  • 41. Data: 2013-02-13 12:29:29
    Temat: Re: Spraweidliwosc
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-02-12 22:07, h.w.d.p. pisze:
    > no wlasnie tak bylo.

    Zdychał ci któryś z czujników.

    Pozdr.

  • 42. Data: 2013-02-13 13:20:11
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Zdychał ci któryś z czujników.

    tez tak sadze. a ze sa nie do dostania w normalnych pieniadzach
    (950netto aso) a uzywki niedemontowalne, to wylaczylem system i jest git.

  • 43. Data: 2013-02-13 16:53:44
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > O ile się nie mylę, "elektronika samochodowa", podobnie jak
    > lotnicza i medyczna,

    Zdaje sie, ze jeszcze tez sprzet pomiarowy. Niestety niektorzy
    producenci postanowili byc "swietsi od Papierza" i zastosowali te durna
    dyrektywe. Byla sprawa przyspieszajacych toyot.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 44. Data: 2013-02-13 18:37:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-02-13 16:53, Pawel O'Pajak pisze:
    > Powitanko,

    > Zdaje sie, ze jeszcze tez sprzet pomiarowy. Niestety niektorzy
    > producenci postanowili byc "swietsi od Papierza" i zastosowali te durna
    > dyrektywe. Byla sprawa przyspieszajacych toyot.

    Która była tworem konkurencji i ludzi nie sprawdzających faktów.

  • 45. Data: 2013-02-13 19:30:56
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-02-13 13:20, h.w.d.p. pisze:
    > tez tak sadze. a ze sa nie do dostania w normalnych pieniadzach
    > (950netto aso) a uzywki niedemontowalne, to wylaczylem system i jest git.

    No to słabo. Ogólnie opisywana przez ciebie przypadłość jest dość
    powszechna, a co gorsze wielu kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z
    usterki. Zastanawiam się jak często omawiana usterka (niewykryta bo
    naturalnie praktycznie nie da się jej wykryć) bywa przyczyną wypadków
    czy stłuczek...

    Pozdr.

  • 46. Data: 2013-02-13 19:41:58
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-02-13 19:30, DoQ pisze:

> [...]
    > usterki. Zastanawiam się jak często omawiana usterka (niewykryta bo
    > naturalnie praktycznie nie da się jej wykryć) bywa przyczyną wypadków

    no to naprawde bylo niebezpieczne. dojezdzasz z predkoscia kilkunastu
    centymetrow na sekunde do samochodu przed toba wciskasz a to tylko
    bzyczy a hamulca nie ma. zadnych bledow system nie zanotowal wiec gdybym
    rozpierdolil pieszego to expierdzi tez stwierdziliby ze auto bylo sprawne.
    gdybym sam nie przezyl takiej usterki to tez bym tutaj linczowal kolesia
    z mercedesa, ze mataczy i wymiguje sie od odpowiedzialnosci.

  • 47. Data: 2013-02-13 19:49:27
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-02-13 19:41, h.w.d.p. pisze:
> [...]
    > gdybym sam nie przezyl takiej usterki to tez bym tutaj linczowal kolesia
    > z mercedesa, ze mataczy i wymiguje sie od odpowiedzialnosci.

    Osobiście też to przerabiałem w poprzednim aucie, asfalt, sucho, +25stC
    próbujesz hamować a tu jak na gołoledzi :)

    Pozdr.

  • 48. Data: 2013-02-13 20:03:20
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Osobiście też to przerabiałem w poprzednim aucie, asfalt, sucho, +25stC
    > próbujesz hamować a tu jak na gołoledzi :)

    a moze wiesz o co chodzi z czujnikami.

    tam jest cewka i magnes i wszystko szczelnie zamkniete.
    ja sie pytam jakim qwa cudem zrobila sie rezystancja 1,6k kiedy
    fabrycznie jest 0,9k.

    napewno ta cewka nie ma sie od czego spalic, ani skorodowac, ani
    uszkodzic mechanicznie.

  • 49. Data: 2013-02-13 20:26:40
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-02-13 20:03, h.w.d.p. pisze:
> [...]
    > fabrycznie jest 0,9k.
    > napewno ta cewka nie ma sie od czego spalic, ani skorodowac, ani

    Bladego pojęcia nie mam co tam się może dziać, też się nad tym
    zastanawiam. IMHO najprędzej przełamuje się gdzieś kabel...

    Pozdr.

  • 50. Data: 2013-02-16 22:17:59
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 12 lutego 2013 (18:23:50) napisano:

    > No i co Cię w tym dziwi? Powiedzmy, że zdarza się coś takiego Tobie, a
    > przecież wiesz, że celowo nie rozjechałeś pieszych. Najpierw szukasz
    > problemu w aucie, a potem zdrowotnego u siebie. Chociaż nie wiem na
    > jakiej podstawie stwierdzono, że auto było sprawne, w przypadku aut z
    > dużą ilością elektroniki jest to praktycznie niewykonalne.

    W obec tego pojazd był niesprawny i nie powinien zostać dopuszczony do
    ruchu...

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub