  • 21. Data: 2013-02-12 18:23:50
    Temat: Re: Spraweidliwosc
    Od: tá´Ź

    Allegrowiec wrote:

    > Długo utrzymywana pierwsza wersja mówiła o niesprawności pojazdu jak ją
    > obalono to pojawił się udar po którym nie ma śladu no ale mógł
    > być.Zauważ że stwierdzono że był możliwy a nie że na 100% był i to
    > wystarczyło do uniewinnienia.

    No i co Cię w tym dziwi? Powiedzmy, że zdarza się coś takiego Tobie, a
    przecież wiesz, że celowo nie rozjechałeś pieszych. Najpierw szukasz
    problemu w aucie, a potem zdrowotnego u siebie. Chociaż nie wiem na
    jakiej podstawie stwierdzono, że auto było sprawne, w przypadku aut z
    dużą ilością elektroniki jest to praktycznie niewykonalne.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 22. Data: 2013-02-12 18:50:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-02-12 18:23, t? wrote:

    > Chociaż nie wiem na
    > jakiej podstawie stwierdzono, że auto było sprawne, w przypadku aut z
    > dużą ilością elektroniki jest to praktycznie niewykonalne.

    Właśnie się zastanawiam, czy mogę się każdą sprawę z fotoradaru kierować
    do sądu i niech mi udowodnią, że samochód sam nie przekroczył prędkości.
    Jak sam piszesz, nie są w stanie, więc z automatu muszą uniewinnić. A
    potem jeszcze ich pozwę za zawracanie dupy pokrzywdzonemu przez
    samoprzyspieszający samochód:P Gdzie się mylę/mylisz?

    Shrek.

  • 23. Data: 2013-02-12 18:51:41
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Chociaż nie wiem na
    > jakiej podstawie stwierdzono, że auto było sprawne, w przypadku aut z
    > dużą ilością elektroniki jest to praktycznie niewykonalne.

    nie sadzilem ze kiedykolwiek sie z toba zgodze.
    stwierdzajacymi byli debile moim zdaniem.

  • 24. Data: 2013-02-12 18:53:07
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Gdzie się mylę/mylisz?

    swiat nie jest idealny, zero-jedynkowy i sprawiedliwy.

  • 25. Data: 2013-02-12 19:20:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-02-12 18:53, h.w.d.p. wrote:

    > swiat nie jest idealny, zero-jedynkowy i sprawiedliwy.

    No dobra, to gdzie ten odcień szarości skoro nawet nie zerojedynkowo, a
    zerozerowo, nie da się udowodnić, że samochód był sprawny?

    Shrek.

  • 26. Data: 2013-02-12 19:54:22
    Od: tá´Ź

    Shrek wrote:

> [...]
    > potem jeszcze ich pozwę za zawracanie dupy pokrzywdzonemu przez
    > samoprzyspieszający samochód:P Gdzie się mylę/mylisz?

    Sprawa o wykroczenie to trochę co innego niż sprawa karna.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 27. Data: 2013-02-12 19:57:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-02-12 19:54, t? wrote:

    > Sprawa o wykroczenie to trochę co innego niż sprawa karna.

    Znaczy nie ma obowiązku udowodnienia winy?

    Shrek.

  • 28. Data: 2013-02-12 20:54:18
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Chociaż nie wiem na
    > jakiej podstawie stwierdzono, że auto było sprawne, w przypadku aut z
    > dużą ilością elektroniki jest to praktycznie niewykonalne.

    Jesli jest tak, ze elektronika steruje absolutnie wszystkim i do tego
    jest wykonana w ROHS, to faktycznie moga sie dziac rozne cuda. Kluczowa
    sprawa jest, czy rzeczywiscie nie ma mechanicznego polaczenia kierownicy
    z reszta mechanizmu kierowniczego, czy pedal hamulca to tylko styk
    jakiegos potencjometru, czy jednak ma bezposrednie polaczenie z pompa.
    Jak zbudowany jest reczny. Nawet jesli by wysiadlo wspomaganie, czy ABS,
    to i tak da sie sterowac. Wreszcie jesli stacyjka odcina zasilanie
    mechanicznym wylacznikiem i nie doszlo do "rozbiegania" silnika, to
    proste wylaczenie zaplonu powinno sprawe zalatwic. Wystarczy to
    stwierdzic, by wydac opinie, czy sprawca mial mozliwosc unikniecia
    tragedii.
    Osobna sprawa to panika wobec naglej niesprawnosci samochodu, no ale to
    jednak facet z jakims doswiadczeniem ponoc.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 29. Data: 2013-02-12 21:20:27
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

> [...]
    > proste wylaczenie zaplonu powinno sprawe zalatwic. Wystarczy to
    > stwierdzic, by wydac opinie, czy sprawca mial mozliwosc unikniecia

    jestes jednym z tych expertow?

    w moim samochodzie czasami silnik nie gasnie po wyjeciu kluczyka ze
    stacyjki. i nie ma elektroniki ani zaplonu bo to dizel. jakis przekaznik
    sie nie rozlacza. i co by stwierdzili tacy expierdzi? ze wszystko bylo ok !

    abs czasami dziala przy hamowaniu na suchym asfalcie az w koncu go
    odlaczylem bo bylo niebezpieczne. co by stwierdzili expierdzi gdybym tym
    autem wjechal w pieszych? ze bylo sprawne.

  • 30. Data: 2013-02-12 21:27:07
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > i nie ma elektroniki ani zaplonu bo to dizel. jakis przekaznik sie nie
    > rozlacza.

    To wywal ten przekaznik, skoro nie ma elektroniki, to on jest zbedny.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa