grupie.

> [...]
    > mieszczącą się w rynkowych widełkach tego modelu i rocznika. Poza tym to
    > cena wyjściowa, mam świadomość że kupujący bedzie się targował, więc

    Auto jest tyle warte ile ktoś chce za nie zapłacić. Dla mnie Twoje auto nie
    jest żadnym wyjątkiem, ani też nie posiada niczego nadzwyczajnego i uważam,
    że dwukrotnie przesadziłeś z ceną.

    > Ale sam się w tę dyskusję wciągnąłeś. Lubisz grzebać w śmieciach?

    Nie lubie. Napisał być w tytule "ogłoszenie", "sprzedam" lub "spam" to nawet
    bym nie zaglądał do tego wątku.

    > Wszystkie może nie, ale prywatne samochody grupowiczów, do tego oklejone
    > można by objąć taryfą ulgową...

    He he he. Jak widać metoda Kalego :)
    Ja dla przykładu nie mam oklejonych samochodów i nie mam zamiaru ich
    oklejać, a z grupą już się zżyłem dość mocno.
    Dlaczego uważasz, że ja nie powinienem mieć takiej możliwości ?

  • 46. Data: 2011-01-17 08:26:07
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2011-01-16 22:53, Plumpi pisze:

    > Ja i wielu innych także jest tu z powodu samochodów, a nie ich obrazków.
    > W czasie bytności na tej grupie sprzedawałęm i kupowałem samochody, a
    > jednak nie zaśmiecałem grupy swoimi ofertami.

    Widzisz, masz doświadczenie, nie potrzebujesz porady. Ja sprzedaję auto
    pierwszy raz w życiu, chciałem się poradzić, czy tak sformułowane
    ogłoszenie będzie dobrze odebrane.

    > Jesteś niezły czaruś i myślisz, że wszyscy w koło to idiocie, którzy nie
    > potrafią rozpoznać jakie miałeś intencje.

    Wcale tak nie myślałem, parę osób zresztą moje intencje zrozumiało
    udowadniając, że idiotami nie są. Ty nie.

    > Jednak okazuje się, że jest to typowe ogłoszenie spamerskie metodą "na
    > czarusia".

    Nie znam metod spamerskich. "Czarusia" też nie znam ;)

> [...]
    > Myślisz, że choć jeden się znalazł, który nie twierdził, że auto jest
    > warte swoich pieniędzy i on sobie je ceni dwa razy tyle niż naprawdę

    Napisałem prawdę, nic nie zataiłem. Napisałem o wadach. A że bardziej
    skupiłem się na zaletach? To chyba oczywiste! To podstawowa cecha
    marketingu. OISNM to teraz nawet w szkole tego uczą. Ogłoszenie ma
    zachęcić, przyciągnąć klienta. A ja mimo wszystko postanowiłem sprzedać
    ten samochód.

    > Wybacz, ale jesteś bardzo naiwny.
    I vice-wersa - skoro myślisz że znajdziesz ogłoszenie skupiające się na
    wadach a nie zaletach.

> [...]
    > pierdo...nego ch...ja mogłem spłonąć żywcem, bo zatankowałem do pełna i
    > się okazało, że benzyna ciurkiem się leje.

    No i już wiadomo, skąd tyle jadu. Ale nie oceniaj wszystkich jedną
    miarą. Zwłaszcza, jeśli tą miarkę przykładałeś wcześniej do "pier...nego
    policjanta" :)

    > Auto jest tyle warte ile ktoś chce za nie zapłacić. Dla mnie Twoje auto
    > nie jest żadnym wyjątkiem, ani też nie posiada niczego nadzwyczajnego i
    > uważam, że dwukrotnie przesadziłeś z ceną.

    Dziękuję za sugestię. Aż tak z ceną nie zjadę (przynajmniej na
    początku), ale nareszcie jakaś merytoryczna uwaga.

    > Nie lubie. Napisał być w tytule "ogłoszenie", "sprzedam" lub "spam" to
    > nawet bym nie zaglądał do tego wątku.

    Musisz do swojego filtra obok słowa "sprzedam" dodać "sprzedaję", "chcę
    sprzedać", "będę sprzedawał" itd. Albo użyć inteligencji.

    > Ja dla przykładu nie mam oklejonych samochodów i nie mam zamiaru ich
    > oklejać, a z grupą już się zżyłem dość mocno.

    Twoja wola.

    > Dlaczego uważasz, że ja nie powinienem mieć takiej możliwości ?

    Dlaczego uważasz, że ja tak uważam?

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 47. Data: 2011-01-17 21:53:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 14 Jan 2011 12:07:17 +0100, Krzysiek Niemkiewicz napisał(a):

    > Oklejony, więc nie krzyczcie że spam! ;)
    > VOLKSWAGEN GOLF III TDI Variant
    > Cena: 8000zł
    > Rocznik: 1996

    Wolę sierrę z 1992. Większa, utrzymanie tańsze, nie taka dresowata :P

    --
    ___________ (R)

  • 48. Data: 2011-01-20 14:48:50
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <"[moje_inicjaly]"@post.pl> napisał w
    wiadomości news:4d33ef47$1@news.home.net.pl...

    Tłumaczą się tylko winni :)

    > Dlaczego uważasz, że ja tak uważam?

    Bo tak napisałeś: "ale prywatne samochody grupowiczów, do tego oklejone
    można by objąć taryfą ulgową".
    Skoro mam na firmę i do tego nieoklejone to znaczy, że wg Ciebie nie mam
    prawa :)

  • 49. Data: 2011-01-22 12:53:18
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <[moje_inicjaly]@post.pl>

    Użytkownik "Plumpi" napisał

    > Bo tak napisałeś: "ale prywatne samochody grupowiczów, do tego oklejone
    > można by objąć taryfą ulgową".
    > Skoro mam na firmę i do tego nieoklejone to znaczy, że wg Ciebie nie mam
    > prawa :)

    Konfabulujesz waćpan.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 50. Data: 2011-01-25 04:21:12
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-14 13:46, krzysiek82 pisze:

    > przy takim przebiegu chociaż i tak niezbyt wielkim biorąc pod uwagę
    > rocznik i fakt, że jest to diesel nie można składać takich deklaracji.
    > Gdyż będą one miały tyle wspólnego z rzeczywistością co zaczarowany ołówek.

    Na bank szykuje mu się remont generalny. Te diesle nie dolatują do 400 tys.

    > Odnośnie ceny to nie ma tragedii, sądzę iż za te pieniądze uda Ci się go
    > sprzedać. A na pewno nie za mniej niż 7tyś.

    Uda się sprzedać, oczywiście że się uda. Dobry opis, samochód zadbany,
    stan techniczny niebanalny i auto pójdzie za te pieniądze bez problemu.

    > To ile w niego włożyłeś
    > nikogo nie interesuje, tzn nie interesuje kupującego :) taka rzeczywistość.

    Uwierz mi, interesuje bardzo (!) tylko tego nie okazuje nawet przez
    sekundę... Bo przyjdzie mu za chwilę do płacenia a jak każdy Polak,
    będzie musiał ponarzekać, żeby opuścić choćby 500 zł z ceny.