  • 61. Data: 2010-07-05 10:33:00
    Temat: Re: Sposób na wariatów
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-05 09:42, Andrzej Wrocław pisze:

    > a kask z napisem ormo masz?

    Polecam jakiś kraj afryki środkowej, powinieneś się tam odnaleźć.

    A.

  • 62. Data: 2010-07-05 10:35:16
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-05 10:15, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ten świat nigdy nie przestanie mnie zadziwiać.
    > Nie powinno się w jakiś sposób leczyć/odstrzeliwać takich śmieci?

    Jak ktoś ma taka potrzebę to chyba dobrze, że bluzga sobie na innej
    grupie? Ech takich co wszędzie widza jakiś problem również powinno się
    leczyć.

    A.

  • 63. Data: 2010-07-05 10:57:35
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 5 Jul 2010 10:15:32 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Ten świat nigdy nie przestanie mnie zadziwiać.
    > Nie powinno się w jakiś sposób leczyć/odstrzeliwać takich śmieci?

    Niestety admini usenetu żyją wciąż w złotych latach siedemdziesiątych i
    nawet tego towarzystwa nie chcą wziąć krótko za mordę. Teraz się trochę
    uspokoiło, ale jakiś czas temu mocno uprzykrzyli życie na wielu grupach.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 64. Data: 2010-07-05 11:01:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > Niestety admini usenetu żyją wciąż w złotych latach siedemdziesiątych i
    > nawet tego towarzystwa nie chcą wziąć krótko za mordę. Teraz się trochę
    > uspokoiło, ale jakiś czas temu mocno uprzykrzyli życie na wielu grupach.

    Grupę alt.pl.fajka kiedyś coś takiego zaatakowało, moze to ci sami,
    praktycznie ją zlikwidowali.

  • 65. Data: 2010-07-05 11:06:42
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-07-04 23:55, neoniusz wrote:

    > Wariatem raczej nie jestem. Uwazam sie raczej za sredniego kierowce.

    Palowanie na drodze publicznej tak bez przyczyny, tylko po to zeby
    "jakiemus wariatowi cos udowodnic" nie wyglada po prostu specjalnie
    jakos rozsadniej, innit?

    Zreszta chcialbym zobaczyc to depniecie, jesli poza zabudowanym masz
    przed soba inne pojazdy, a tych z reguly nie brakuje.

    --

    memento lorem ipsum

  • 66. Data: 2010-07-05 11:41:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Cavallino,

    Monday, July 5, 2010, 10:15:32 AM, you wrote:

    > Ten świat nigdy nie przestanie mnie zadziwiać.
    > Nie powinno się w jakiś sposób leczyć/odstrzeliwać takich śmieci?

    Wiesz... O taką wolną Polskę walczyliśmy. O to, żeby kretyni też mieli
    prawo do wypowiedzi.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 67. Data: 2010-07-05 11:44:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Gabriel'Varius',

    Monday, July 5, 2010, 10:27:30 AM, you wrote:

    [...]

    > hamulce, gdyz podczas kazdego zjazdu z gory caly czas hamowala a
    > spokojnie mozna bylo hamowac silnikiem i tylko sie wspomagac
    > hamulcem noznym :-)

    Jedynie miejsce w gór(k)ach, gdzie musiałem wspomagać hamowanie
    silnikiem hamulcem, to był zjazd spod fortu na Srebrnej Górze do
    szosy. Tam faktycznie jedynki mi brakowało i się samochód nadal
    rozpędzał.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 68. Data: 2010-07-05 11:44:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Arek,

    Monday, July 5, 2010, 10:35:16 AM, you wrote:

    > Jak ktoś ma taka potrzebę to chyba dobrze, że bluzga sobie na innej
    > grupie? Ech takich co wszędzie widza jakiś problem również powinno się
    > leczyć.

    Ale rozłażenie się dupków na inne grupy to jest problem.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 69. Data: 2010-07-05 13:33:48
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Andrzej Wrocław wrote:

    > no na przykład a ty wtedy chcesz wyjąć lewara i zapierdolim mu tu
    > bajforem i tracisz panowanie nad kierownicą

    Aa.... TO OK.
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 70. Data: 2010-07-05 13:36:21
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Powie mi ktoś wreszcie co to jest apd?

    Stawiam, że d to dupa.
    A to alt.
    P...

    pewnie jakoś tak.
    (ale to muszą być głupki jakieś, bo nie widzę ich dzieł - widocznie
    siedzą od dawna w KF)

    --
    Bydlę