  • 71. Data: 2010-07-05 13:57:55
    Temat: Re: Sposób na wariatów
    Od: Andrzej Wrocław <a...@w...pl>

    Użytkownik Arek (G) napisał:

    > Polecam jakiś kraj afryki środkowej, powinieneś się tam odnaleźć.

    tobie by sie przydała prawdziwa wuwuzela bo jak na razie to dmuchasz w
    tatową

  • 72. Data: 2010-07-05 13:59:55
    Od: Andrzej Wrocław <a...@w...pl>

    Użytkownik MadMan napisał:

    > Jeśli robi żona - nie stwarza to żadnego zagrożenia, bo obie ręce mam
    > dalej na kierownicy.
    > Podczas wyprzedzania patrzysz w samochód wyprzedany? Dziwne, bo ja np.
    > na drogę patrzę.

    Uważnie obserwuję drogę oraz jej otoczenie zachowując przy tym
    szczególną ostrożność

  • 73. Data: 2010-07-05 14:16:12
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ten świat nigdy nie przestanie mnie zadziwiać.
    > Nie powinno się w jakiś sposób leczyć/odstrzeliwać takich śmieci?

    Filtry działają.
    A wymienioych najbardziej boli ignorowanie...
    :-)

    --
    Bydlę

  • 74. Data: 2010-07-05 14:19:22
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 4 Lip, 19:19, PawelC <p...@g...pl> wrote:
    [ciach]
    > gościu jak zobaczył wycelowany w siebie obiektyw, nagle zwolnił i już do
    >   samego miasta jechał grzeczniutko z kilkumetrowym odstępem.

    Powiem Ci stary, że pomysł genialny ;-) sam miałem ochotę coś takiego
    stosować, ale w momencie jazdy w pojedynkę to jest troszeczkę
    utrudnione.

  • 75. Data: 2010-07-05 15:57:39
    Temat: Re: Sposób na wariatów - bardzo dobry. Może atrapa kamery na bagażnik???
    Od: "kameleon" <l...@g...pl>

> [...]
    ... w
    > końcu poprosiłem żonę, która siedziała na tylnym siedzeniu, żeby zrobiła mu fotkę,
    > aparatem.... gościu jak zobaczył wycelowany w siebie obiektyw, nagle zwolnił i już
    do
    > samego miasta jechał grzeczniutko z kilkumetrowym odstępem.
    >
    > W ciągu weekendu, ta metoda za każdym razem zdawała egzamin :)
    >
    > Raz chyba uratowałem komuś przez to jeśli nie życie, to na pewno zdrowie i
    samochód.

    > Jak na anioła stróża to kawał ze mnie.... :)
    Może dobra atrapa kamery na bagażnik? Na debili powinno wystarczyć, czyli byłby
    święty
    spokój.

  • 76. Data: 2010-07-05 16:07:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote in message

    > Ale po kiego grzyba mam zwalniac, jak bedzie mial miejsce to sobie
    > wyprzedzi.

    Mówimy o sytuacji w której komuś przeszkadza że kierowca za nim
    siedzi mu na zderzaku czając się do wyprzedzania. Rozwiązanie nasuwa
    się samo: zamiast się złościć i boczyć uparcie trzymając mały dystans
    do samochodu z przodu utrudniający manewr wyprzedzania i wydłużający
    czas w którym samochód za nim siedzi mu na zderzaku wystarczy nieco
    zwolnić (zdejmując nogę z gazu a nie dając nagle po hamplach!) i dać się
    wyprzedzić. No bo chyba nie chodzi o jakieś kompleksy wyprzedzanego?

  • 77. Data: 2010-07-05 16:12:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kameleon" <l...@g...pl> wrote in message

    > Może dobra atrapa kamery na bagażnik? Na debili powinno wystarczyć,
    > czyli byłby święty spokój.

    Plus zdalnie wyzwalany flash w oczy dla oślepienia :-))))))))))))))))))))))

  • 78. Data: 2010-07-05 16:19:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PawelC" <p...@g...pl> napisał w
    > Akurat znam kilka takich odcinków, z pozoru bezpiecznych, na
    > pustych odcinkach, gdzie wymalowano, te podwójne ciągłe, bo
    > często dochodziło tam do wypadków przy wyprzedzaniu.

    Ale to trzeba czarny punkt i znak ostrzegawczy postawic, a nie
    "dwoch sie zabilo, to lepiej niech nikt nie wyprzedza".

    > Wiele z znaków ograniczających prędkość, czy właśnie podwójne
    > ciągłe są ustawione poprzez "sezonowe" zagrożenia... szkoła,
    > wykopki na polu itp, tylko ktoś znając drogę może to wiedzieć,
    > ktoś kto jedzie tam pierwszy raz niekoniecznie.

    A wrazenie ogolne jest takie ze te znaki sa ustawione bez myslenia.
    Wiec sie wszystkie olewa.

    J.

  • 79. Data: 2010-07-05 16:22:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Plus zdalnie wyzwalany flash w oczy dla oślepienia

    Ale tak hm .. czujnik zblizeniowy polaczony ze swiatlami STOP ?

    J.

  • 80. Data: 2010-07-05 23:11:26
    Od: Andrzej Wrocław <a...@w...pl>

    Użytkownik Bydlę napisał:

    > Filtry działają.
    > A wymienioych najbardziej boli ignorowanie...
    > :-)

    tak jak ciebie najbardziej boli dópsko po spotkaniu z tatełełem