  • 1. Data: 2013-03-23 10:01:34
    Temat: Sposób na SM!? Istnieje!?
    Od: x...@g...com

    Może przedstawie sytuacje. Pracuję jako kurier i w związku z powyższym nagminnie
    zdarza mi się parkować akurat tam gdzie stoi znak B-36. Moja wina - nie neguję tego.
    Na swoje "usprawiedliwienie" dodam:

    - tak, jestem w pracy
    - czas parkowania <3 min.
    - parkuję tak żeby jak najmniej uprzykrzyć komuś życie
    - szkodliwość czyny mała... ubytek w portfelu natomiast wyrazisty

    Ale zrobiło się ciepło, panowie z SM odeszli od biurka i coś robić muszą... no i
    padło na mnie :/

    W czasie kiedy pracuję (4-5h kręcenia się po mieście) mogę np. "spamować" anonimowo
    (bądź też nie) SM:

    1) Panie, tu pies sra
    2) Panie, tu pijany idzie
    3) Panie, tu ktoś krzywo zaparkował
    4) Panie, tu ktoś znak przestawił
    5) Panie, itp. itd.

    W końcu są od pilnowania porządku publicznego - tak? Z nimi pewnie nie wygram ale czy
    mogę trochę im nogawki pogryźć "ich własną bronią"!? Przerabiał ktoś coś podobnego!?
    Jeżeli podam swoje dane mogę np. prosić o info./raport co zrobili w tej konkretnej
    sprawie którą zgłaszałem? Albo 30 raportów w sprawach które zgłaszałem?

  • 2. Data: 2013-03-23 11:29:14
    Temat: Re: Sposób na SM!? Istnieje!?
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-03-23 10:01, x...@g...com pisze:
    > W końcu są od pilnowania porządku publicznego - tak? Z nimi pewnie
    > nie wygram ale czy mogę trochę im nogawki pogryźć "ich własną
    > bronią"!?

    Kiedyś jeden gostek we wrocku zasypywał ich zajebistą ilością donosów ze
    zdjęciami łamania przepisów na mieście. Sprawa oficjalna i każdą z nich
    musieli się zająć. Co z tym gościem teraz nie wiem bo ucichło. Ale SM
    sraczki dostawała od tego i nawet tłumaczyli się w prasie że nie
    wyrabiają się z tym.

    Z innej strony w pewnym reportażu uwzięli się na faceta i jego
    parkowanie auta, które faktycznie parkowane było zgodnie z przepisami.
    Ale nękali go bo zalazł im za skórę. W reportażu pokazane było to że SM
    nie zwracała całkowicie uwagi na łamane przy ich obecności przepisy, a
    zajmowali się całkiem czym innym. Zemstą na tym gościu :)
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 3. Data: 2013-03-23 11:38:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Mar 2013 02:01:34 -0700 (PDT), x...@g...com
> [...]
    zdarza mi się parkować akurat tam gdzie stoi znak B-36. Moja wina - nie neguję tego.

    Ale to cie nie usprawiedliwia.
    Strasznicy tez sa w pracy :-)

    > - czas parkowania <3 min.

    A czasem 10 ... no chyba ze przerzucasz przez plot :-)

    > - parkuję tak żeby jak najmniej uprzykrzyć komuś życie
    > - szkodliwość czyny mała... ubytek w portfelu natomiast wyrazisty

    I punkty leca.

    Czas sie umowic z pracodawca - dostawa do centrum drozsza.

    > W czasie kiedy pracuję (4-5h kręcenia się po mieście) mogę np. "spamować" anonimowo
    (bądź też nie) SM:
    > 1) Panie, tu pies sra
    > 4) Panie, tu ktoś znak przestawił

    I bardzo dobrze.

    > 2) Panie, tu pijany idzie

    To jeszcze u nas w kraju nie jest zabronione.

    > 3) Panie, tu ktoś krzywo zaparkował

    przyjdzie SM, mandat wystawi, a on wk* bedzie patrzyc i donosic, panie, tu
    furgon stoi na zakazie :-)

    > 5) Panie, itp. itd.

    Panie, dziura w drodze :-)

    Ale nie wystarczy zglaszac, trzeba jeszcze pamietac co, a potem "panie,
    wczoraj zglaszalem psa, a dzis ciagle kupa lezy, co wy, nic nie robicie?".

    J.

  • 4. Data: 2013-03-23 12:09:55
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 23 marca 2013 10:01:34 UTC+1 użytkownik x...@g...com napisał:
> [...]
    konkretnej sprawie którą zgłaszałem? Albo 30 raportów w sprawach które zgłaszałem?

    Istnieje i jest bardzo skuteczny. Zmienia się w Polsce model handlu. Was jest
    dostatecznie dużo żeby wymóc zmianę przepisów. To co robisz może doprowadzić do
    zaostrzenia sytuacji ze SM. Zaczną się mścić na wszystkich kurierach. Nie wspominając
    że w pewnym momencie zaczniecie donosić na siebie. Jak byłem młody i piękny to poczta
    posiłkowała się wynajmowanymi ludźmi posiadającymi samochody. Opróżniali skrzynki,
    rozwozili paczki i telegramy. Dostawali tekturkę z napisem POCZTA i żaden milicjant
    ich się nie czepiał.

  • 5. Data: 2013-03-23 14:28:55
    Od: Rabarbar <t...@i...pl>

    W dniu 2013-03-23 10:01, x...@g...com pisze:
    > Może przedstawie sytuacje. Pracuję jako kurier i w związku z powyższym nagminnie
    zdarza mi się parkować akurat tam gdzie stoi znak B-36

    tak na marginesie tematu to podobnych do ciebie którzy "służbowo" chodzą
    po ludziach jest wbrew pozorom bardzo dużo, i czyj to problem?

    kurier: bo ja tylko na chwile paczke dostarczyć
    energetyk: bo ja tylko na chwile licznik wymienić
    gazownik: bo ja tylko na chwile gazomierz sprawdzić
    dostawca: bo ja tylko na chwile bułeczki przywiozłem
    pocztowiec: po ja tylko na chwile polecony przyniosłem

    itd

  • 6. Data: 2013-03-23 14:44:07
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > W końcu są od pilnowania porządku publicznego - tak?

    Raczej od pilnowania dochodow.
    Zamiast im utrudniac zycie, daj im wolne. Dowiedz sie, czy ktos w Twoim
    miasteczku zbiera podpisy pod wnioskiem o referendum w sprawie
    likwidacji SM, jak nie, to sam mozesz akcje zainicjowac. W paru miastach
    juz SM zlikwidowano.
    Tymczasowo moze Ci sie samochod zepsuc, paaanie, przegrzewa sie
    skurczybyk i zapowietrza, musialem odczekac, poszedlem zapalic, juz
    powinno byc OK, o, juz jest OK, juz mnie nie ma.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 7. Data: 2013-03-23 14:48:09
    Od: ":D@w!d J@$" <w...@w...pl>

    W dniu 23.03.2013 14:28, Rabarbar pisze:

> [...]
    > dostawca: bo ja tylko na chwile bułeczki przywiozłem
    > pocztowiec: po ja tylko na chwile polecony przyniosłem

    Nie zamierzam być jego adwokatem... ale..

    - zamówioną paczkę chciałbyś dostać jak najszybciej..
    - bez prądu pewnie 1 dnia byś nie wytrzymał...
    - z gazem podobnie...
    - tylko nie mów, że pieczywo/drożdżówki to ostatni raz jadłeś w kołysce.

    Czemu w tym narodzie tyle skurwysyństwa? Jestem w stanie zrozumieć
    rozjebanego na środku drogi
    listonosza/energetyka/gazownika/piekarza/wędliniarza i włączyć lewy
    kierunek ominąć a potem prawy kierunek i... finito. Takie to trudne?

  • 8. Data: 2013-03-23 15:22:57
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

> [...]
    > dostawca: bo ja tylko na chwile bułeczki przywiozłem
    > pocztowiec: po ja tylko na chwile polecony przyniosłem
    i wszyscy wymienieni powinni mieć prawo. Teraz zaś jest loteria, w
    której staruszek powieziony pod bank, zapłaci, a 4 młodych cyganów
    mercem nie.
    Jak podejdą, nic nie poradzę. jak podjadą, poczekaj z gotową kamerą jak
    ruszą, nakręć jak nie mają kogótów i pasów. Sprawdzałem, działa,
    ewentualne zeznania (jak będą) w swoim mieście.

    ToMasz

  • 9. Data: 2013-03-23 19:14:53
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-03-23 11:29, Krzysztof 45 pisze:

    > Z innej strony w pewnym reportażu uwzięli się na faceta i jego
    > parkowanie auta, które faktycznie parkowane było zgodnie z przepisami.

    OIDP to parkował jednak za blisko przejścia dla pieszych.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 10. Data: 2013-03-23 19:48:56
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-03-23 19:14, LEPEK pisze:

    > OIDP to parkował jednak za blisko przejścia dla pieszych.

    Dokładnie nie pamiętam czy za blisko, czy wjeżdżał w poprzek przejścia
    dla pieszych, w każdym bądź razie on ich olewał a oni byli bezradni. Ale
    co najlepsze monitoring pokazywał miejsce jego parkowania i nagminne
    łamanie w tym miejscu przepisów przez innych kierowców i całkowity brak
    zainteresowania ze strony SM :)

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl